Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost spørgsmål?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Kaffe & Co:
Men kan du ikke bare skive dine svar og spørgsmål som alle andre?

 

Jo det kunne jeg sagtens, men det handler om at skabe opmærksomhed (personlig branding) for mig, så derfor vælger jeg at prøve denne nye måde at stille et spørgsmål på..

Jamen det kan jeg godt forstå og opmærksomhed får du da også.

Men jeg syntes her at du lidt er ude i for meget 'branding' og for lidt Amnio.

Jeg mener der er vist ingen grund til se både dine spørgsmål og svar som potcasts. Når du laver et talkshow er det spændende og underholdende, men det her syntes jeg går for meget udover Amnio - desuden kan man ikke søge i dine videosprøgsmål og så går der værdifuld viden tabt for andre der evt. har samme spørgsmål.

Men klem på hvis der er nogen der gider svare dine postcasts spørgsmål og gider se dine videosvar ja så må det jo være ok.

Hej fra bedste

 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Thomas De Oliveira:

Kaffe & Co:
Men kan du ikke bare skive dine svar og spørgsmål som alle andre?

 

Jo det kunne jeg sagtens, men det handler om at skabe opmærksomhed (personlig branding) for mig, så derfor vælger jeg at prøve denne nye måde at stille et spørgsmål på..

 

Jamen det kan jeg godt forstå og opmærksomhed får du da også.

Men jeg syntes her at du lidt er ude i for meget 'branding' og for lidt Amnio.

Jeg mener der er vist ingen grund til se både dine spørgsmål og svar som potcasts når du laver et talkshow er det spændende og underholdende men det her syntes jeg går for meget udover Amnio desuden kan man ikke søge i dine video sprøgsmål og så går der værdifuld viden tabt for andre der har samme spørgsmål.

Men klem på hvis der er nogen der gidder svare dine postcasts sprøgsmål og gidder se dine video svar ja så må det jo være ok.

Hej fra bedste

 

 

Jeg er måske gået lidt for meget over gevind idag, det kan du have ret i. Men jeg mener stadigvæk det er en meget spændende ny måde at udforske funktionerne og mulighederne på. Lidt mindre videos og mere kvalitet så må det køre! Yes

 

Mvh. Thomas

Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Jeg er ved at optage min svar på en video og poste det på youtube men der går nok lige et stykke tid før jeg får det færdigt men kan du ikke vente får du et transskrib her:

Hej og velkommen til Kaffe & Co online svar på et blog indlæg på Amnio (og her udtaler jeg så url'en)

Vores site er ved at være klar til at gå online og shop er nok så meget sagt :-) 

- men vigtigst af alt så er det vores bønner og risteriet som er top prioriteret og nå ja så har vi lige to cafeer/kaffehuse i "produktion" den første åbner snart her i Århus - flere aminoer har været forbi.

Tak fordi du lyttede med - glæder mig til at høre dit video indlægs svar

:-D

Hej fra Søren

 

Hold fast hvor jeg grinte, da jeg læste det indlæg! Det var da helt vildt! Yes

Det er humor i topklasse! :-D

 

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Robert:

Thomas har vist fået svar på sit spørgsmål, så jeg tillader mig lige at gå offtopic.

Søren, hvornår kan vi se din kaffe-shop online? :-)

Jeg er ved at optage min svar på en video og poste det på youtube men der går nok lige et stykke tid før jeg får det færdigt men kan du ikke vente får du et transskrib her:

Hej og velkommen til Kaffe & Co online svar på et blog indlæg på Amnio (og her udtaler jeg så url'en)

Vores site er ved at være klar til at gå online og shop er nok så meget sagt :-) 

- men vigtigst af alt så er det vores bønner og risteriet som er top prioriteret og nå ja så har vi lige to cafeer/kaffehuse i "produktion" den første åbner snart her i Århus - flere aminoer har været forbi.

