Kære Aminoer, jeg vil gerne høre jer om en ide jeg lige er faldet over. Som mange af jer ved har der før i tiden været internet projektet engodsag.dk, som åbenbart ikke eksisterer længere. Ideen er et cashback system, hvor en stor del af commissionen fra annoncørerne går til velgørende formål. Jeg er meget tiltalt af selve ideen, men er lidt i tvivl omkring om det er noget der kan overleve på længere sigt. Jeg har et super domænenavn, der kan bruges til sådan et projekt. I den forbindelse vil jeg gerne høre jer om - i tror at det er noget der kan have succes - der er nogen der har et cashback system til salg (som jeg har mulighed at betale!) Til sidst kan jeg afsløre, at jeg ikke har gennemtænkt det hele super meget, men bare er ved at spekulere lidt frem og tilbage. Ideen er ikke tænkt til Danmark. Håber der er nogle der har lyst til at dele deres vurderinger med mig! Venlig hilsen, Iryna |
Det er en god ide, så længe du er åben om økonomien i projektet. Jeg har selv et ligende projekt med nødhjælp, selvom jeg ikke har fået gjort å meget ved det. Det er ingen hemmelighed, at jeg tjener penge når folk bruger et af tilbudene eksempelvis.
Men byg videre på ideen, selvom jeg ser mange problemer med de cashback websites.
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit