Hej Amaris, Lige et spørgsmål. Hvorfor valgte du det værksted? Var det fordi du troede at de var de dygtigste - eller fordi de var de billigste? JH |
Hej Jan.
Er lidt usikker på om du mener forhandleren jeg købte bilen hos, eller værksted nr. 2?
Forhandleren valgte jeg ud fra det kriterie at de lå forholdsvis tæt på hvor vi bor. Vi skulle have anskaffet en bil indenfor den første uge efter vi var flyttet (der var alt muligt rod med personnummer der skulle gå i orden først, så vi havde en meget snæver tidsramme) og da vi er flyttet ud på landet og nærmeste bus er 17 km. væk, ville vi gerne have et sted der var nogenlunde indenfor rækkevidde, så vi ikke skulle bruge oceaner af penge på taxi. Desuden fordi de havde lige nøjagtig den bil til salg som jeg gerne ville have.
Værkstedet valgte jeg efter at have kigget på mange hjemmesider på nettet. De lå ligeledes forholdsvis tæt på og deres hjemmeside gav et proffessionelt indtryk. Så ja, dem valgte jeg fordi jeg troede at de var dygtige. Pris har aldrig rigtig været en faktor i mit valg.
Det sidste der fik mig til at vælge netop dem, er nærmest lidt flovt, men så må folk få sig et billigt søndagsgrin på min bekostning ;) De har sådan en side med billeder og kontakt info på alle deres medarbejdere (hvilket jeg altid synes er positivt ved virksomheder) og aller nederst havde de så et billede af deres vagthund, der også havde sin egen e-mail adresse. Vuuf @ et eller andet...
Elsker dyr, elsker mennesker der elsker dyr og syntes at det var sødt. Det har intet med deres kompetencer eller mangel på samme at gøre, det ved jeg. Men det var altså det (hvor den første grund selvfølgelig var hovedårsagen), der fik mig til at vælge dem.
De bedste hilsner
Amaris