Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe tør du vente?

Side 1 ud af 9 (88 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Står du og mangler en ny hjemmeside?
Vil du gerne have en professionel løsning?
Ønsker du ikke at betale det hvide ud af øjnene for det?

Så læs her

Indledning:

De næst kommende dage tilbyder vi en helt special pris på vores 3 webløsninger, Web light medium og heavy (læs mere om de tre webløsninger nederst på forsiden af www.cetadesign.com)  til de første 10 kunder der henvender sig. Prisen bliver udregnet udfra datoen.  

Hver dag denne kampagne kører vil vi give 5% rabat ud fra den oprindelige pris. Det betyder at venter du tre dage vil du kunne få 15% rabat. Da vi allerede nu har -25% rabat starter vi selvfølgelig på denne pris og ikke den normale. 

Det betyder at du de næste 24 timer kan få:

Web light til 5.343 dkk
Web medium til 6.412 dkk
Web heavy til 7.124 dkk

Venter du i stedet for til i morgen så vil du få 10% rabat fra den oprindelige pris og vil derfor kunne få en af de tre løsninger til:  

Web light til 5.062 dkk
Web medium til 6.074 dkk
Web heavy til 6749 dkk

og venter du yderligere kan du få langt større rabatter på din nye web løsning. 

Ønsker du at benytte dig af dette tilbud skal du blot sende mig en PM og så vil du blive registreret til det beløb som var på den pågældende dag. Der modtages ikke "bud" i tråden KUN PÅ PM.

Tråden vil blive opdateret hver enste dag kl 19:00 med de nyeste priser. Når de første 10 kunder har henvendt sig på PM vil det blive skrevet i tråden og der vil her efter ikke være muligt at benytte sig af disse rabatter.

Spørgsmål besvares gerne i tråden.

Hvor længe tør du vente på et godt tilbud?

(Er der ikke interesse nok vil tilbudet blive forældet ved -50% rabat)

Se vores referencer her: 

http://cetadesign.com/images/showcase/1.jpg

http://cetadesign.com/images/showcase/2.jpg

http://cetadesign.com/images/showcase/3.jpg

http://cetadesign.com/images/showcase/4.jpg

http://cetadesign.com/images/showcase/5.jpg

http://armatribes.com/

http://helpcenter.armatribes.com/

http://www.cetadesign.com/

http://kongstad.biz/

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 15:11

Vi starter i dag (Søndag) med 5% rabat.

Det betyder at henvender du dig i dag kan du få 

Web light til 5.343 dkk
Web medium til 6.412 dkk
Web heavy til 7.124 dkk

Tilbudet er kun gældende til de første 10 kunder

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 19:02

Hej aminoer

Ja så skruer vi prisen endnu længere ned og du kan nu spare 10% ud over de 25% der allerede er taget af prisen. Det betyder at du lige nu kan få:

Web light til 5.062 dkk
Web medium til 6.074 dkk
Web heavy til 6749 dkk

For en god ordens skyld tager vi lige en gennemgang af hvad man får hvis man bestiller en hjemmeside hos Ceta Design.

Web light: Vores Web light pakke er perfekt til køreskoler, hobby og andre ting. Her får du et professionelt webdesign, CMS hvor du selv har mulighed for at redigere og tilføje tekster og billeder til din hjemmeside. Yderligere får du en kontakt formular så dine kunder kan kontakte dig, samt et nyheds modul hvor du kan skrive alle relevante nyheder.

Web medium; Web medium er til dem der har lidt større krav. Her får du en komplet hjemmeside med professionelt webdesign, kontakt formular og nyhedsmodul. Op til 10 sider med fuld CMS hvor du selv kan redigere og tilføje tekster. Hvad der er anderledes fra vores web light er at i denne pakke får du yderligere søgeoptimering og firmalogo med i prisen. Yderligere har du mulighed for at få op til 2 forskellige sprog på din hjemmeside.

Web heavy: Denne pakke er den komplette web løsning. og er perfekt til nystartede virksomheder. Du får rigtig meget for få penge. Professionelt webdesign, op til 20 sider med fuld CMS og op til 3 forskellige sprog. Der medfølger også nyhedsmodul og kontakt formular samt søgeoptimering og firma logo. Yderligere har du mulighed for at få sat en adwords konto op samt en analytics konto så du nemt kan markedsføre din hjemmeside samt holde statistik på dine besøgende og markedsførings effekt.

Der er stadig nogle løsninger tilbage men du har kun mulighed for at benytte ovenstående tilbud hvis du bliver en af de første 10 der henvender sig.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 19:48

Heeey alle aminoer.

Godt nyt til alle der turde vente så længe. Nu går vi vanvittig ned i pris og tilbyder dig 15%!!! ekstra rabat UDOVER de allerede fratrukket 25%. DET betyder at DU lige nu kan få en professionel løsning for UNDER 4800 KR!!!

LIGE nu kan du få:

Web light til 4780 dkk
Web medium til 5.736 dkk
Web heavy til 6.374 dkk

Kunne du tænke dig at benytte dig af dette tilbud så er det LIGE nu du skal slå til, der er kun få løsninger tilbage og chancen for at tilbudet også er der i morgen bliver mindre og mindre.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 19:33

Hey alle aminoer

Der er stadig nogle ledige pladser tilbage og det betyder at vi LIGE nu giver 20% rabat til de sidste heldige udvalgte. Vores fagfolk har mange års erfaringer og kan skræddersy den løsning der passer dig og din virksomhed bedst.

