Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe tør du vente?

Side 2 ud af 9 (88 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sætter vi priserne helt i bund, og nej bare rolig Michael det er ikke fordi vi ikke kan levere vareren Wink

Hos Ceta Design får du lige nu vores webløsninger til langt under markedspris og vi stopper ikke før kunden er tilfreds med resultatet. Ceta Design har tidligere udviklet browserspil samt store administrations sider og har mange års erfaring med at programmere og designe på professionelt plan. 

Lige nu kan du få -25% hvilket svarer til:

Weblight til 4.218 kr.
Web medium til 5.061 kr.
Web Heavy til 5624 kr.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 17:26

Jeg havde desværre ikke mulighed for at oprette indlæg i går hvilket betyder at vi i dag går 2 gange ned og giver nu 35% rabat. Det betyder at du kan få:

Web light til 3.655 dkk
Web medium til 4.387 dkk
Web heavy til 4.874 dkk

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 20:30

Vi hukker prisen endnu et hak og det betyder at du har mulighed for at få en komplet hjemmeside til langt under markedspris.

Lige nu tilbyder vi dig 40% rabat UDOVER de allerede fratrukket 25% rabat hvilket gør at du kan få:

Web light til 3.374 dkk
Web medium til 4.049 dkk
Web heavy til 4.499 dkk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Undskyld hvis jeg lyder negativ, men det der salgsgas med at skære 25% af prisen, og derefter 40% af prisen, det virker altså fuldstændigt latterligt overfor mig.

Det er jo altså en samlet rabat på 55%!

Jeg ville rende skrigende væk hvis det reklamebureau jeg lægger mine penge hos kom med sådan et tilbud til deres nye kunder!
Jeg ville tænke at de i så fald var voldsomt desperate efter bare at få et par kroner i kassen fordi de var tæt på at gå konkurs eller noget i den stil.

Det virker jo dybt useriøst, især overfor de kunder der har betalt fuld pris.. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:51
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person

Jeg er helt enig med Anders.

Og jeg tror faktisk heller ikke det er helt lovligt ifølge markedføringsloven Confused

Det virker i hvert fald som useriøs business!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Kaan:

Lige nu tilbyder vi dig 40% rabat UDOVER de allerede fratrukket 25% rabat hvilket gør at du kan få:

Web light til 3.374 dkk
Web medium til 4.049 dkk
Web heavy til 4.499 dkk

Sorry men du skal have dine skolepenge retur! Lidt pinligt især med alle de bumps...

Web light til 5.343 dkk - 40% = 3.205,80 kr
Web medium til 6.412 dkk - 40% = 3.847,20 kr
Web heavy til 7.124 dkk - 40% = 4.274,40 kr

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 21:00

Fashion-Seller:

Jonas Kaan:

Web light til 3.374 dkk
Web medium til 4.049 dkk
Web heavy til 4.499 dkk

Sorry men du skal have dine skolepenge retur! Lidt pinligt især med alle de bumps...

Web light til 5.343 dkk - 40% = 3.205,80 kr
Web medium til 6.412 dkk - 40% = 3.847,20 kr
Web heavy til 7.124 dkk - 40% = 4.274,40 kr

Ved ikke hvor du tager de priser fra. Går ud fra du tager priserne fra første indlæg hvor de allerede har fået fratrukket 5%. Hvis du derimod kigger på vores hjemmeside kan du se de priser der bliver udregnet fra

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 21:05

Anders Christensen:

Undskyld hvis jeg lyder negativ, men det der salgsgas med at skære 25% af prisen, og derefter 40% af prisen, det virker altså fuldstændigt latterligt overfor mig.

Jeg ville rende skrigende væk hvis det reklamebureau jeg lægger mine penge hos kom med sådan et tilbud til deres nye kunder!
Jeg ville tænke at de i så fald var voldsomt desperate efter bare at få et par kroner i kassen fordi de var tæt på at gå konkurs eller noget i den stil.

Hej Anders

Tak for din kommentar. 
Grunden til vi har valgt at gøre som vi har gjort er for at dække vores udgifter der har været forbundet med web light medium og heavy. Vi har udviklet en færdig løsning som var meningen skulle være dækket ind når vi har solgt x antal af dem. Det vil sige at man deles om selve programmerings udgifterne og derved sparer penge.

MEN efter som vi er ved at skifte "harm" har vi fravalgt at videreproducere de tre løsninger og derved vil det give et kæmpe underskud for udviklingen af dem.

Det er hverken desperat eller andet, vi er velfungerende firma men ønsker selvfølgelig ikke at tabe penge. Derfor har vi valgt at sælge 10 løsninger til en fordelagtig pris for at få dækket nogle af de omkostninger der har været. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:14

Anders Christensen:

Enig Anders , og der var også nogle enkel undersider der ikke var færdig , på mig virker det yderste desperat at de sætter prisen ned i stedet for at koncentrere sig om at færdigere gøre side , sidste jeg gav feedback manglet der bl.a. at sætte referencer på , det mangler der stadigvæk , jeg ville i hvert fald vælge ikke webmaster en der ikke har færdig gjort sin side og søger desperat nye kunder , jeg mangler en webmaster med vælger en der virker mere troværdig , da webdesigner jeg ønsker skal hurtigt kunne levere varen i stedet for at trække tiden , nu er det hvordan tilbudte virker personligt på mig og hvordan jeg vælge webmaster

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:

Jeg er helt enig med Anders.

Og jeg tror faktisk heller ikke det er helt lovligt ifølge markedføringsloven Confused

Det virker i hvert fald som useriøs business!

Jeg er blevet lidt nysgerrig på hvorfor jeg har fået 1 stjerne for mit indlæg, nogen der kan svare på det?

Side 2 ud af 9 (88 indlæg)