Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp til søgeords optimering:-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino.

Jeg er et lille enkelt mandsfirma som har brug for en billig løsning til søgeords optimering.

Jeg har fået dette tilbud og tænker at det kan gøres billigere

Prisen er kr 1.250 ex moms for 10 søgeord. Der er en oprettelse på kr. 999,- ex moms

Kampagnen strækker sig  over 12 måneder + du får en måned oveni gratis. Kampagnen er ikke fortløbende, så den udløber af sig selv efter 13 måneder.

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig :-)

Hav en rigtigt god dag allesammen

De bedste hilsner

Kattia Schierning

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 10:46

Hej Kattia,

Er det 1.250 kr. pr. måned?

Har du fået nogen "garantier" for placeringer?

Det er mere reglen end undtagelsen i dag, at man betaler for optimering på baggrund af resultaterne, dvs. no cure no pay, så får du ikke en placering på første side, skal du ikke betale.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 10:49

Det er jo lidt svært at sige umiddelbart om det er dyrt eller billigt.

Hvad er det for søgeord du gerne vil optimerer og har de lovet dig nogen placering for de penge ?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 10:55

Umiddelbart lyder det som noget Adwords annoncering og ikke organisk søgemaskineoptimering?

Du skal generelt passe meget på de firmaer der spytter sådan en "standardpris" ud, der er nogle slemme plattenslagere i mellem.

Jeg har et par kunder som har været kløerne hos *bib* og *bib* og de har intet fået ud af det.

Fra Gentofte
Tilmeldt 7. Oct 09
Skrevet kl. 11:07

hej Moskjær,

Jeg har fået at vide fra dem at ca. 40 % mulighed ofr at ligge på side 1 inden for 3 mrd..

Men ellers har jeg ingen grarntier fået.... Men de har aldrig nævnt "no cure no pay"

Jeg har hørt fra en ven at man skal passe på, dem som ringer med tilbud og derfor valgt jeg også at spørge jer kloge hoveder herindeBig Smile

Forsat god dag..

De bedste hilsner

Kattia

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 11:14

Har sendt dig en PB

mvh Bennie

Fra Gentofte
Tilmeldt 7. Oct 09
Skrevet kl. 11:17

Hej Klaus.

Dette var en et reklame tilbud, hvor de ringede op fortalte mig om det tilbud jeg har skrevet.

derfra hvis jeg sagde ja, ville en tekstforfatter lave mine 10 ord, sammen med mig.

Men måske det er et godt tilbud, det ved jeg ikke derfor skrev jeg herind..

Jeg ville gerne have ord som trivsel, personlig udvikling, coaching,

Forsat god dag

De bedste hilsner

Kattia

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 11:20

Det kunne være interessant at høre mere om hvordan de ville gribe det an, fordi den løbende udgift må indeholde noget? Som Oxkjær også skriver, virker det snarere som Google Adwords (de sponsorerede links).

Hvis du har lyst og interesse, er du velkommen til at sende tilbuddet til mig på kma@moskjaer.dk, så vil jeg gerne kigge det igennem, uden beregning eller forpligtelser af nogen art.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 11:35

Hvis i slet ikke har snakket ord og de tilbyder en pris inden for søgeord - så vil mit råd være hold dig væk.

Det virker ikke seriøs

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 15:00

Det er en svær branche at forholde sig til, fordi der er mange firmaer som tilbyder SEO og AdWords kampagnestyring. Man kan ikke umiddelbart vurdere hvilke af de små virksomheder der har kompetencerne og er gode nok til det, og de store er generelt for dyre.

Hvis man skal have outsourcet SEO, er det en god idé at danne sig et indtryk af virksomheden først. Tag til møder med dem. Tjek deres tidligere arbejde. Har de nogle gode kunder, gode referencer? Hvordan ser kontoret ud? Hvor mange medarbejdere skal de kunne betale løn til, osv.

Man kan evt. lave en form for affiliate aftale, så de kun får penge, hvis de genererer traffik. F.eks.: "I kan få 10 % af den omsætning jeg får fra Google, med et loft på 10.000 kr. om måneden, hvis I sørger for at øge besøgstallet fra Google med 50 % hvér måned, de første 3 måneder". Så er firmaet også motiveret til at knokle, fordi der er mange penge at tjene for dem (men flere til dig), og knokler de ikke, betaler du dem ikke en øre.

Blot et forslag.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)