|
Da jeg meldte mig ind i Amino for lidt over et år siden (tænk, er der virkelig gået et helt år??), var det med en plan om at starte en bogcafe om 3-4 år. Jeg regnede slet ikke med at jeg skulle i gang med noget sådan lige med det samme. Men når man "omgås" iværksættere som jer, kan man bare ikke undgå at blive inspireret, og nu sidder jeg så her og har startet mit eget lille forlag. På fredag får jeg min første egenproducerede bog i hånden, og det bliver bare så STORT!! Jeg er fuldstændig grøn inden for bogbranchen og burde muligvis være skræmt fra vid og sans over at jeg ikke ANER hvad jeg laver - stort set - men med al den hjælp der er at hente her og i andre netværk når bare man er åben og selv giver hvor man kan, så har jeg simpelthen så stor tiltro til at jeg kan klare hvad som helst, at INTET kan vælte mig af pinden. Jeg vil endda sige at selv hvis jeg ender med et bragende underskud (hvilket naturligvis ikke sker!), så vil det have været det hele værd fordi det bare er vidunderligt at leve en drøm ud!Tja, det var vist ordene. Jeg sidder bare her i min sofa og smiler over hele krydderen ved tanken om at se en meget stor stak færdige bøger på fredag, så bær over med min sentimentalitet... Og lad mig så lige sige TAK til jer der har hjulpet mig både med inspiration og med diverse opgaver til gode Aminopriser. (Helt bogstaveligt kan et godt netværk virkelig betale sig. )![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ~ Anja Forlaget Uforklarbar |
Hej Anja
Et stort tillykke, det lyder fantastisk. Var et smut forbi din hjemmeside, det ser spændende ud og en flot side. Held og lykke med dit projekt.
Hilsen
Bliv gratis medlem
- men med al den hjælp der er at hente her og i andre netværk når bare man er åben og selv giver hvor man kan, så har jeg simpelthen så stor tiltro til at jeg kan klare hvad som helst, at INTET kan vælte mig af pinden. Jeg vil endda sige at selv hvis jeg ender med et bragende
Og lad mig så lige sige TAK til jer der har hjulpet mig både med inspiration og med
)

.
.
Nu har der ellers igen været en masse om, at kvinder ikke tør springe ud i iværksætteriet. Men det kommer jo også an på at stille de rigtige mål for sig selv...
).