Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost spørgsmål?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Der er rigeligt der har svaret på dit spørgsmål ang. domæne osv. men jeg vil gerne lige give dig et råd, inden du går i krig med dit net projekt... Du siger du ingen erfaring har med at bygge webside osv, så måske det var en god idé at anskaffe dig en Mac, computer, der findes et program der iWeb, som praktisk talt laver alt arbejdet for dig.. Selv et barn, kan bygge en hjemmeside op på få minutter, også med Youtube videoer og foto und so weiter... Det ville jeg helt klart anbefale... Tjek det evt. selv ud her: Lær iWeb at kende 

 

En anden ting du skal være opmærksom på ved Gigahost (og mange andre webhotel udbydere) er at hvis du har tænkt dig at streame video fra siden (dvs. at film klippende ligger direkte på dit webhotel) så skal du kontakte dem først, da de ikke altid er særlig glade for den slags, da det skaber en hel del trafik på siden.

Mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:

Har du fået svar på dit spørgsmål, Thomas. Det står lidt uklart for mig, fordi der debatteres en masse forskelligt herinde lige pludselig?

Ja det har jeg.

Ja der har været en masse andre indlæg end lige bloggens formål.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Hejsa

Der er rigeligt der har svaret på dit spørgsmål ang. domæne osv. men jeg vil gerne lige give dig et råd, inden du går i krig med dit net projekt... Du siger du ingen erfaring har med at bygge webside osv, så måske det var en god idé at anskaffe dig en Mac, computer, der findes et program der iWeb, som praktisk talt laver alt arbejdet for dig.. Selv et barn, kan bygge en hjemmeside op på få minutter, også med Youtube videoer og foto und so weiter... Det ville jeg helt klart anbefale... Tjek det evt. selv ud her: Lær iWeb at kende 

 

En anden ting du skal være opmærksom på ved Gigahost (og mange andre webhotel udbydere) er at hvis du har tænkt dig at streame video fra siden (dvs. at film klippende ligger direkte på dit webhotel) så skal du kontakte dem først, da de ikke altid er særlig glade for den slags, da det skaber en hel del trafik på siden.

Mvh

Peter

 

Først og fremmest, tusind tak for rådet!

Jeg har været salgs og marketing partner i et webbureau og arbejder i dag på at få mit ejet op at køre med forskellige partnere. Så jeg har netværket til at få en hjemmeside, det er intet problem. Men jeg kan ikke selv finde ud af at lave det overhovedet!

Jeg er i gang med at købe mac :)

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas De Oliveira:

Aron:
Måske skulle du overveje at kalde det Thomas De Oliveira Podcast istedet, da talkshow er noget man forbinder med en vært og gæster der bliver interviewet. Bare et forslag ;)

 

Det kunne man godt, men jeg mener ikke alle forbinder ''Talkshow'' med et interview, se bare http://thorborg.tv.

Men godt forslag!

 

Mvh. Thomas

Jeg forbinder også et talkshow med gæster - hvilket alle der slår ordet op, formentlig også vil gøre. Men jeg kan godt forstå, at du bruger ordet "Talkshow" - det lyder bedre og mere interessant end "Podcast" og Martin T. bruger det jo også, og der er jo ikke nogen, der kommer efter ham af den grund. Så for min skyld må du gerne fortsætte med denne titel. Eneste ønske fra min side af kunne være, at du forbereder dine video'er lidt bedre og er lidt mere opmærksom på, at nå frem til det væsentlige forholdsvist hurtigt, og få kortet tiden med afbrydelser m.v. ned. Så tror jeg, at det kan gå hen at blive godt Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hyldig:

Thomas De Oliveira:

Aron:
Måske skulle du overveje at kalde det Thomas De Oliveira Podcast istedet, da talkshow er noget man forbinder med en vært og gæster der bliver interviewet. Bare et forslag ;)

 

Det kunne man godt, men jeg mener ikke alle forbinder ''Talkshow'' med et interview, se bare http://thorborg.tv.

Men godt forslag!

