HTTP forespørgsel sendt, afventer svar... 403 Access Denied FEJL 403: Access Denied. skifter jeg min ip virker den så nok min ip du har banned :P |
Tilbud lige nu - spar 50%
Men, hvis du er sikker på, at dette ikke ælder for "SEO-modulet" til dette CMS så lad os se nogle eksempler på, hvordan de sider der laves med SEO modulet ser ud. Det er den eneste måde at vurdere om det er klogt at bruge dem ... |
Alle mine egne sider bruger modulet. Det samme gør de kunder under "Referencer". Dvs. alle de sider der er linket til her i tråden, bruger SEO modulet. Og det er clean cut white hat SEO og der er _ingen_ risiko whatsoever, ved at bruge det. |
Resten af koden på siderne ser fin ud. Ren og pæn. Og det er ofte nok til at opnå helt udnmærket resultater i søgemaskinerne. Men jeg kan bare ike se noget særlig SEO-agtigt ved det - andet end at det da unøgteligt sputter renere og simplere kode ud end så mange andre (elendige) CMS-løsninger. Igen, det kan godt være det bare er mig der er forvirret, eller overser noget, men på mig virker det mere somom, at jeres CMS, med SEO-modulet, leverer glimrende standard kode, der nok skal virke fint i søgemaskinerne, men at der ikke er noget særligt "SEO" over dem. Det svarer lidt til at kalde MS Word for et "PR-modul" :) |
SEO modulet koster 9800,- og det er incl. gratis optimering af én side (typisk forsiden) Og ja - det _er_ noget der rykker. |
Det skal læses som SEO modulet koster 9800,- incl. gratis optimering af én side (typisk forsiden)
DEt er ikke et automatisk SEO modul. Hvad får dig til at tro det ?
Hvilke problemer har du med det ? Og hvad går dit spørgsmål ud på ? |
Synligheden. Men hvad er den oprindelige grund til dit spørgsmål, Mikkel ? Har du brug for et system til dig selv eller har du en kunde, du påtænker at anbefale systemet til ?
Der er ingen grund til at lade det ligge, Mikkel. Jeg har nemlig intet at skjule. Det du kalder skjulte tekster, hedder på originalsproget Remarks. Og jeg ved da, at det kan være svært for mange at oversætte fremmedsprog til dansk. Men det betyder altså slet og ret bemærkninger. Og dem har mit system 2 af. En foroven og en forneden. Den øverste bemærkning gør opmærksom på sidens indhold og den nederste bemærkning gør opmærksom på producenten af systemet - altså mit firma House of Løweneck. Bemærkninger kan bruges til mange ting. Og de kan anbringes hvor som helst i HTML dokumentet. De kan bla. bruges som intern hjælp til progammøren om, hvornår f.eks. en speciel funktion træder til eller gøre opmærksom på indholdet i næste programsegment (som der er massevis af på dine sider f.eks. <!-- Powered by AdSense-Deluxe WordPress Plugin v0.7 - http://www.acmetech.com/blog/adsense-deluxe/ -->). Og de kan bruges til at gøre opmærksom på inline scripting som f.eks. JavaScript o.lign.(som der jo heller ikke mangler noget af på dine sider) Bemærkninger er altså primært beregnet til intern brug og browsere springer derfor også let og elegant hen over dem. Og i SEO kredse, har jeg ladet mig fortælle, er der vist bred enighed om at søgemaskinerne gør det samme. Der kan derfor ikke være tale om hverken black hat SEO, borderline SEO eller grey area SEO. LøweSite CMS med SEO modul anvender on site således kun clean cut white hat SEO.
Tak for roserne, Mikkel :-)) Må jeg tilføje et "Approved and recommended by Mikkel deMib Svendsen" til mit system ?
Ja lige præcis,- det leverer faktisk kanon gode resultater til mine kunder :-)) |
Og så synes jeg stadig ikke du giver nogen forklaring på hvad det er folk får ekstra med SEO-modulet - eller måske rettere, hvad de får mindre, uden. For igen, der er altså intet særlig SEO-agtigt over siderne - lige botrset fra den "grå" skjulte tekst i headeren, og det er en meget dum løsning efter min mening. Du har lavet et udnmærket lille CMS og så ødelægger du det hele ved at oversælge det på en for mig at se helt urimelig måde. Det er dumt. Sælg det for det det er, i stedet for en hel masse det ikke er. |
EDIT: Er det den linie der står lige efter title tagget? |