Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow - Netværk er vejen til succes!

Side 5 ud af 9 (90 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:

Hej

Jeg synes du er meget ung, og at dine indlæg bærer præg af det. Til gengæld har du et drive og et ego der bliver plejet af dine shows, - og det ser jeg som noget positivt.  For jeg er ikke i tvivl om, at fremtiden tilhører dig når du på den måde du eksperimenterer med virkemidlerne i de forskellige "medier".

Der mangler næsten bare en Oliveirapp. til Iphonen, så der lige kan gives lidt talk inden man smutter til møde.

På det personlige plan, - som er lidt cyberagtigt her på Amino selvfølgeligt -,  synes jeg du er et frisk pust selvom du får mig til at indse hvor gammel jeg er blevet -ha,ha....

Bliv du bare ved, og man ved ikke det samme som 15-årig som en 50 årig (som mig) men som de siger i bingohallen, - ryst posen. Det kan der være noget om.

Yes fra mig.....

Michael

Haha ja det kunne være man skulle have lavet en Oliveirapp Stick out tongue

Tak for dit input, rigtig spændende og lærerigt for mig at læse! :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 20:15

Mikkel deMib Svendsen:

Bautik:
Vi venter spændt Mikkel... Take SEO to the next level! :P

Langt de fleste af mine shows på Strikpoint/WebmasterRadio laves skam helt nøgne, lettere fordrukkent eller pil-skæve - eller en kombination heraf. Nogle sætter pris på det trods alt blot er radio Stick out tongue

Det gjorde lige at man kig i godt humør på weekend! :-) Godt grin Yes

@Thomas: Synes bare at du skal klø på med dine indlæg. Som der bliver sagt, er det dog super vigtigt at lytte til feedback. Hvad Mikkel skriver er formentligt kun for at hjælpe, selvom man godt kan føle sig lidt støt, men det skal man bare arbejde med. Det kan være hårdt at få feedback - personligt er jeg også rigtig dårlig til det.

Men vi bliver bare nød til at erkende at vi skal have styr på vores ethos når vi ytre os. Da vi jo ikke har den erfaring som andre har, i hvert fald er det svært at overbevise folk om det.

Håber at du kunne bruge det til noget ;)

- Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:20

Nikolaj Bomann:

@Thomas: Synes bare at du skal klø på med dine indlæg. Som der bliver sagt, er det dog super vigtigt at lytte til feedback. Hvad Mikkel skriver er formentligt kun for at hjælpe, selvom man godt kan føle sig lidt støt, men det skal man bare arbejde med. Det kan være hårdt at få feedback - personligt er jeg også rigtig dårlig til det.

Men vi bliver bare nød til at erkende at vi skal have styr på vores ethos når vi ytre os. Da vi jo ikke har den erfaring som andre har, i hvert fald er det svært at overbevise folk om det.

- Bomann

Du har fuldstændig ret. Og som jeg også har skrevet tidligere har jeg nok reageret lidt for voldsomt på Mikkels indlæg som nok kun var for at hjælpe...

Helt enig! :)

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fortsæt den gode stil, Thomas.

Og husk husk husk at lytte til alle kommentarer. Alle i tråden har været så engagerede i dit videocast, at de har taget sig tid til at hjælpe dig. Både ved at give dig respekt for dit mod til at stille dig op og indholdet, men også ved at komme med forbedringsforslag. Husk, at det er meget erfarne mennesker, der har stillet nogle relevante spørgsmål til dig. Og de ER relevante.

Herinde på Amino kan folk se, at du er aktiv, men i verdenen uden for Amino, vil du være en 14 årig knægt (og jeg er bare en 30-årig når jeg holder foredrag), og så vil du blive mødt med de kritiske spørgsmål. Vennerne her på Amino forbereder dig på disse spørgsmål ved at stille dig dem her.

Når du så har svarene parat til de kritiske stemmer, og viser at du tager kritik alvorligt, så vil du træde i karakter og være Thomas De Oliveira - og ikke kun en 14-årig. Det er ikke let at lære af kritik, men det er det, der adskiller fårene fra bukkene, og det kræver øvelse.

Jeg har talt med en iværksætter, som blev rost til skyerne af alle samarbejdsparter, kunder osv. Hun endte med at gå konkurs, miste håret af stress og gå helt i kælderen. Der var nemlig ingen, der fortalte henede, når hun gik i den lidt forkerte retning. Alle rygklapperne skubbede hende lige så stille udover skrænten.

Det er helt ok at føle sig sur og gal - det gør vi jo allesammenn. Men så handler det om at blive bevidst om, at man netop har en følelse af at være sur og gal - og så komme videre.

Når jeg fx holder foredrag for folk, der nærmer sig pensionsalderen, starter jeg fx med at sige, at jeg ved, at de allesammen sidder og tænker på, hvor gammel jeg nu er. Så siger jeg, at jeg er 30 og stadig lærer en masse, men jeg har talt med og læst om en masse menneskers visdom, og det er deres erfaringer, jeg ydmygt formidler videre. Det plejer at falde i rigtig god jord.