Tak fordi du lyttede med - glæder mig til at høre dit video indlægs svar

:-D

Hej fra Søren

 

Hvad hedder og hvor ligger caféen i århus? :-)

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

 

Jeg er måske gået lidt for meget over gevind idag, det kan du have ret i. Men jeg mener stadigvæk det er en meget spændende ny måde at udforske funktionerne og mulighederne på. Lidt mindre videos og mere kvalitet så må det køre! Yes

 

Mvh. Thomas

Det har du ret i men det er nok ikke så hensigtmæssigt i det lange løb at lave videospørgsmål og svar om ikke andet til den form som Amino lige nu, men hvem ved, det kan være du kan overtale Thorborg.

Men held og lykke med det - og btw jeg har ikke set dit video spørgsmål eller dit video svar du gav i et andet indlæg gammel eller ej så syntes jeg det er træls som vi jyder nu siger det :-D

Men godt gået anyway :-D

Søren


Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Robert:

Thomas har vist fået svar på sit spørgsmål, så jeg tillader mig lige at gå offtopic.

Søren, hvornår kan vi se din kaffe-shop online? :-)

 

Jeg er ved at optage min svar på en video og poste det på youtube men der går nok lige et stykke tid før jeg får det færdigt men kan du ikke vente får du et transskrib her:

Hej og velkommen til Kaffe & Co online svar på et blog indlæg på Amnio (og her udtaler jeg så url'en)

Vores site er ved at være klar til at gå online og shop er nok så meget sagt :-) 

- men vigtigst af alt så er det vores bønner og risteriet som er top prioriteret og nå ja så har vi lige to cafeer/kaffehuse i "produktion" den første åbner snart her i Århus - flere aminoer har været forbi.

Tak fordi du lyttede med - glæder mig til at høre dit video indlægs svar

:-D

Hej fra Søren

Haha, god humor Yes

Dog ikke min smag at nedgøre folk, lige gyldig på hvilke måder man gør det Wink

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:
Dog ikke min smag at nedgøre folk, lige gyldig på hvilke måder man gør det Wink

Er da ked af hvis du føler dig nedgjort det var da absolut ikke min mening!

Men du må jo forvente ikke alle er enig med dit valg af komunikationsform.

Jeg savner nu mere dit gå på mod på skrift da du jo formulere dig super godt.

De bedste undskyldende hilsner

Søren

 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Thomas De Oliveira:

 

Jeg er måske gået lidt for meget over gevind idag, det kan du have ret i. Men jeg mener stadigvæk det er en meget spændende ny måde at udforske funktionerne og mulighederne på. Lidt mindre videos og mere kvalitet så må det køre! Yes

 

Mvh. Thomas

 

Det har du ret i men det er nok ikke så hensigtmæssigt i det lange løb at lave videospørgsmål og svar om ikke andet til den form som Amino lige nu, men hvem ved, det kan være du kan overtale Thorborg.

Men held og lykke med det - og btw jeg har ikke set dit video spørgsmål eller dit video svar du gav i et andet indlæg gammel eller ej så syntes jeg det er træls som vi jyder nu siger det :-D

Men godt gået anyway :-D

Søren

 

Hvis du tror det er meningen har du taget fejl.. Jeg blev grebet af ''stemningen'' i min krop og vil prøve dette. Om det bliver aktuelt på et tidspunkt tør jeg ikke sige. Sjovt og spændende var det og det bliver da heller ikke mit sidste videospørgsmål!

Kaffe & Co:
Men godt gået anyway :-D

 

Tak.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kaffe & Co:

Thomas De Oliveira:
Dog ikke min smag at nedgøre folk, lige gyldig på hvilke måder man gør det Wink

Er da ked af hvis du føler dig nedgjort det var da absolut ikke min mening!

Men du må jo forvente ikke alle er enig med dit valg af komunikationsform.

Jeg savner nu mere dit gå på mod på skrift da du jo formulere dig super godt.

De bedste undskyldende hilsner

Søren

Jeg føler mig ikke nedgjort overhoved, hvis jeg skulle gå og tænke over det vil jeg da bryde fuldstændig sammen psykisk..

Jeg siger dog bare at det ikke er min smag.

Kaffe & Co:
Jeg savner nu mere dit gå på mod på skrift da du jo formulere dig super godt.

 

Tak det er jeg glad for at høre.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fået svar på dit spørgsmål, Thomas. Det står lidt uklart for mig, fordi der debatteres en masse forskelligt herinde lige pludselig?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)