Det jeg umiddelbart ser som begrænsning på netop dét lejemål er 3 ting:
1. Parkering omkring bredgade, i særdeleshed amalienborg og alle ambassaderne med 2-3 fastansatte parkeringsvagter vil være så godt som umulig!
2. Ingen udviklingsmulighed når vi skal bruge 160m2!
3. Det ser ikke ud til at der er elevator i ejendommen - til 4. sal?!
Tilkørsel for kunder/samarbejdspartnere fra øvrige dele af kontinentet ligger det trafikmæssigt dårligt ifht. eks. glostrup, ballerup, hvidovre mv. der ligger direkte til motorvejene, og her igen parkering.
pkt 2 kan jeg ikke. jeg mener 120 kvm rækker altså ret langt.... vi skal være 7 for at dække lejen.. så er der 50 kvm tilover til udvidelse... Der er jo ikke noget økonomisk aspekt i at ateg flere lejere ind hvis det hele bliver konstrueret som en forening.... Og fremsynethed er godt meen inegn grund tilat begrænse sig nu for at have muligheder om 3 år...
pkt 3 trafikmæssigt dårligt hvis man skal have lastbiler med varer osv men hvis du har en kunde der kommer langtfra jylland f.eks, tror jeg ikke det ændrer det store om kunden skal til centrum kbh eller glostrup..
elevator... tja... det er sundt at gå på trapper.. arj self lidt federe med en elevator..
Bredgade midt i kæøbenhavn er da et meget fint sted, men det er som mads siger stort set umuligt at finde et sted at parkere og samtidig tager det noget nær 20 minutter længere at komme frem for mig i forhold til Glostrup, så vil nok sige at det på ingen måde er aktuelt for mig at sige god for det lejemål.
jeg vil bestemt ikke betale mere for at skulle køre længere og helst kunne tage bilen på nakken og tage den med op af trapperne på 4. sal for ikke at få en bøde :)
Før jeg kan sige at jeg er 100% sikker, vil jeg se nogle betingelser på papir. Jeg vil også vide sikkert hvor det er henne, da 2 timer kørsel om dagen er toppen for mig.
Prisen har også meget a sige da'' jeg næsten med garanti ikki vil være der mere end 2-3 dage om ugen. Et sted på omkring 800-1000 u/moms lyder fornuftigt i mine ører
En aftale kunne måske være at vi alle betalte et lille depositum extra på en konto, der så skulle være sikkerheden for hver enkeltes betaling.