Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: 4 friske amino''er til kontor i KBH!

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffe - Problemet opstår når man bruger quote eller kladde funktionen, så vidt jeg har fået at vide.

Derfor prøv at undgå de knapper, det er dog stadig muligt at læse dit indlæg :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:54
Hej Uffe,

Det lader til at være på grund af forkert tegnsæt i debatten, men hvis du gør som Martin siger så undgår du det vist (det er i hvert fald min erfaring, med Mozilla Firefox). Selvom det naturligvis er lidt ærgeligt ikke at kunne bruge funktionerne, så er det vist bare en vanesag ;)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:40

Hej Alle...

Uffe & Martin - Ja helt klart. Jeg fik forleden dag forelagt et koncept for et kontorfællesskab, der havde dannet en forening med ansigt til udlejer, adsl mv. - og med medlemmer der afregnede et månedligt kontingent - som jo selvf. også er fradragsberettiget. I denne forening kommer selvsagt nogle vilkår for aftale, opsigelse, betaling mv. - så dén bør være på plads?!

Det jeg p.t. ser som største udfordring er at jeg efterhånden tror vi skal udover 60 m2 for at være der. I går modtog jeg to mails fra personer der var interesseret i at komme med attraktive tilbud til vor nye fællesskab, og muligvis også selv komme ind i dem, og som Henrik nævner bliver det måske 3, og en studerende der skal bruge selvstændigt lokale.

Tænke tænke, bør vi allerede nu kigge efter 100 m2 så vi ikke bremses af interessen og skal flytte til nye lokaler i januar?? Hvad er der stemning for...

- Mads

Tilmeldt 25. Jul 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:13

hej igen...

selvfølgelig ville det da være trist at skulle flytte ud om et par måneder fordi kontoret er blevet for småt, men skulle vi nu ikk elige klappe hesten og se på det vi har muligheden for at få nu, det er jo en genial mulighed for at få nogle billige lokaler mens vi stadig ikke er blevet store?

Rasmus
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:24

syns nu også umiddelbart vi skal begynde med det lokale der er fundet.... man kan sige interesse er ikke nødvendigvis det samme som bindende melding jo;)

men omvendt kan også se aspektet i at der er mange der vil være med.....

syns det fundne er et godt udgangspunkt - hvis man lejer et større hvem skal så betale hvis der er en som springer fra???? jeg har ikke lyst hvis man bare tog et større for at tænke fremad..

iøvrigt vedr internet /tlf skal vi nok lige have en diskussion hvad der vælges...... f.eks har jeg ikke brug for tlf overhovedet.... blot effektivt inet..

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 21:25

Rasmus og andre... tror netop jeg har fundet løsning på udfordringen...

Jeg snakkede lige med en samarbejdspartner i dag, som gav mig en god idé…

Naverland rummer nogle lækre store kontorbygninger, med mange forskellige størrelser kontorlokaler, lyse og flotte! 

P.T. har de en række forskellige størrelser lejemål ledige (fra 70m2 til 1100m2) – og fordelen er her, at får vi vokseværk skal der ikke trykkes nye visitkort, ændres hjemmesider mv. – idet vi holder samme adresse (naverland 2 eller naverland 12 etc.) og blot rykker vi et par døre hen af gangen eller fra 2. til 3. sal!

I disse lejemål er der også mulighed for at skabe selvstændige kontorer med 3 arbejdsstationer osv. som f.eks. Henrik forespørger...

Så her er muligheden for at vi kan rykke ind med det samme, de 5 af os som er klar til at komme videre nu, og senere kan vi samle interesserede sammen og rykke i større hvis der bliver behov for det.

Men ja, helt klart, vi bør finde et attraktivt lokale og så ellers komme videre med vores forretninger sammen!

Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:40

yes der er fornuft nok i det såmænd.. hvad koster så 70 kvm?  hvor mange er personer er  100% på????

Jeg er 100% men kan kun garantere 6 mdr derefter ved jeg ikke helt hvor jeg ender men vil med 95% sandsynlighed fortsætte.. skal måske bygge et hus i gilleleje og så er der pænt langt....

min msn er wiseguy@c.dk måske det er lidt nemmere for os at sankke sammen vi den, ved ikke hvor mange af i andre der er på også...
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 21:57
Wiseguy - Som jeg ser det har følgende sagt 100% JA til at rykke ind...

Sikre:

- Mads
- Henrik
- Wiseguy
- Rasmus
- Niklái

Interesserede:

- Lars P.
- Henrik''s forøgelse med 2 mand
- Jesper H.

Så det ser vel ikke dumt ud, på blot et par uger.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:59
Kære Mads

Når underskriften står på papiret og du har fået pengene, så er ting sikkert.
Pas nu på du ikke kommer til at hænge på skidtet.
Jeg er ked af at lyde gammel og forsigtig, men jeg har set den slags gå galt før.
Så lav lige den forening først og få pengene ind på en konto, FØR du skriver under på noget.

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 22:06
Hej Martin

Det er hverken gammelt eller kedeligt det du fremlægger, men sandt!! Jeg har også selv oplevet de her "alt-kan-lade-sig-gøre" scenarier hvor man pludselig står tilbage med lorten selv (undskyld sproget).

Min idé med at vi med det samme lige så godt kan kigge efter de mest attraktive lokaler, og dem med størst udviklingspotentiale / perspektiv, er at jeg synes det vil være problematisk for udviklingen af vores kommende sprudlende kontor og netværk efter 3 måneder at skulle flytte udlejer pga. vokseværk, men istedet kan blive under samme udlejer - og blot rykke nogle få meter og forøge m2!

Men når vi kommer så langt i projektet at vi har besluttet os for et specifikt lejemål, så er det helt klart at jeg personligt (eller nogen andre for den sags skyld) skal sætte én eneste underskrift på noget før vi har alle formaliteterne i orden.

Jeg har i øvrigt en god relation til en advokat der har hjulpet mig utrolig meget, der uden problemer kan hjælpe os med kontraktformidling mv. når det hele kommer dertil.

Side 3 ud af 6 (52 indlæg)