|
Dermed ikke være sagt at jeg ville turde sende en Word fil til et kinesisk trykkeri - her ville jeg nok også vælge PDF :) Men som DTP program til tekstbaserede og simple publikationer fungerer Word faktisk helt fint. |
Tjaeee...hvis PDF er det bedste, bliver det nok det?! Men min kinesiske kontaktperson foreslog CDR fordi farverne så blev som jeg ønskede det (formodentligt som det opleves på PC-skærmen?!
Kan nu godt selv lave en .pdf, men hvis farverne hér så fortsat er i RGB er jeg jo lige vidt - selvom kvalitetskravet til et ALDI-produkt nok ikke er så højt som vanligt (snarere tværtimod :-))
Tak i øvrigt også til dig, Mikkel: Jeg bruger Word til alt for meget - fx til at tegne logo''s i, og det er ikke optimalt - men sjovt nok fungerer det
. Måske er det fordi jeg ynder udsagnet "less is more" i mine gerninger (andre ville sige: hopper over hvor gærdet er lavest
).
. Måske er det fordi jeg ynder udsagnet "less is more" i mine gerninger (andre ville sige: hopper over hvor gærdet er lavest
).NB: Jesper: aner ikke noget om deres timeløn (men den er givetvis lav), & tør slet ikke tænke på deres miljø- og arbejdsforhold (og det er givetvis dårligt
), men det er en del af en "pakke" (et samlet/færdigt produkt med vejledning jeg får fremstillet derude!). På længere sigt vil jeg gerne "insource" disse opgaver til DK for at få styr på kvalitet samt ikke mindst arbejds- og miljøspørgsmål (får i lavet meget i Kinas land?). Men ja: Kinesere er sjove: Jeg har mht. programmer en anden sjov oplevelse, nemlig at de altid har de seneste/nyeste/bedste programmer - men dog næppe lovlige versioner
), men det er en del af en "pakke" (et samlet/færdigt produkt med vejledning jeg får fremstillet derude!). På længere sigt vil jeg gerne "insource" disse opgaver til DK for at få styr på kvalitet samt ikke mindst arbejds- og miljøspørgsmål (får i lavet meget i Kinas land?). Men ja: Kinesere er sjove: Jeg har mht. programmer en anden sjov oplevelse, nemlig at de altid har de seneste/nyeste/bedste programmer - men dog næppe lovlige versioner
Bliv gratis medlem
På Phønix-Trykkeriet i Århus var det et af de meget få programmer, vi ikke havde officielt... Kunderne blev henvist til enten at finde et andet trykkeri eller også få konverteret deres fil.