Dejligt du har interesse for vores kontorfællesskab, men inden du bliver lukket ind i "det hemmelige rum" skal jeg lige vide om du 100% er klar på at rykke ind når vi i løbet af de næste par uger sætter alle ting i værk, da det kun er folk der har ''bundet'' sig til projektet der kommer ind...
- Mads
PS: En pudsig indskydelse, jeg er fra Lundby lidt syd for Næstved, Niklái fra Næstved, Terkelsen fra Tappernøje lidt uden for Næstved, og nu Rene også et sted fra sydsjælland... og alle søger vi mod København, det er da pudsigt - men der er absolut ingen tvivl om at der findes klart flest muligheder i København/omegn!
til, det lyder som noget jeg kan være med til at betale ;-) <men vil selvfølelig gerne høre mere....
Hilsen Mig
P.S. Nå jeg nu har fat i dig så har jeg lige et helt andet spørgsmål.... Jeg kan ikke finde søgefunktionen og jeg skal finde et gammelt indlæg som handler om salgsagenter... Hvad gør jeg galt
Dato: 11/2/2005 10:44:29 AM Forfatter: Mads Mellergaard
Hej Rene
Dejligt du har interesse for vores kontorfællesskab, men inden du bliver lukket ind i ''det hemmelige rum'' skal jeg lige vide om du 100% er klar på at rykke ind når vi i løbet af de næste par uger sætter alle ting i værk, da det kun er folk der har ''bundet'' sig til projektet der kommer ind...
- Mads
PS: En pudsig indskydelse, jeg er fra Lundby lidt syd for Næstved, Niklái fra Næstved, Terkelsen fra Tappernøje lidt uden for Næstved, og nu Rene også et sted fra sydsjælland... og alle søger vi mod København, det er da pudsigt - men der er absolut ingen tvivl om at der findes klart flest muligheder i København/omegn!
Hej Mads
Jeg bor også i Næstved
Men vær lige ops på det først er fra 1-3-06 jeg er med fra.
Uanset om jeg rent fysik kommer igang den dato eller må vente lidt længer så er jeg klart med på iværk-fællesskab i KBH CITY
For mig ville det passe bedst hvis det var i Næstved, da jeg ikke har brug for København til noget. Men jeg har brug for noget selskab Så derfor er jeg med på den alligevel.
Modsat kan jeg ikke bruge en billigenhed i Næstved til noget som helst, så kan jeg ligeså godt sidde hjemme som nu. Grunden til jeg vil med i det er dels, at have let adgang til mine kunde oplysninger og mit regnskab, dels et sted at puste ud i de måske sløve timer midt på dagen, eller under mine døgnvagter.
Over 95% af mit kundegrundlag ligger i kbh eller nærmeste omegn.
Vi har mere eller mindre sat os på Glostrup så det er nok ikke relevant for dig?
Desværre ikke for jeg vil, få langt størsteparten af min kørsel i selve hjertet af kbh, jo der alle de kære folkevalgte har deres slidte sæde, da jeg skal med i en sammenslutning som ikke ligger ret langt (1-2 km) fra det sted du har tænkt på, så er der ikke nogen ide med det, når jeg kan gøre det gratis lidt væk.
Så må jeg evt. leje et lille butikslokale i en skummel gyde i city *GGG*
Godt jeg selv kan svejse trådgitter der holder en tyv ude