Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er trustpilot en god ting til sin shop???

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil det være en god idé med trustpilot til sin shop?

Meninger mpdtages.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:00

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 21:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

På samme måde som andre  bruger anmeldelser, "mest solgte produkter", "kunder som købte - købte også" & "send til en ven" - så handler det bare om at bruge det rigtigt. 

Nogle shops, der ikke forstår at bruge det rigtigt, kan komme lettere galt afsted, og føle at de reelt set betaler for en service, som i sidste ende stiller dem i et dårligere lys, men bruges det rigtigt og forholdsvis aggressivt, kan det i høj grad være med til at give tryghed på din shop...

Dertil synes jeg det er værd at bemærke i den tråd som der refferes til, at selve forretningsmodellen kan komme under kritik, men jeg prøver at forholde mig nøgternt til hvad mine kunder kan få ud af det. 

-Karsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:32

jeg tror det er udmærket til shop

vis du bare kan få profiler til  at udfylde deres profiler mere 5 % end de normalt gør på trustpilot derved er de gode kommentar mere troværdig.

Du behandler kunder godt så der kommer gode kommentar

de enkel klager der kommer behandler du , så de bliver positive igen kunden og går ind og giver god karakter igen derved viser det du behandler kunder godt .

Dertil står der også i tråden at du giver værdi til en anden side i søgemaskiner, hvor der havde ellers havde givet værdi til din side vis du havde bruger kommentar på siden egen side .

Med produkt er det udmærket , med du må prøve at få bruger at udfylde profiler mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 18:21

Det er et super supplement at bruge Trustpilot til at skabe tryghed for kunden i din butik, vel at mærke hvis du bruger det aktivt og samtidig behandler dine kunder ordentligt. Men det er vigtigt at spørge folk, når de har modtaget varen, om de vil skrive en kommentar, ellers går det alt for langsomt med at få bygget noget op derinde der er kød på.

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:42

Trustpilot er jo efterhånden et kendt værktøj blandt mange forbrugere - og sådan set også medier. Så hvis din shop klarer sig godt der, så kan det sagtens være med til at øge dit salg.

De moderne forbrugere benytter sig også meget af at undersøge, hvad andre forbrugere syntes om de pågældende vare og webbutikker.

Det helt store problem ved Trustpilot er, at der ikke skal mange negative anmeldelser til, før din webshop ser dårlig ud.

Så det gælder om at holde et højt service-niveau og evt. følge op på kritiske kommentarer på Trustpilot, som de fleste andre store virksomheder også gør, hvilket betyder, at de kan komme til orde og forsvare sig selv.

Mht. det sidste skal du bare huske, at holde en ordentlig tone, så du ikke hidser dig op, og dine kommentarer derved ikke skader mere end de gavner.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31

Hej

Trustpilot er i min verden totalt overflødig og hamrende ligegyldigt.

Heraf også at det ikke pengene værd at indgå i er deres ordninger.

Virksomhedernes rating kan relativt enkelt manipuleres ligesom der ikke er nogen kontrol eller lignende af, hvem der afgiver stemmer eller kommentarer om en virksomhed.

De iøvrigt også de andre tråde herinde på Amino om emnet, så vil du også opdage, at der meget forskellige meninger om emnet.

Hilsen

Tonny

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 21:45

Hej Marjoe,

Folk i dag, og fremover, de tror ikke længere på når firmaer skriver: "Vi er landets førende forhandler af xxx. Og vi er er så og så gode.." Osv.

I dag vil man have noget autentisk. Man vil høre fra andre hvad de har oplevet.

Jeg vil vove at påstå at den bedste form for marketing her i verden er og bliver mund-til-mund. Det er dette jo på sin hvis også.

Jeg kan ikke sige andet end at du bør kigge nærmere på Trustpilot.

Held og lykke med det!

Mvh.
Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)