Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der lige med vejret idag???

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvordan det ser ud hos jer....det undre mig bare at der ikke er en eneste som mener at det her gode vejr er verdensklasse? Eller måske lige udtrykker det her i cafeen?

Savner lidt stemning her på siden.

De næste 5 minutter kobler jeg af og tillægger mit FULDE fokus på solskinnet.

Jeg vil muligvis løfte lidt i min skjorte således at min vitamin manglende og blegfede vom kan få et skud fra solen......bare en lille smuleBig Smile

Det er da så vildt at solen kan have så voldsom en effekt på mit humør.

Jeg føler mig i kanon hopla og oplever generelt ingen negativitet i min omgangskreds. Jeg tror sgu.....ja jeg er komplet usårlig idag.

Tror jeg vil sprede lidt glæde og sludre lidt længere med min kaffe pusher og måske lige give harmonikaspilleren en ekstra 10èr......Så gør jeg lidt for den "vilde" finanskrise.....hvis man altså stadig kan finde den i det her sindsyg lækre vejr.

God vind derude og så håber jeg i vil smitte af på omverden.

Gør Danmarks vejr noget godt for dig idag????

Wahuuuuuuuuuu-solskinSkype-BigSmile

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 481
Fra  GamerMus.dk Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit humør påvirkes nemt af vejret, så jeg er skide glad idag specielt :D Det skyldes nok også at jeg har påskeferie fra kl. 14:00 sharp idag!! :D Super dejligt!

Find den gamer mus der passer til dine behov.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem bliver ikke påvirket i det her skønne vejr! Det var da også på tide at få lidt solskin efter denne mega lange vinter!

Så jeg bakker dig fuldtud op i det du skriver :-)

Fra Møgeltønder
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld sproget!

Men det er faaaaaanme skøøønt :D

Paradise

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

fik lige kikket ud af vinduet... og du har jo ret!!!

Det er jo super vejr, det skal da udnyttes senere på dagen...

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nemlig så fedt det her. Ud med det mørke og ind med det lyse.

Til de af jer som sidder bag skærmen, prøv lige at give dig selv 5 minutter udenfor (du behøver ikke tage overtøj på) Er sikker på i vil få ny og forbedret energi.

Til de af jer som sælger....uanset branche- Læg lige ekstra godt mærke til dine medmenneskers kropssprog idag og især deres begejstring. Husk det, husk det.

Næste gang det det er dårligt vejr....sammenlign. Du vil kunne lære så meget af at sammenligne de 2 situationer

Næste gang der skal sælges  så kidnap kropssproget og begejstringen fra solskinsdagen, DET VIRKERBig Smile

Og kom så lige ud af kontoret/butikken og gør noget rigtig godt for dig selv. Du fortjener det Så MEGET på denne første rigtige forårsdag.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder midt på Øresund og kigger ud på de andre færger som krydser frem og tilbage. Solen skinner dejligt i vandet og jeg får helt lyst til at tage en dukkert..

 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er jo fantastisk hvad lidt sol kan gøre ved humøret, motivationen og kreativiteten :)

Mvh
Leif

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvom at jeg sidder i Indien og vi har solskind og 30 grader hver dag, så savner jeg sgu københavn lige nu. Findes der et bedre sted, når foråret endelig kigger frem og viser sig fra sin bedste side:)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)