Som mange af jer ved har der før i tiden været internet projektet engodsag.dk, som åbenbart ikke eksisterer længere. Ideen er et cashback system, hvor en stor del af commissionen fra annoncørerne går til velgørende formål. Jeg er meget tiltalt af selve ideen, men er lidt i tvivl omkring om det er noget der kan overleve på længere sigt.
Jeg har selv samme ide kørende på juleindsamling.dk . Endnu er siden for ung til at jeg har lavet mig nogle erfaringer på det.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Som mange af jer ved har der før i tiden været internet projektet engodsag.dk, som åbenbart ikke eksisterer længere. Ideen er et cashback system, hvor en stor del af commissionen fra annoncørerne går til velgørende formål. Jeg er meget tiltalt af selve ideen, men er lidt i tvivl omkring om det er noget der kan overleve på længere sigt.
Jeg har selv samme ide kørende på juleindsamling.dk . Endnu er siden for ung til at jeg har lavet mig nogle erfaringer på det.
Hej Niels,
så kan det være at vi skal lave en slags brainstorming sammen en god dag.. for siden jeg tænker på et andet land er vi jo ikke konkurrenter ;-)
Hej med dig. Super ide. Vi der mere eller mindre har vores på det tørre, skal dele ud af vores overflod. En ældgammel regel siger "det du giver ud får du tifold tilbage". Jeg kan kun støtte dig i din ide. Hvordan du rent praktisk skal gøre det ved jeg ikke lige. Personligt støtter jeg en del iværksættere i Afrika, fortrinsvis kvinder, via mikrolån. Jeg satte i sin tid et pænt beløb ind på en konto der, fandt dem jeg ville støtte med lån, og pengene ruller nu stille og roligt ind på kontoen hver måned. De bliver naturligvis brugt på nye projekter. Det er ikke det her, der gør mig velhavende men det giver mig en god fornemmelse i maven. Måske det kunne være noget for dig. Og måske det er noget man skal signalere på sin hjemmeside? Det vil Flemming "Rig som selvstændig" nok skrive til mig at jeg skal :-)
Mange overflodshilsener fra Margrethe Senzia Kurser.
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om cashback systemerne, om de kan bruges til det her og frem for alt hvad man skal give for det.. Nogle der kan komme med lidt infos?
Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt om cashback systemerne, om de kan bruges til det her og frem for alt hvad man skal give for det.. Nogle der kan komme med lidt infos?
Det er gratis at være tilmeldt dem men udbetalingstiden kan være lang. For nogle af dem kan der være omkring 45 dage. Derudover kan nogle af annoncørerne lukke deres annoncer og andre kan igen afvise at betalt hvis Anders And har tilmeldt sig et nyhedsbrev.
Selv giver jeg næsten alt jeg får ind på juleindsamling.dk videre når tiden er. Dvs. jeg tager min. til driften.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er gratis at være tilmeldt dem men udbetalingstiden kan være lang. For nogle af dem kan der være omkring 45 dage. Derudover kan nogle af annoncørerne lukke deres annoncer og andre kan igen afvise at betalt hvis Anders And har tilmeldt sig et nyhedsbrev.
Selv giver jeg næsten alt jeg får ind på juleindsamling.dk videre når tiden er. Dvs. jeg tager min. til driften.
Du mener cashback-kampagnerne hos affliate netværkene, ik? Eller har jeg misforstået noget?
Jeg mente også mere en hjemmeside der kan bruges til cashback kampagnerne, altså hvor man kan se hvor mange donationerne der er blevet produceret osv..