Det er delvist rigtigt, Ken. Du fandt én fejl. Og jeg ved ikke om jeg fik sagt det dengang, men du skal have tak fordi du fandt den fejl. Fordi jeg fokuserer faktisk ret meget på sikkerhed. Men jeg fokuserede primært på ydersiden, ikke indersiden. Så det var altså ikke pga. du fandt en fejl, derimod den måde du opførte dig på. "me made a bubu" eller noget i den retning, var vist dine udtalelser et par gange. Hvorefter du slettede forsiden 2-3 gange, så sitet gik ned. Og det er sikkert også meget sjovt, hvis man er 3-4 år. Jeg går dog ud fra, at du er en del ældre. Så du kunne jo have skrevet, at du havde fundet en potentielt "træls" fejl evt. i en PM. Så havde det nok udviklet sig anderledes. Jeg har iøvrigt slettet dig fra ban listen, så du behøver ikke at bruge proxies. |
Tilbud lige nu - spar 50%
Første gang var nu mere en test (POC)... Og fik jo aldrig et svar fra dig du havde rettet/fundet fejlen... men det lignede mere du genskabte siden fra en backup og ignorerede mine kommentar... Et lege barn er man vel altid? Hvem sagde jeg brugte proxy? |
Kunne kun huske den ene, sorry.
OK.
Nej og det er jeg faktisk ked af. Fordi den fejl du fandt, var faktisk det bedste der kom ud af den test. For du fandt en tilgang, jeg end ikke havde spekuleret i. Så endnu en gang, tak.
Ja, det gjorde jeg også. Se ovenfor.
Jo jo, men til en vis grænse.
Blot en antagelse, sorry. |
Hold da op, fandt du en sprogfejl. Ja, det var sjovt. |
Hvis du går op i sikkerheden, så ville det være en glimrende idé, om du reagerede på mit indlæg. Der er stadig adgang til at slette alt dit indhold uden at lave noget særligt. Det er den allerførste fejl, man lærer at tage højde for, og det er foruroligende, at den forekommer flere steder. |
Du må undskylde svartiden. Den skyldes netop at jeg har reageret på dit indlæg. Den sql inject fejl som du fandt, skulle være elemineret nu. Du skal have tusinde tak fordi du fandt den og gjorde mig opmærksom på den. |
Jeg bad dig om at dokumentere din påstand om at Løwesite CMS med SEO modul har en forhøjet risikoprofil pga. anvendelse af bemærkninger. Det har du valgt ikke at gøre. Det kan jo evt. hænge sammen med, at en sådan dokumentation ikke eksisterer. Og med dokumentation mener jeg henvisning til retningslinier i de enkelte søgemaskiner. Samt eksempler på virksomheder, der har fået deres hjemmesider blacklistet/banned i søgemaskinerne udelukkende pga. anvendelse af bemærkninger. |
Og det har jeg jo lige præcis gjort noget ved. Fejlen er elemineret. |
Dokumentér dine påstande. |
|