Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til Webmaster herinde

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
H�rt Mikkel

Dette sites giver masser af guldkorn fra sig, s� de sm�fejl der er hist og her betyder ikke noget.

S� Martin - Keep up the good work.
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:11
Dato: 10/11/2005 8:43:16 PM Forfatter: Mikkel deMib
Som tidligere nævnt, virker det ikke helt somom I helt har forstået rammerne for denne debat - såvel som andre. Martin har stillet serverplads, tid og et standardiseret debat-system til rådighed. Thats it. Det er en platform for spændende diskutioner om iværksætteri - ikke for udvikling af web-debatter :)

Nu tager du det vist lidt for personligt eller kan overhovedet ikke se hvad denne tråd er lavet for!

Det var en pointer at debattens system kunne godt tåle et niv her og der for at fixe de små problemer der var som er et irrirationmoment.

Så pust ud og træk vejret.. og så har vi jo fået svar fra martin, og dit svar er bare et dobblet indlæg

Supply Chain blæksprutte

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:14
Martin:
Det er jeg klar over - jeg ville dog mene at hvis Daniel har set mit forslag burde han kunne se at det var så simpelt, at der er tale om en ændring han kan lave hurtigere end du skal bruge på at besvare den næste tråd der omhandler emnet (og der har trods alt været et par stykker efterhånden, så vidt jeg husker). Det handler ikke om hvor vidt det er simpelt for fagfolk eller ej, da en af ændringerne ikke kræver andet end at tilføje en linje i en fil (som sagt dog ingen garanti for at det virker ;)).

Mikkel:
Med al respekt, jo :)
Det handler ikke om mangel på forståelse eller mangel på påskyndelse af Amino.dk - hvilket jeg også tidligere har givet udtryk for, jeg sætter skam stor pris på debatten her - både med og uden de pågældende rettelser.
At der er tale om et færdigbygget system hindrer ikke disse simple ændringer, da IdealBB har filer hvor den slags ændringer kan laves uden at det har konsekvenser for systemet i sig selv (cusom header/footer f.eks., der allerede benyttes til bl.a. sidens Google Adds).

Det er naturligvis fuldt ud forståeligt at både Daniel og Martin har andre ting at tage sig til, men derfor synes jeg stadig er synd ikke at tage i mod hjælp hvis det tilbydes, når det tilsyneladende er noget der kan glæde en del brugere og i sidste ende spare en mere tid end det ellers ville tage at svare på tråde omhandlende emnet.

Jeg er meget ked af at du har opfattet det som brok, for det har bestemt ikke været hensigten. Lad os lukke emnet her, som du selv siger er det her ikke nogen webdebat
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:24
Sune, det her er min hobby, jeg kan ikke tillade mig at tage så meget som 17 sekunder af SPAMfighters udvikleres tid, når de i forvejen kaster blod op over de opgaver vi virkelig mangler at få lavet.
Og der er intet der er så simpelt som blot at smide lidt kode ind. Det skal testes, tilrettes, samles op når det går galt og alt det andet. Jeg har arbejdet med computere for længe til at hoppe på at " Det er blot et par linjer kode der skal sættes ind" der følger 99% af tiden mere arbejde med.

Så "If it works, don''t fix it" er desværre det jeg må køre efter, indtil vi har mere tid igen.

Dbh Martin
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 21:27
hej,
Det er møg irriterende at når man skriver et svar at man så ikke kommer til det, men bliver luffet ud til start indlægget i tråden, eller når der bliver skrevet et nyt indlæg, bliver man smidt ud på selve kategori listen og ikke til tråden (kkunne jo være at man lige skkulle redigere sit indlæg).

Og så har i altså store problemer med de danske bogstaver.. de vises fx ikke i de tråde man får som mails, og hvis man laver et "kladde" så går den amok med underlige tegn, plus når man så submitter, så bliver det nogle helt andre tegn

Og når man står i en tråd, og har et andet arbejdsvindue åbent, og går tilbage til amino, og laver en F5 (opdater) hopper den up på forsiden

Kan dette ikke blive lavet, og så lav en "Quote" knap som sidder ved div tråde.

Eller er det ikke muligt da det er et Ideal BB?

tak

Supply Chain blæksprutte

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:31
Helt i orden - jeg er dog stadig ikke enig :) men nok om det, vi får intet ud af at træde i vande over det.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:36
Kære Sune

Jeg har tænkt lidt over det og har besluttet at give dig alle dine penge tilbage.
Hvis du mailer mig et kontonummer, så overfører jeg pengene her til aften.

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:38

> ... hurtigere end du skal bruge på at besvare den næste tråd der omhandler emnet (og der har trods alt været et par stykker efterhånden, så vidt jeg husker).

Ja, netop, og det er derfor jeg er en smule forundret over at I endnu ikke har forstået det meget klare og rimelige budskab fra Martin: Ud over det man kan indstille direkte i programmet bliver der ikke lavet om på det. Det kan vel ikke være så svært at forstå og acceptere. Alternativt er der ingen tvang om at deltage :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:49
Martin: Det niveau ønsker jeg slet ikke at deltage på.

Mikkel: Det er et forståeligt synspunkt, nu har der dog så vidt jeg er klar over ikke været nogen tråd om emnet efter jeg sendte Martin en mail med et tip til hvorledes jeg mente det kunne rettes, og jeg ville derfor under alle omstændigheder gerne høre om han havde glemt mailen eller hvad årsagen var, og dette virkede som en passende lejlighed da emnet var oppe igen. Jeg fik mit svar, og den her debat er desværre ved at tage en drejning som ikke bør være i nogens interesse, hvorfor dette også er mit sidste indlæg i den her tråd.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:59
Sune, der er ingen der tvinger dig til at deltage, det står dig helt frit.
Det er flot at du vil hjælpe med at løse nogle problemer, det er jeg taknemmelig for. Men du må også respektere at jeg ikke selv kan lave ændringerne og ikke råder over ressourcer til det pt.
Daniel ligger syg der hjemme og han har en liste på ikke under 100 punkter som vi død og pine mangler på SPAMfighter. Derfor hverken kan eller vil jeg belaste ham med noget som helst der har med min hobby at gøre. Brænder sitet sammen, så hiver jeg ham op af sengen, men lidt æøå fejl lever jeg, du og alle andre nok med.

Martin
Side 2 ud af 3 (27 indlæg)