Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: 4 friske amino''er til kontor i KBH!

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Går du også og synes det kunne være fedt at komme ud blandt andre i hverdagen, istedet for at sidde hjemme i stuen, soveværelset ell. lignende? Jeg har før haft kontor i byen og véd hvordan humøret og ikke mindst effektiviteten stiger ved at være i omgang med andre ihærdige arbejdende mennesker...!

Jeg synes dog at de kontorfællesskab-tilbud der p.t. præger markedes som en steppebrand, har for meget komplekst indhold og fordyrende ting og sager. Kort sagt; Jeg synes 2400/md. for et skrivebord og en lampe er pisse-dyrt!! Og jeg er ligeglad med om et er en PH-lampe...

Min idé er groft skåret, at vi finder sammen 4 gutter ell. gutt'inder der synes det kunne være attraktivt at arbejde sammen mod succes. Derefter finder vi et lokale i dimensionen 2 rum, altså 2 arbejdspladser i hver, så vi ikke sidder på nakken af hinanden og snakker tlf., ialt på ca. 40-50m2.

Disse kan fås i byen (Frederiksberg og indre by) inkl. el, vand, adsl, varme etc. etc. for ca. 3-4.000/md. - ingen skal tjene på vores ophold, så alle udgifter splittes i samarbejde med udlejeren op i 4 lige dele. Ligeledes laver vi en uformel agreement på nogle opsigelsesvilkår mv. - sådan at vi er sikre på altid at have 4 'indbyggere' i fællesskabet.

Jeg har på mit lager 5 skriveborde inkl. skuffemoduler, reoler mm. stående tilbage fra min tidligere forretning, disse sælger jeg gerne ind til en uforskammet lav pris. Eller, du kan vælge selv at medtage alt det udstyr du nu engang vil have med

Er dette noget for dig, så kom ud af busken nu... smid et indlæg her og så samler jeg op på tråden når vi er ved at være nok tilmeldte... Vi snakker altså i omegnen af 800 - 1000/md. for at komme ud og væk fra den ensomme arbejdsgang derhjemme... jeg er ganske simpelt ved at dø af kedsomhed nogle gange i forbindelse med det arbejde der foregår foran computeren og blokken!

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 21:53
Bemærkning:

Det skal ikke forståes sådan at idéen skal bremses af 4 interesserede... såfremt det ender i 6, 8, 10 mænd/kvinder der finder det her interessant - så finder vi tilsvarende en større location, løsning mv.

Jo stærkere et netværk jo bedre, så længe vi kan finde plads til intimiteten!
Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 12:42

Det lyder som en fornuftig konstruktion, som måske kunne være interessant for os, da vi på nuværende tidspunkt godt kunne bruge et kontor i city eller Østerbro.

Så hvis du finder andre interesserede, så er du velkommen til at henvende dig til os.

Hilsner
Henrik Sidenius

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 14:31

Hej Henrik

Det lyder spændende! "os" = antal personer?

Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 14:49

Hej Mads

Vi (3 ejere) har foreløbigt behov for én plads, da vi også har kontor i Hedehusene, men behovet for flere pladser kan komme hen ad vejen, hvis miljøet bliver rigtigt godt.

hilsen
Henrik Sidenius

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 22:39

COME ON... aminoer, mænd og kvinder... der må da være flere der snart skal ud af oasen og råhygge og booste Jeres virksomheder sammen med os

Udover jeg selv og Henrik herunder, har jeg kontakt til et par stykker som højst sandsynligt også hopper ind i et lokale sammen med os... jeg er PR/Foto/Medie-mand, Henrik så vidt jeg kan se IT-gut, og de par fyre jeg har kontakt med er også i Mediebranchen, grafisk så vidt jeg husker...

Er du sælger, media-menneske, journalist, webdesigner/programmør, rådgiver eller konsulent - så se at få smidt dit navn her ind i tråden så vi kan få os et fedt amino-iværksætter miljø snart!!

Glæder mig til at høre fra DIG.
Tilmeldt 21. Jun 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:22

Jeg vil lige byde ind og sige, jeg syntes det er en rigtig god ide, jeg er helt sikker på at du har ret, man får meget mere fra hånden når man er med lige stillede, i dette tilfælde er man=jeg ;-)

Jeg mangler dog stadig ideen, jeg vil løbe derudad med og jeg vil tro jeg til den tid vil fortrække noget lidt længere "ude" da trafikken til Kbh city for mig kan tage det meste af en time (bor nær Frederikssund) og at det nærmest vil være umuligt at parkerer, dette tror jeg dog man kan betale sig fra :-)

Pøj pøj med det.

PS. jeg så lige at der er et lokale til leje for alternativ behandler på  rådhusstræde 4H, de kalder sig www.emote.dk men her var prisen for eget behandler rum 3120,-/mdr hvilket jeg syntes er ekstremt billigt for en adresse så tæt på magtens hovedsæde.
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 22:14

Hej Tim

Ja man får netop en utrolig masse ud af et fælles kontor, hvor forholdende dog stadig er til at man kan føre en personlig telefonsamtale uden der sidder 8 andre og ''lytter med'' - derfor skal lokalerne være intime i dén forstand...

Mht. kørsel, så har jeg de sidste 3 år bevæget mig næsten dagligt (3-4 gange om ugen minimum) fra Lundby lidt syd for Næstved og til København... og jeg kan berette for dig efter "årelange studier" at om du skal til indre by (vesterbro/centrum) eller Brøndby - det er altså 10 minutter''s forskel vi snakker om. Mht. parkering har du helt ret..., til det formål er netop Frederiksberg et område med mange spændende muligheder og parkeringsforhold...

Håber snart vi får nogle flere friske amino''er til at tilslutte sig vores kommende lækre fælles-kontor...
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:47

Jeg kunne godt være intresseret i det....

hvis det ikke er et større beløb er det jo til at have med at gøre... og har lidt problemer med at arbejde når jeg er hjemme for vil gerne slappe af, da jeg ellers arbejder 50-60 timer om ugen med at bygge huse....

Og har et stykke tid gået med tanken om at det ville gavne effektiviteten at komme ud af huset...

men en betingelse skulle være at man kan tage derind på alle tider af døgnet...

jeg kan evt kontaktes på otzen@tv.dk
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 20:49

Hej alle interesserede...

Vi er nu 6 friske mand som er klar til at hoppe på det her spændende kontorprojekt.

Jeg har fundet et emne frem, så hvis I lige vil smide en kommentar her hurtigst muligt om I alle er enige i at det er noget vi skal arbejde videre på...

Jeg synes det ser prismæssigt rigtig attraktivt ud, samt beliggenhed med parkeringsmuligheder, motorvejstilkørsel mv. - og alt inklusiv, el vand varme mv. - det er billigt!!!

Ser frem til at høre fra Jer
Side 1 ud af 6 (52 indlæg)