Går du også og synes det kunne være fedt at komme ud blandt andre i hverdagen, istedet for at sidde hjemme i stuen, soveværelset ell. lignende? Jeg har før haft kontor i byen Jeg synes dog at de kontorfællesskab-tilbud der p.t. præger markedes som en steppebrand, har for meget komplekst indhold og fordyrende ting og sager. Kort sagt; Jeg synes 2400/md. for et skrivebord og en lampe er pisse-dyrt!! Og jeg er ligeglad med om et er en PH-lampe...
Min idé er groft skåret, at vi finder sammen 4 gutter ell. gutt'inder der synes det kunne være attraktivt at arbejde sammen mod succes. Derefter finder vi et lokale i dimensionen 2 rum, altså 2 arbejdspladser i hver, så vi ikke sidder på nakken af hinanden og snakker tlf., ialt på ca. 40-50m2.
Disse kan fås i byen (Frederiksberg og indre by) inkl. el, vand, adsl, varme etc. etc. for ca. 3-4.000/md. - ingen skal tjene på vores ophold, så alle udgifter splittes i samarbejde med udlejeren op i 4 lige dele. Ligeledes laver vi en uformel agreement på nogle opsigelsesvilkår mv. - sådan at vi er sikre på altid at have 4 'indbyggere' i fællesskabet.
Jeg har på mit lager 5 skriveborde inkl. skuffemoduler, reoler mm. stående tilbage fra min tidligere forretning, disse sælger jeg gerne ind til en uforskammet lav pris. Eller, du kan vælge selv at medtage alt det udstyr du nu engang vil have med
![]() Er dette noget for dig, så kom ud af busken nu... smid et indlæg her og så samler jeg op på tråden når vi er ved at være nok tilmeldte... Vi snakker altså i omegnen af 800 - 1000/md. for at komme ud og væk fra den ensomme arbejdsgang derhjemme... jeg er ganske simpelt ved at dø af kedsomhed nogle gange i forbindelse med det arbejde der foregår foran computeren og blokken!
|
Bemærkning:
Det skal ikke forståes sådan at idéen skal bremses af 4 interesserede... såfremt det ender i 6, 8, 10 mænd/kvinder der finder det her interessant - så finder vi tilsvarende en større location, løsning mv.
Jo stærkere et netværk jo bedre, så længe vi kan finde plads til intimiteten!