|
@Esprezzo: vil bestemt ikke kalde det afpresning! Jeg synes faktsik at det vil være en god måde at lade folk selv ælge om de vil betale direkte, eller lade deres forbrug finasieres af reklamer. Et site om Amino kræver altså en del at køre, og fungerer ikke på frivillig basis... @Louise: Forstå mig ret: jeg har INTET mod at man anbefaler sig selv. Hvis det sker som "du kan prøve det her, eller kontakte mig, der er ekspert på området" er det helt i orden og som jeg har opfattet det, helt i tråd med Aminos udgangspunkt. Det der genere mig er, når spørgsmål til et produkt besvares med en lang salgstale for et andet konkurrende produkt. Den slags kan håndteres på to måder 1. Hårde, men retfærdige moderatorer, der sætter dagsordenen og gør brugerne opmærksom på uhensigtsmæssig opførsel. 2.Intern justits blandt brugerne, som selv gør andre opmærksomme på uhensigtsmæssig opførsel. |
Morten Ellegaard Larsen:Det der genere mig er, når spørgsmål til et produkt besvares med en lang salgstale for et andet konkurrende produkt. Den slags kan håndteres på to måder
1. Hårde, men retfærdige moderatorer, der sætter dagsordenen og gør brugerne opmærksom på uhensigtsmæssig opførsel.
2.Intern justits blandt brugerne, som selv gør andre opmærksomme på uhensigtsmæssig opførsel.
Hej Morten.
Jeg synes det er helt fint, at du giver udtryk for din holdning til Amino, og på den måde viser engagement. ![]()
Personligt kan jeg godt følge dig i din irritation over de tilfælde, hvor nogle bliver lidt rigeligt ivrig efter at fortælle, hvorfor netop deres produkt er det helt rigtige for en trådstarter, der egentligt bare har et opklarende spørgsmål om et helt andet produkt.
Det vil altid være en meget hårfin balance for moderatorer, at være hård men retfærdig.
Nogle vil måske synes, at man som moderator er uretfærdig, ensidig og magtbegærlig eller andre kedelige ting, hvis en "moderator-dom" går dem imod, mens andre vil synes, at man er for blød, eftergivende eller helt uduelig.
Moderator tjansen er frivillig og ulønnet, og det kræver meget tid at sætte sig ind i en meget lang tråd for at forsøge at udrede den.
Men tro mig, vi gør en ihærdig indsats. Og for det meste bliver der taget godt imod vores indsats som moderatorer. ![]()
Jeg synes, at selvjustitsen blandt de ufatteligt mange brugere, der dagligt benytter Amino, generelt er helt fin.
Vil du have mulighed for at slukke for de mest fremtrædende reklamebannere, er Amino Plus som tidligere nævnt en glimrende løsning, som i øvrigt medfører en masse andre fantastiske ting.
Jeg håber da, at du bliver på Amino og fortsat bidrager til at gøre Amino til et fedt sted at være.
Dbh.
John
Bliv gratis medlem