Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow - Netværk er vejen til succes!

Side 4 ud af 9 (90 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Thomas, det som Mikkel skriver, er egentlig super meget relevant for dig og kan bestemt forbedre din video'er.

Desværre tror jeg mange af os går i forsvars position for tidligt, og dermed hører vi ikke hvad der blive sagt. 

Det som der er pointen, er at netop at du i alt hvad du laver skal være 100 % skarp på at formulere dig målrettet og tydelig overfor dine omgivelser. For at kunne det behøver du ikke have erfaring, penge eller være 30, faktisk kan du slippe afsted med det meste, bare du har et par store boller. 

Der vil helt sikkert være mange der sviner dig til
Der vil helt sikkert være mange der tænker idiot om dig
Der vil helt sikkert være mange der ikke gider lytte til dig 

Forskellen er bare om deres manglende interesse i dig, skal ødelægge dit humør....nej vel!

Så forstod jeg bedre jeg synes der for mange negative ord vendinger , den måde de skrev på , de larmer for meget sætninger så der er mange mennesker der står af .

Med man skal bare tænke mere positivet når man skriver indlæggede så forstår folk det , de flest står af ved negativet ladet indlæggende , hvor der er for meget larm

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:48

Mikkel Mikjær Christensen:

Så skal jeg nok blande mig HELT udenom og finde noget andet at fordrive tiden på :o)

Det kan godt være jeg har reageret forkert på tidspunktet, da jeg ikke regnede med der kom et sådant indlæg og jeg syntes du kunne i hvert fald have startet med at kigge i min biografi, der syntes jeg at jeg har formuleret det rigtg godt. Hvis det er tilfældet at jeg har reageret for ''voldsomt'' på dine indlæg, beklager jeg og tager min del i det.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:50

I stedet for at se Mikkels spørgsmål fra en negativ side - så brug det positivt. Jeg ved ikke hvem du er, har måske læst en tråd eller to. På intet tidspunkt har jeg stødt på noget, der skulle lokke mig til at bruge tid på lytte til dit indlæg.

I dag blev jeg lokket via dyrebilens velvalgte ord. Jeg var knockoutet efter 3 minutter og ">skiftede til nogle unge som virkelig kunne give mig noget jeg kunne bruge....

Jo - Mikkels spørgsmål er skam relevante.

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:54

Boysen:

Der vil helt sikkert være mange der sviner dig til
Der vil helt sikkert være mange der tænker idiot om dig
Der vil helt sikkert være mange der ikke gider lytte til dig 

Forskellen er bare om deres manglende interesse i dig, skal ødelægge dit humør....nej vel!

Jeg er helt enig, og syntes da også det gik meget godt med denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/85761.aspx?PageIndex=1 men jeg syntes bare indlægget blev for meget og det kan sagtens bare være det er mig..

Tak for dit input :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:
Hvad syntes du om afsnitet?

Hvorfor har du taget tøj på igen? Smile
Det var da lidt mere originalt med "naked news" i sidste afsnit hehe

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:55

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas De Oliveira:

Vi venter spændt Mikkel... Take SEO to the next level! :P

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:56

Henrik Krogh:

I stedet for at se Mikkels spørgsmål fra en negativ side - så brug det positivt. Jeg ved ikke hvem du er, har måske læst en tråd eller to. På intet tidspunkt har jeg stødt på noget, der skulle lokke mig til at bruge tid på lytte til dit indlæg.

I dag blev jeg lokket via dyrebilens velvalgte ord. Jeg var knockoutet efter 3 minutter og

">skiftede til nogle unge som virkelig kunne give mig noget jeg kunne bruge....

Jo - Mikkels spørgsmål er skam relevante.

/Henrik

Ja det er vi også enig dog stod jeg af som måske  mange andre ved den negative ladet  korte indlæg facon skrevet på, så en ting han kan lære , var at skrive lidt positive ladet sætninger uden dem larm som negativet ladet sætninger giver  , derved vil der opstå færre misforståelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bautik:

Langt de fleste af mine shows på Strikpoint/WebmasterRadio laves skam helt nøgne, lettere fordrukkent eller pil-skæve - eller en kombination heraf. Nogle sætter pris på det trods alt blot er radio Stick out tongue

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:00

Mikkel deMib Svendsen:

Bautik:

Langt de fleste af mine shows på Strikpoint/WebmasterRadio laves skam helt nøgne, lettere fordrukkent eller pil-skæve - eller en kombination heraf. Nogle sætter pris på det trods alt blot er radio Stick out tongue

okey okey okey, ive heard enough!!! :P

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:00

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas De Oliveira:

Hmm Embarrassed