Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud lige nu - spar 50%

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-11-2006 21:57:35
Forfatter: Løwen
Synes nok stadig det mest skræmmende er, at der bliver påpeget sikkerhdsfejl som han ikke gør noget ved

Og det har jeg jo lige præcis gjort noget ved. Fejlen er elemineret.

Min kommentar gik mest af alt på, at du i en nu snart tre måneder gammel debat blev gjort opmærksom på fejlen, men først nu - og efter at Troels to gange opfordrede dig - tog du kontakt til ham for hjælp.
I min verden og ved enhver ekstern softwareleverandør jeg måtte samarbejde med, ville jeg stille krav om topprioriteringer af sikkerhedsrettelser. Jeg er klar over, at sikkerhedsfejl aldrig vil kunne forhindres totalt da både hardware og software konstant udvikler sig, men 1) det må aldrig blive en hvilepude at fejlen kan ligge i 3. parts hænder og 2) der er ingen grund til, at sikkerhedsrettelser er flere måneder undervejs (ved godt at Microsoft mener det er i orden at verdens mest udbredte OS nogen gange kan ligge fejlbehæftet hen, men lad nu ikke det blive en standard for softwarebranchen)
Hvis jeg må give dig et godt råd Rene, så anerkend dine begrænsninger og søg assistance fra andre, når egne evner ikke rækker. I mine øjne er sådan noget ikke et nederlag, men derimod god forretningsførelse og formenligt med til at værdiforsøge dit produkt.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 15:10
Min kommentar gik mest af alt på, at du i en nu snart tre måneder gammel debat blev gjort opmærksom på fejlen, men først nu - og efter at Troels to gange opfordrede dig - tog du kontakt til ham for hjælp.

Det er ikke helt rigtigt. Der er tale om 2 forskellige fejl - 1 på "indersiden" (Ken) og 1 på "ydersiden" (Troels).
I min verden og ved enhver ekstern softwareleverandør jeg måtte samarbejde med, ville jeg stille krav om topprioriteringer af sikkerhedsrettelser. Jeg er klar over, at sikkerhedsfejl aldrig vil kunne forhindres totalt da både hardware og software konstant udvikler sig, men 1) det må aldrig blive en hvilepude at fejlen kan ligge i 3. parts hænder og 2) der er ingen grund til, at sikkerhedsrettelser er flere måneder undervejs (ved godt at Microsoft mener det er i orden at verdens mest udbredte OS nogen gange kan ligge fejlbehæftet hen, men lad nu ikke det blive en standard for softwarebranchen)

Her er vi såmænd helt enige.
Hvis jeg må give dig et godt råd Rene, så anerkend dine begrænsninger og søg assistance fra andre, når egne evner ikke rækker. I mine øjne er sådan noget ikke et nederlag, men derimod god forretningsførelse og formenligt med til at værdiforsøge dit produkt.

Tak for dit velmente gode råd, Nicolai :-)) Det er taget til efterretning.

Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 10:51
Så er det ved at være sidste udkald, hvis du vil spare mange penge, samtidig med at du bliver meget synlig i søgemaskinerne (toppen af Google).

Tilbuddet udløber d. 31.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:59
Jamen jeg vil da rasende gerne øverst i Google på søgeordet "spam".
Hvis du kan klare det world wide, så giver jeg dig gerne et par hundrede tusinde kroner du kan købe katapøjsere for til nytår ;-)

Dbh Martin
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 12:45
vil gerne have mit på toppen af ordet "sex" det giver da "nogle" hits :)
Side 5 ud af 5 (45 indlæg)