Lige nu kan du få en komplet professionel hjemmeside til under 4500 kr!!! 

Alle priser er nu:

Web light til 4.499 dkk
Web medium til 5.399 dkk
Web heavy til 5.999 dkk

Det bliver ikke meget billigere end det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:13

Jeg må erkende jeg blev forvirret over jeres hjemmeside

alt er på tilbud , det virker meste som et salg trick der er slået fejl , for det forvirre mig at der er en rød streg over alle priserne på hjemmesiden og tilbud på det , hvorfor lige det , er jeres priser for høje , det gætter jeg på i mener selv ?

søgeoptimering det spænder lige lovligt bredt i tilbyder hjemmesider , er det både i tilbyder links pakker , laver h1 overskrifter , jeg kan ikke gennemskue det ?

Er det med eget webhotel , eller skal man skal hoste webhotel hos jer , ved køb af hjemmeside løsning ?

jeg hopper ikke på den med tilbud da det er overdrevet på jeres side .

Fjern siden med referencer , for der er ingen på denne underside , det gør siden virker endnu mere useriøse , i burde f.eks. kunne tilbyde mig fejl fri sider , med den hopper jeg ikke på det grundet siden ikke virker færdig på mig

Hvor er jeres betingelser , på siden ?

Hvorfor er der log in på siden øverste , man kunne tro det kun er CMS SYSTEM det sælges som et hostet løsning med løbene betaling altså en mere omkostning oveni prisen ? 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:25

Du har hermed fået en email! :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 20:34

Hvad hvis jeg ikke ønsker en komplet hjemmesideløsning, men bare et nyt design til min eksisterende side www.yah.dk

Er det noget I kan klare - og i så fald, hvor meget vil det koste?

Michael Boenstedt

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 06:28

Hej Michael

Vi har flere professionelle grafikkere med flere års erfaring. Vi kan helt sikkert finde frem til en god pris.

Venligst send mig en PB med detaljer om hvilken side der skal have nyt design og hvordan du ønsker dit nye design skal se ud og så vil jeg lige gennemgå det med vores grafiske afdeling og se hvad vi kan gøre det for.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 20:01

Mikael christiansen:

Jeg må erkende jeg blev forvirret over jeres hjemmeside

alt er på tilbud , det virker meste som et salg trick der er slået fejl , for det forvirre mig at der er en rød streg over alle priserne på hjemmesiden og tilbud på det , hvorfor lige det , er jeres priser for høje , det gætter jeg på i mener selv ?

søgeoptimering det spænder lige lovligt bredt i tilbyder hjemmesider , er det både i tilbyder links pakker , laver h1 overskrifter , jeg kan ikke gennemskue det ?

Er det med eget webhotel , eller skal man skal hoste webhotel hos jer , ved køb af hjemmeside løsning ?

jeg hopper ikke på den med tilbud da det er overdrevet på jeres side .

Fjern siden med referencer , for der er ingen på denne underside , det gør siden virker endnu mere useriøse , i burde f.eks. kunne tilbyde mig fejl fri sider , med den hopper jeg ikke på det grundet siden ikke virker færdig på mig

Hvor er jeres betingelser , på siden ?

Hvorfor er der log in på siden øverste , man kunne tro det kun er CMS SYSTEM det sælges som et hostet løsning med løbene betaling altså en mere omkostning oveni prisen ? 

Kan være vores hjemmeside er forvirrende og det er også derfor at vi har valgt at omlægge hele vores hjemmeside. 

Som der står på samtlige sider så har vi -25% rabat på alle services. Det er ikke fordi vores priser er for høje. Som der står så er det et specielt opstarts tilbud der løber til 1. juli.

Vi har mange forskellige former for søgeoptimering. Det er afhængigt af kunderne og hvad deres behov er. Hvis du hentyder til vores webløsninger så er det inkluderet en del forskellige ting så som meta tags, søgeoptimeret kode, auto genereret title for at ramme så bredt som muligt, samt sitemap og meget meget mere. 

Der er hverken nævnt eller beskrevet noget om webhotel. Webhotel er noget vi kan tilbyde vedsiden af til en fordelagtig pris af 550 kr inkl moms om året da vi har en helt særlig storkunde aftale med et web hosting firma i danmark.

Referencer har vi en del af men det er rigtigt de ikke ligger på vores side. Det skyldes at vi som sagt er ved at omlægge vores hjemmeside.

Vores handelsbetingelser har før været udsendt til kunden pr post sammen med ordrerbekræftigelse, dette bliver lavet om samtidig med den nye hjemmeside

Login er til for vores kunder. Igen så står der på samtlige sider et stort banner med hvad man kan som kunde.

Dette virker som et stort mudderkastnings indlæg uden grundlag fra din side. Du har tydeligvis ikke brugt tid på at have hold i dine faktaer og har åbenbart haft meget travlt med at kritisere. Jeg besvare gerne samtlige spørgsmål men det er utrolig lav indhold i dit indlæg.

Side 1 ud af 9 (88 indlæg)