Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow - Netværk er vejen til succes!

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Sådan! Dig kan jeg li ...

Smile

Jeg sad hele vejen igennem videoen og undrede mig over hvordan du skrev på brystet? Fik du hjælp eller gjorde du selv? ...

Ja sad i cirka 5 minutter for at beregne hvor jeg skulle skrive for at det vil se rigtigt ud, jeg skrev på maven først og det blev rigtigt, også skrev jeg det oppe ved brystet :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49

jeg sad og prøvet og høre denne  video med kunne ikke høre dig kan der skrues op for lyden , for jeg havde skruet op for max lyd og kunne ikke høre noget uden jeg sad meget tæt på computeren

med sjovt du malet dig på overkroppen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 22:57

Mikael christiansen:
jeg sad og prøvet og høre denne  video med kunne ikke høre dig kan der skrues op for lyden , for jeg havde skruet op for max lyd og kunne ikke høre noget uden jeg sad meget tæt på computeren

Trælst! :-(

Mikael christiansen:
med sjovt du malet dig på overkroppen

Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:10

Jeg sad hele vejen igennem videoen og undrede mig over hvordan du skrev på brystet? Fik du hjælp eller gjorde du selv? ...

Er sq nødt til at prøve det selv ...

Jeg sad os og undrede mig... De er totalt lige og pæne! Det er da umuligt selv at skrive hehe

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 23:21

Thomas De Oliveira:

Thomas De Oliveira:

Hej alle sammen

Der er en ny video på vej omkring denne debat!

Udgiver til YouTube nu, men bliv ved computeren, og få mine ærlige ord/mening via et nyt video indlæg.

Mvh. Thomas

&feature=youtube_gdata">
&feature=youtube_gdata

Stort undskyld Tommy, deMib du får det som du vil! Big Smile

Dejligt at se dine patter igen Stick out tongue

Du er sgu rigtig cool.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:25

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Dejligt at se dine patter igen Stick out tongue

Haha, jeg vil ønske jeg kunne sige ''i lige måde''  Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Thomas,

Jeg er lige vendt hjem fra byen, så jeg undskylder på forhånd for svært gennemskuelige ytringer.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at din video minder ufatteligt meget om to af Martin Thorborgs nylige videoblogs...

http://thorborg.tv/lav-dit-netv%C3%A6rk-f%C3%B8r-du-gar-pa-r%C3%B8ven.html
http://thorborg.tv/netv%c3%a6rk-netv%c3%a6rk-netv%c3%a6rk.html

Inspiration er okay, men det er jo lige før det tangerer et plagiat ;-)

Men nu siger man jo også at gode idéer og tanker ofte opstår simultant hos separate mennesker, så det skal jeg ikke gøre mig til dommer over.

Du får credit for dit mod, og din afslappede facon i begge videoer - men hvis jeg skal være helt ærlig, så har du ikke et ry eller en stor nok ballast til at man vil lytte til en gang varm luft (læs: løs snak uden kildehenvisning) og tillægge den særligt stor betydning.

For at citere en mand, som jeg er modtagelig overfor varm luft fra; "Først lære - så blære" - Mads Christensen

Ovenstående er skrevet med et glimt i øjet! Forstå mig ret - jeg er selv hvad de fleste vil kalde ung på amino. Jeg er 20 år gammel og udover min studentereksamen og få kurser på uni stadig at betragte som "ufaglært". Folk, og i særdeleshed ældre folk har en tilbøjelighed til ikke at være så modtagelige over for belærende kommentarer fra de yngre - og ærlig talt - så bebrejder jeg dem ikke...

Jeg mener ikke, at vi unge ikke har noget at bidrage med - slet ikke! Nogen af os skal måske bare have et skud realitetssans og finde ud af hvad det lige er vi kan bidrage med. Erfaringer kommer af at udføre et stykke arbejde - jo mere arbejde (tid) jo mere erfaring - det kan ingen vidst være uenige i. Det vil sige, at med alder kommer erfaring og retten til at blære, for at vende tilbage til Mads Christensen citatet. Men med højere alder og større erfaring følger konservatisme og rutiner tit.

Og det er netop dér hvor vi unges styrke er. Vi kan tage ved lære af de gamle r*vhullers erfaringer og bruge dem sammen med vores naivitet og opnå større resultater end de kan, eller hjælpe dem til bedre resultater, fordi vi ikke i samme omfang er begrændset af rutiner og indgroede tankemønstre.

Jeg tror, at alle på Amino ville kunne lære meget af dig hvis du fandt dine "rigtige" styrker. :-)

Jeg håber ikke, at du tager det her som et surt opstød - det er skrevet i god mening og med et glimt i øjet. Jeg har før fået at vide at jeg kan være meget direkte i min kommunikation. En rigtig god veninde har endda fortalt mit tonefald til tider kan tangere en nedladenthed, som jeg kan garantere ikke er tiltænkt - og jeg håber ikke at den smitter af på min skrift.

------
Undskyld min "Wall of Text". Jeg synes selv at jeg har været konstruktiv og klog... Vi ved alle hvor klog man bliver af alkohol. Jeg håber ikke jeg fortryder i morgen ;-)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:13

Gustav Nikolaj:

Jeg kan ikke lade være med at tænke på, at din video minder ufatteligt meget om to af Martin Thorborgs nylige videoblogs...

http://thorborg.tv/lav-dit-netv%C3%A6rk-f%C3%B8r-du-gar-pa-r%C3%B8ven.html
http://thorborg.tv/netv%c3%a6rk-netv%c3%a6rk-netv%c3%a6rk.html

Inspiration er okay, men det er jo lige før det tangerer et plagiat ;-)

Inspirationen i DETTE tilfælde kommer ikke fra Hr. Thorborgs videoblogs, jeg elsker at netværke og syntes derfor at det var det som skulle i min første videoblog... Dog kan Martin Thorborgs videoblog godt have været med til mit valg, men ikke bevist.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas De Oliveira:
Inspirationen i DETTE tilfælde kommer ikke fra Hr. Thorborgs videoblogs, jeg elsker at netværke og syntes derfor at det var det som skulle i min første videoblog... Dog kan Martin Thorborgs videoblog godt have været med til mit valg, men ikke bevist.

Ja, jeg troede også mere det var de legendariske "Naked News" der var inspirationen ... At du, Thomas, så er født med en lidt mere fladbrystet kromosom-sammensætning er jo ikke din skyld Big Smile

SPØRGSMÅL: Var dine øjne fokuseret på de små billeder af de personer der omtales - eller et andet sted? :)

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 12:48

Mikkel deMib Svendsen:

Thomas De Oliveira:

Ja, jeg troede også mere det var de legendariske "Naked News" der var inspirationen ... At du, Thomas, så er født med en lidt mere fladbrystet kromosom-sammensætning er jo ikke din skyld Big Smile

SPØRGSMÅL: Var dine øjne fokuseret på de små billeder af de personer der omtales - eller et andet sted? :)

Jeg har ingen kommentarer Zip it! Jeg kan indrømme at jeg ikke fandt ud af hvad nyhederne handlede om? Confused

Side 7 ud af 8 (73 indlæg)