Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: 4 friske amino''er til kontor i KBH!

Side 2 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er også interreseret, men så længe beløbet er småt, da jeg ikke vil ha'' mulighed for at benytte det hver dag. Det du har fundet, ser dog ud til at være meget attraktivt

Du er velkommen til at sende mig en PM om med mere info

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 21:44

Hej Niklai, og andre...

Dejligt med interessen... vi er nu 5 mand der har committed til projektet!

Jeg har mailet med Henrik Sidenius, og han tager kontakt til udlejer for at høre nærmere om vilkårene for lejemålet inden vi aftaler en tid for besigtigelse af lokalerne.

Når vi har aftalt dag og tid - formentlig i næste uge - smider jeg det her i tråden så I har mulighed for at komme ud og kigge med (Wiseguy & Niklai + min kammerat Rasmus som udgør 5. mand, hvis I skulle undre Jer over hvor jeg fik 5 fra )

I hører mere her når Henrik og jeg har hørt nærmere fra udlejer...
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 22:58

Hej igen...

Efter mail og idé fra Kasper (Wiseguy) så kommer her lige en opfordring til alle os der har committed os til kontoret og er klar til at sparke røv!

En kort præsentation af os selv, hvem vi er og hvad vi laver... og jeg vil da gerne lægge ud

Mit navn kender i... jeg er 21 år, har haft virksomhed siden jeg var 18... først indenfor web/media... senere slog jeg over i PR/Kommunikation samt professionelt fotografi. Ind imellem fik jeg lov at bygge en succesfuld kontormøbelforretning op online, indtil leverandøren gik konkurs her i april ''05 - Så mine aktiviteter nu primært freelance fotografi for aviser/medier, virksomheder mv.

Jeg har en dejlig schæferhund på 3 år, en VW touran van bringer mig rundt, mit arbejdsredskab er en IBM bærbar og mit Canon D20 med alt det nødvendige fotoudstyr... og ikke mindst så er jeg indehaver af alverdens dimser og computer/medie-udstyr... boys with toys *g*!

Jeg glæder mig helt ufatteligt meget til at komme på kontor, idet jeg som tidligere nævnt har haft eget kontor før, og det var en markant ændring i ens selvopfattelse af arbejde kontra privat/fritid. - samt at effektiviteten, salget, kundetilgang al sammen fik et spark i den positive retning!
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:19
Syns lige jeg ville fortælle hvad jeg går og laver og hvem jeg er, kunne være rart med lidt info på de andre der er friske også...

JEg er 22 og ejer bilstereo.dk.. Sitet er på ingen måde som jeg ønsker det men det kræver jo en masse tid hvilket jeg ikke har været så god til at ofre... Må vi se om et kontor ikke hjælper på det hvilket jeg er ret sikker på...

Min hovedprioritet er pt hus renovering som jeg bruger 50-60 timer om ugen på.. Til foråret skulle der gerne være $ til opstart af ltd og så igang med at sætte lejligheder i stand og sælge..

Endvidere er har jeg planer om at starte et sælger netværk op med salg af knallertdele og tun blandt drenge i alderen 16-18 år..

så har nok at bruge tiden på...

sidst og ikke mindst har jeg en porsche 911 som lige skal bygges op til foråret..

bor pt i rødovre til huset bliver solgt og så må jeg se hvor jeg ender men formentlig herinde af anyways...
Tilmeldt 25. Jul 05
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:30

hej til jer andre...

Jeg er så nummer 5 som mads så pænt omtaler mig :)

Mit navn er Rasmus Terkelsen, jeg er 25 år gammel og er nystartet inden for vikar branchen, jeg har en masse ideer, men kommer aldrig rigtigt igang når jeg sidder her hjemme foran computeren, så jeg ser dette som en kanon mulighed for at komme ud blandt andre folk i et miljø hvor vi alle har samme mål, så håber da vi alle er opsatte på at motivere hinanden og komme med indbyrdes råd og vejledning hvis det er muligt.

Jeg håber vi snart kan komme igang med dette projekt.

Mhv Rasmus Terkelsen

Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 09:53

Hej igen.

Har talt med udlejer og der skal lægges 4 mdrs leje i dipositium, og der er 1 års uopsigelighed og derefter 3 måneders opsigelse.

Lokalet ligger på adressen Farverland, og der er tale om ét stort lokale. Der kan evt. opsættes skillevægge.

hilsen
Henrik Sidenius
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 11:11
Hej med jer,

Jeg vil lige fortælle lidt om mig selv også...

Jeg er 24 år og kommer fra Færøerne. Flyttede til Næstved med min kone og to døtre i August, fordi min kone skal læse til bioanalytiker.

Jeg driver virksomehed sammen min bror, der sidder på Færøerne. Vi er i øjeblikket 4 folk i arbejde, dog er jeg den eneste der sidder i DK, så det bliver lidt ensomt til tider.

I vores virksomhed laver vi en del ting, bla. har vi et CMS, nogle portaler osv.

Jeg er en slags internet-idémand, og finder på mærkelige ting hele tiden. Dog er jeg meget tilbageholdende med dem, da for mange idéer kan dræbe virksomheden. (Måske i kunne låne nogle af dem )

Jeg har nogle kunder som jeg kører ud til et par gange om ugen og arbejder så hos dem.

Nå, men jeg håber det kan lade sig gøre for mig, at ha'' kontor sammen med jer, og ser frem til at møde jer

Be bedste hilsener
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:28
Sørg nu for at lave en god aftale imellem jer, mens i stadigvæk er gode venner.
Hvordan kommer man ud af biksen, hvad hvis en ikke betaler etc.
Brug lige et par tusinde kroner på at lave en god kontrakt.

Dbh Martin
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:49
Jeg støtter Martin - det lyder rigtigt fedt lige nu (og bliver det sikkert også ), men få lige en advokat ind over kontrakten.

Jeg kan på det varmeste anbefale advokatfirmaet Michael Knop, som vi har brugt i over tre år nu. Det gælder både i forhold til to lejekontrakter, en I/S-kontrakt og en samarbejdsaftale - og alle gange har jeg været meget tilfreds, for kontrakterne har stillet os/mig markant bedre end det første kontraktforslag. Selv bruger jeg advokat Nikolaj Linneballe.

http://www.advokatknop.dk/

Advokatfirmaet har en særlig honorarordning for iværksættere. Jeg ved ikke om den er lavet om, men jeg mener at huske, at de for tre år siden var noget med halv pris på de første fire timer.

Og så er der en anden ting, som er nok så væsentlig: de registrerer deres tid ned til 5 minutter (så vidt jeg ved) og de kan til hver en tid fortælle, hvordan de har brugt deres tid - som altid synes meget rimelig = der kommer ingen "hovsa-regninger" ind ad døren.

God fornøjelse med jeres kontorfællesskab.

Uffe

Nu med rette æ, ø og å (I hope )
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:53
(Er der i øvrigt en, der kan forklare mig, hvorfor de danske karakterer æ, ø og å (aa, oe og aa) er gået helt galt i mit indlæg lige før? Jeg har skrevet teksten i den sædvanlige tekstboks, som kommer op, når man trykker på "Reply")...

Uffe
Side 2 ud af 6 (52 indlæg)