Du er meget heldig med at du prøver at modtage nogle bump allerede nu. Og det er faktisk ikke kun held, for du gør jo selv en masse for at få reaktioner. Dem har vi alle fået, og det former os som mennesker. Især hvis vi lytter til alle reaktioner og er taknemmelige for, at fremmede mennesker engangerer sig i det vi laver og hjælper os videre.

Jeg glæder mig til at se og høre meget mere fra dig.

I øvrigt så er jeg glad for at trøjen er kommet på. Jeg synes ikke, at det er så fedt, at folk i toget kan se, at jeg sidder og ser på en ung mand, der sidder i bar overkrop og taler til mig :-)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bautik:

Mikkel deMib Svendsen:

Bautik:
Vi venter spændt Mikkel... Take SEO to the next level! :P

Langt de fleste af mine shows på Strikpoint/WebmasterRadio laves skam helt nøgne, lettere fordrukkent eller pil-skæve - eller en kombination heraf. Nogle sætter pris på det trods alt blot er radio Stick out tongue

okey okey okey, ive heard enough!!! :P

Men du har ik set nok ENDNU ;D

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas

Du skriver du gerne vil have noget konkret feedback til denne video, og ikke så meget generel snak - så jeg har nu set videoen og her er mine umiddelbare kommentarer.

Jeg ser titlen "Netværk er vejen til success!" og tænker - her er en gut der har tjent kassen og har lavet en podcast med hans erfaringer, så jeg bliver måske lidt overrasket da jeg åbner videoen og ser en ung gut, som endda er noget yngre end jeg selv (19).

Derudover har jeg lidt svært med at finde budskabet med videoen - når jeg ser videoen fornemmer jeg budskabet er "når du har et netværk, kan du bruge det til at få de andre netværksdeltagere til at læse korrektur på bl.a. nye koncepter og hjemmesider". Det kan min gamle far også ;-) Hvis jeg selv skulle lave en video om "success gennem netværk" til iværksættere havde jeg nok fokuseret mere på hvad en iværksætter definerer som success - spørger du mig snakker vi bundlinje - eller anerkendelse. Derfor havde jeg brugt et eksempel hvor jeg havde skaffet en kunde via mit netværk uden at arbejde for det, fordi min netværksdeltager havde anbefaler mig - eller et eksempel hvor jeg havde et problem jeg virkelig ikke kunne løse, som mit netværk kunne hjælpe mig med.

Jeg tror derfor, som det er blevet hentydet tidligere i tråden, at det ville være en super god ide at du forberedte dit talkshow - jeg ved ikke om deMib og Thorborg gør det, men indtil du har oparbejdet lidt mere erfaring, tror jeg du vil få en del ud af det ;-)

Derudover kan jeg godt fortælle dig hvad det er Mikkel Mikjær prøver at sige - du får en masse "credit" fordi du er langt fremme i skoene, hvilket er super fedt. Jeg er selv ung og startede med at have min egen lille virksomhed da jeg var 13-14 år gammel og man kan altid trække alderskortet og så synes alle man er dygtig - men prøv at lade være med at gøre så meget ud af din alder, og se om du kan få anerkendelse for din udtalelser i stedet for din alder. Kan du det, kan du jo kalde din næste podcast "Vejen fra 14-årig til anerkendt iværksætter".

Mit budskab med ovenstående er - du har lavet noget meget få 14-årige vil kunne lave, men hvorfor ikke satse endnu højere? Du har helt sikkert potentialet til noget stort, så lad da være med at trække det kedelige alderskort, og hvis hvad du kan på højde med alle andre - så vil du også få langt mere og seriøs feedback ;)

Håber du kan bruge det til noget ;)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:59

Hej alle sammen

Der er en ny video på vej omkring denne debat!

Udgiver til YouTube nu, men bliv ved computeren, og få mine ærlige ord/mening via et nyt video indlæg.

Mvh. Thomas

Fra Aarhus, Danmark
Tilmeldt 6. Apr 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Live Systems ApS Skrevet kl. 21:01

Altså det kan godt være du synes jeg er gammel, men jeg synes det er meget normalt at man debaterer på selve forummet? :-D

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:03

Kristian Øllegaard:

Altså det kan godt være du synes jeg er gammel, men jeg synes det er meget normalt at man debaterer på selve forummet? :-D

- Tænk nyt

Vendt nu og se ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:28

Thomas De Oliveira:

Nikolaj Bomann:

- Bomann

Du har fuldstændig ret. Og som jeg også har skrevet tidligere har jeg nok reageret lidt for voldsomt på Mikkels indlæg som nok kun var for at hjælpe...

Helt enig! :)

Jeg havde skam reageret på. ca samme måde læste det selv og forstod det ikke da det var et ultra kort indlæg, og ikke mange informationer i og var negativet ladet , synes dog der er kommet efterfølgende konstruktiv brugbar kritik som man kan forstå.

Man kan dog lærer noget det vær positiv og lav et positivt ladet indlæg , for meget larm i en sætning ødelægger debatten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 9 (90 indlæg)