De Oliveira Talkshow - Netværk er vejen til succes!
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Mikkel Mikjær Christensen:
Sådan! Dig kan jeg li ...
Jeg sad hele vejen igennem videoen og undrede mig over hvordan du skrev på brystet? Fik du hjælp eller gjorde du selv? ...
Ja sad i cirka 5 minutter for at beregne hvor jeg skulle skrive for at det vil se rigtigt ud, jeg skrev på maven først og det blev rigtigt, også skrev jeg det oppe ved brystet :-)
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
jeg sad og prøvet og høre denne video med kunne ikke høre dig kan der skrues op for lyden , for jeg havde skruet op for max lyd og kunne ikke høre noget uden jeg sad meget tæt på computeren
med sjovt du malet dig på overkroppen
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
jeg sad og prøvet og høre denne video med kunne ikke høre dig kan der skrues op for lyden , for jeg havde skruet op for max lyd og kunne ikke høre noget uden jeg sad meget tæt på computeren
Trælst! :-(
med sjovt du malet dig på overkroppen
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Jeg sad hele vejen igennem videoen og undrede mig over hvordan du skrev på brystet? Fik du hjælp eller gjorde du selv? ...
Er sq nødt til at prøve det selv ...
Jeg sad os og undrede mig... De er totalt lige og pæne! Det er da umuligt selv at skrive hehe
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Thomas de Oliveira
Fra
TDOmedia
Skrevet
09-04-2010 kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Er sq nødt til at prøve det selv ...
Jeg sad os og undrede mig... De er totalt lige og pæne! Det er da umuligt selv at skrive hehe
Jeg havde besluttet mig for at dette skulle lykkes - og det gjorde det jo så (dog efter lidt forsøg)
Jeg ville ikke spørge min mor.... ''hmm mooooor, gider du ikke lige skrive deMib på mit bryst, så jeg kan filme det og ligge det på YouTube ??''
Svar
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Hej alle sammen
Der er en ny video på vej omkring denne debat!
Udgiver til YouTube nu, men bliv ved computeren, og få mine ærlige ord/mening via et nyt video indlæg .
Mvh. Thomas
VIDEO
&feature=youtube_gdata">VIDEO
&feature=youtube_gdata
Stort undskyld Tommy, deMib du får det som du vil!
Dejligt at se dine patter igen
Du er sgu rigtig cool.
Svar
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
09-04-2010 kl. 23:21
Svar
He he he, hun må gerne skrive på min krop
Mikkel
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Dejligt at se dine patter igen
Haha, jeg vil ønske jeg kunne sige ''i lige måde''
Svar
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
He he he, hun må gerne skrive på min krop
Haha, det kan du snakke med Mikael Christiansen om.... (dog er det ikke min mor, det er hun for gammel til) !
Svar
Tilmeldt 10. Nov 09
slettet_bruger
Skrevet
09-04-2010 kl. 23:39
Svar
Hvis hun er under 50 er hun godtaget ;-)
Mikkel
Svar