Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud lige nu - spar 50%

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej !

Så er vi gået ind i den kolde tid igen. For nogle af jer føles den måske ekstra kold, fordi kunderne ikke kan finde jeres hjemmeside i Google. Og det kan jo unægteligt give et ekstra koldt aftryk på bundlinien. Men det er der råd for:

Her er et varmt tilbud lige nu - spar 50% på din nye hjemmeside, der bliver meget synlig i Google:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Vælg søgeresultat nr.1 og få svaret på følgende spørgsmål:

------------------------------------------------------------------------------------------------

Kan dit firma bruge gode resultater i Google ? Ring på 98 86 90 31 eller 22 30 89 60 og lad os få en uforbindende snak om dine muligheder. Du kan selvfølgelig også sende en mail til mig på info@loweneck.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 08:49
SEO, men det er gratis for én side, til 9.800? Det lyder sgu som noget der rykker..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17
Er der ikke noget med, at gaver ikke må være købsbetinget? Så når der står gratis, forpligtiger man sig faktisk til at give ét styk optimering til enhver der beder om det... Ellers skal det hvis læses som om at seo-modulet koster  9.800 kroner, hvorefter man også får lidt manuel bistand til én udvalgt side.

Tror dog ikke specielt meget på automatiske SEO-moduler. Men det skal da ikke holde andre tilbage :)

(.... og så lige én til; en uforbindende snak?)
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 09:42
Hmm, tilgift er endnu ikke tilladt overfor private, med mindre gaven er relateret til den oprindelige vare, altså køb et par sko, og få et par strømper, eller gaven har en ubetydelig værdi = en kuglepen el. lign.

Overfor virksomheder, tror jeg man kan gøre hvad man vil.

Når det er sagt, synes jeg det virker skummelt at firmadetaljer ikke lige er til at finde.

Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 09:58
Når det er sagt, synes jeg det virker skummelt at firmadetaljer ikke lige er til at finde.

Det med firmadetaljerne havde jeg lige overset, sorry ;-))

Firmadetaljerne findes nederst på denne side:

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 10:01
Ja der fandt jeg dem også, men kun efter at have tjekket din signatur her, ikke på lowesite.
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:12
Man kan ikke se din hjemmeside... den er nede...
Mon ikke du har sparet for meget? :)

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 01:26
Her virker den fint :)
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:37
Virker ikke i firefox... Denne side viderefører ikke forespørgslen korrekt...
Tilmeldt 4. Jan 06
Skrevet kl. 07:56
Virker ikke i firefox... Denne side viderefører ikke forespørgslen korrekt...

Siden virker og har gjort det hele tiden. Og for en sikkerheds skyld, har også lige testet siderne i NS, FireFox og Opera. Alt kører perfekt.
Så prøv at fortæl, hvad det er du mener ikke virker.

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)