 

Mvh. Thomas

 

Jeg forbinder også et talkshow med gæster - hvilket alle der slår ordet op, formentlig også vil gøre. Men jeg kan godt forstå, at du bruger ordet "Talkshow" - det lyder bedre og mere interessant end "Podcast" og Martin T. bruger det jo også, og der er jo ikke nogen, der kommer efter ham af den grund. Så for min skyld må du gerne fortsætte med denne titel. Eneste ønske fra min side af kunne være, at du forbereder dine video'er lidt bedre og er lidt mere opmærksom på, at nå frem til det væsentlige forholdsvist hurtigt, og få kortet tiden med afbrydelser m.v. ned. Så tror jeg, at det kan gå hen at blive godt Smile

Ja det er forskelligt hvad man forbinder det med, størrste delen forbinder det jo kun med gæster osv. Jeg holder mig til navnen, som jeg iørigt syntes er rigtig godt.

Tak for dit råd, det vil jeg tage til efterretning med de mange andre råd :)

Sov godt!

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig i, at du først og fremmest skal foreberede dig lidt mere. Ingen forstyrrende hunde og ingen webcam, der må du lidt til lommerne og investere i et lidt bedre kamera - evt. digital video kamera. Evt. google efter guides til hvordan man laver en god video præsentation, da der er mange før dig, der har prøvet det samme, så nyd godt af deres erfaring - ligesom her på Amino :)

Held og lykke med projektet

Mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:

Jeg er helt enig i, at du først og fremmest skal foreberede dig lidt mere. Ingen forstyrrende hunde og ingen webcam, der må du lidt til lommerne og investere i et lidt bedre kamera - evt. digital video kamera. Evt. google efter guides til hvordan man laver en god video præsentation, da der er mange før dig, der har prøvet det samme, så nyd godt af deres erfaring - ligesom her på Amino :)

 

Hahahahaha Big Smile

Nu er det sådan at jeg er freelance fotograf, og jeg filmer med min iPhone og ikke et webcam! Jeg har kamera ''grej'' for omkring 100 tusind, og er i gang med at købe et Sony Prof Video kamera til 50... ">Ta lige et kik forbi her

Tak.

 

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Thomas De Oliveira:

Peter:

Jeg er helt enig i, at du først og fremmest skal foreberede dig lidt mere. Ingen forstyrrende hunde og ingen webcam, der må du lidt til lommerne og investere i et lidt bedre kamera - evt. digital video kamera. Evt. google efter guides til hvordan man laver en god video præsentation, da der er mange før dig, der har prøvet det samme, så nyd godt af deres erfaring - ligesom her på Amino :)

 

Hahahahaha Big Smile

Nu er det sådan at jeg er freelance fotograf, og jeg filmer med min iPhone og ikke et webcam! Jeg har kamera ''grej'' for omkring 100 tusind, og er i gang med at købe et Sony Prof Video kamera til 50...

">Ta lige et kik forbi her

Tak.

Jeg tror at Peter mener at billedkvaliteten af klippet var for dårlig, lige meget hvilke andre kameraer du måtte have.

Kan du ikke vise os et klip med et af de dyre kameraer så? Skype-Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Robert:

Thomas De Oliveira:

Peter:

Jeg er helt enig i, at du først og fremmest skal foreberede dig lidt mere. Ingen forstyrrende hunde og ingen webcam, der må du lidt til lommerne og investere i et lidt bedre kamera - evt. digital video kamera. Evt. google efter guides til hvordan man laver en god video præsentation, da der er mange før dig, der har prøvet det samme, så nyd godt af deres erfaring - ligesom her på Amino :)

 

Hahahahaha Big Smile

Nu er det sådan at jeg er freelance fotograf, og jeg filmer med min iPhone og ikke et webcam! Jeg har kamera ''grej'' for omkring 100 tusind, og er i gang med at købe et Sony Prof Video kamera til 50...

">Ta lige et kik forbi her

Tak.

Jeg tror at Peter mener at billedkvaliteten af klippet var for dårlig, lige meget hvilke andre kameraer du måtte have.

Kan du ikke vise os et klip med et af de dyre kameraer så? Skype-Smile

 

Jo det kan jeg.......

....... hvis jeg havde et videokamera

 

Jeg har kun digital Nikon kamera'er indtil videre, og som skrevet skal jeg til at købe et videokamera til mange mange penge. Min billed kvalitet på min iPhone syntes jeg passer fint, hvis man ikke kan se hvad der sker må man jo tage briller på Geeked

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg købt hosting hos Gigahost - tak for hjælpen!

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)