Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow - Netværk er vejen til succes!

Side 3 ud af 9 (90 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

3 svar med det gennemgående argument "ung". Den holder ikke for mig. Alderen er uden betydning, hvis du skal sælge et budskab til mig.

Hvorfor ikke bare skære ind til benet og sige, at du er iværksætter med et budskab der er værd at høre på.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:21

Nu syntes jeg alt det ''udenom'' debat ødelægger min tråd. Og derfor syntes jeg vi skal stoppe det.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:26
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas De Oliveira:

Nu syntes jeg alt det ''udenom'' debat ødelægger min tråd. Og derfor syntes jeg vi skal stoppe det.

Case in point. 

Thomas, du tager ikke kritik seriøst, medmindre den er overvældende positiv.

Det er ikke udenomssnak, men konkrete og reelle forslag til, hvordan du kan forbedre dine videooptagelser.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:29

Jeg kigger også mest på den positive energi som  Thomas De Oliveira giver , det savner debatte tit , med budskabet er tænkt positivet om du er ung eller gamle , skal man selvfølgelige prøve at være så positive som muligt og kigge på dagen så positivet som muligt ,omvendt kan unge jo også kigge negativet på dagen , så den holder ikke om man er ung eller gamle .

Derved håber jeg både gamle og unge kigger positivet på dagen og hjælper , hinanden på bedste iværksætter vis

Henrik Krogh:

3 svar med det gennemgående argument "ung". Den holder ikke for mig. Alderen er uden betydning, hvis du skal sælge et budskab til mig.

Hvorfor ikke bare skære ind til benet og sige, at du er iværksætter med et budskab der er værd at høre på.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Hvem er du? Og hvorfor skal vi lytte på dig?

Altså med andre ord ... hvad er der specielt ved dig som gør at du mener du har noget særligt at bidrage med, hvad er mit incitament til at se din videoblog? Hvor har du lært at netværke? Hvordan kan jeg stole på at de ting du siger passer / er bedre end det andre siger?

=

BZR:

Det er ikke udenomssnak, men konkrete og reelle forslag til, hvordan du kan forbedre dine videooptagelser.

Hvad er det så?

Jo jeg tager kritik seriøst og særligt hvis det kan forbedre mig, men jeg syntes bestemt ikke den øverststående tekst kan forbedre mine videooptagelser. Jeg er meget tilfreds med mit video indlæg og syntes jeg for engangs skyld har ramt noget spændende og noget jeg kan li, så forventer jeg ikke at der kommer sådan nogen irelevante og dumme spørgsmål!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:36

BZR:

Thomas De Oliveira:

Case in point. 

Det eneste jeg ser skrevet det er alderen han går for meget op i kan i komme med noget brugbart kritik.

Det mest jeg ser er en negativ i udstråler i indlæggen , kom med noget positivet energi , tænkt positivet og hjælp i bedste iværksætter vis

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas, det som Mikkel skriver, er egentlig super meget relevant for dig og kan bestemt forbedre din video'er.

Desværre tror jeg mange af os går i forsvars position for tidligt, og dermed hører vi ikke hvad der blive sagt. 

Det som der er pointen, er at netop at du i alt hvad du laver skal være 100 % skarp på at formulere dig målrettet og tydelig overfor dine omgivelser. For at kunne det behøver du ikke have erfaring, penge eller være 30, faktisk kan du slippe afsted med det meste, bare du har et par store boller. 

Der vil helt sikkert være mange der sviner dig til
Der vil helt sikkert være mange der tænker idiot om dig
Der vil helt sikkert være mange der ikke gider lytte til dig 

Forskellen er bare om deres manglende interesse i dig, skal ødelægge dit humør....nej vel!

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:40

Thomas De Oliveira:

men jeg syntes bestemt ikke den øverststående tekst kan forbedre mine videooptagelser

Så skal jeg nok blande mig HELT udenom og finde noget andet at fordrive tiden på :o)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

BZR:

Thomas De Oliveira:

Case in point. 

Det eneste jeg ser skrevet det er alderen han går for meget op i kan i komme med noget brugbart kritik.

Det mest jeg ser er en negativ i udstråler i indlæggen , kom med noget positivet energi , tænkt positivet og hjælp i bedste iværksætter vis

Yes

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Thomas De Oliveira:
Hvad er det så?

Jo jeg tager kritik seriøst og særligt hvis det kan forbedre mig, men jeg syntes bestemt ikke den øverststående tekst kan forbedre mine videooptagelser. Jeg er meget tilfreds med mit video indlæg og syntes jeg for engangs skyld har ramt noget spændende og noget jeg kan li, så forventer jeg ikke at der kommer sådan nogen irelevante og dumme spørgsmål!

Det er en række fuldstændig berettigede spørgsmål.

Du laver en videooptagelse med overskriften "Netværk er vejen til succes". Okay - men så er det vel relevant at vide, om værten rent faktisk har noget at have det i. Jeg er til stadighed ikke overbevist om, at du har noget at have det i. Andet end en masse fluff omkring projekter i Thailand; dit job som salg og marketingpartner og din salgsvirksomhed. Men dine indlæg her på siden handler sjældent om dine virksomheder, eller din forretningserfaring. 

Forstå mig ret: De ting Martin Thorborg snakker om er ikke ALTID interessante i sig selv, men interessante fordi de kommer fra en anerkendt forretningsmand, iværksætter, forfatter m.v.

Det virker lidt som om du springer over hvor gærdet er lavest, og starter med at dele ud af dine erfaringer, før du overhovedet har skabt resultaterne. Og jeg går ud fra det er det, Mikkel Mikjær også reagerer på.

Side 3 ud af 9 (90 indlæg)