Jeg synes hurtigt, man glemmer reklamerne, og måske er jeg mærkeligt indrettet, men jeg ser dem faktisk slet ikke..
Kun 2 steder synes jeg, det fungere lidt dårligere end det plejer her inde - nyhedsbrevene der tidligere havde dødspændende indhold er nu nærmest kun baseret på reklamer og jeg har derfor overvejet at afmelde dem - de har ikke det samme personlige, sjove præg længere. Fx nr 33.. Først står der noget med en super spændende historie om en medamino - men man kan rent faktisk ikke læse historien uden at gå på nettet, så den skøjter man over.. så er der reklame for pbsterminal, bogholder, lidt om amino er langsomt, reklame for messestand og for en akasse. Øv! Kun reklamer - ingen historier bare for historiernes skyld.
Og så synes jeg der er meget få af blog-indlæggene der er værd at læse - vel 4 ud af 5 eller noget i den stil er kun skrevet for at lokke folk over på en anden side.. Der er kun 2 personers indlæg jeg altid læser, fordi man kan mærke, at de har skrevet historierne, fordi de har lyst til at fortælle - ikke kun for at få kunder. Jeg er stort set holdt op med at se, om der er kommet nye blogindlæg.
Men salgsindlæggende i debatten synes jeg nemt man kan skøjte over - så længe de ikke begynder at skrive pb'er til dig, er det fint nok for mig.