Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ka'' næsten ikke få luft!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Jeg er simpelthen så superglad at jeg bare MÅ dele min glæde med jer!

Da jeg meldte mig ind i Amino for lidt over et år siden (tænk, er der virkelig gået et helt år??), var det med en plan om at starte en bogcafe om 3-4 år. Jeg regnede slet ikke med at jeg skulle i gang med noget sådan lige med det samme. Men når man "omgås" iværksættere som jer, kan man bare ikke undgå at blive inspireret, og nu sidder jeg så her og har startet mit eget lille forlag. På fredag får jeg min første egenproducerede bog i hånden, og det bliver bare så STORT!! Jeg er fuldstændig grøn inden for bogbranchen og burde muligvis være skræmt fra vid og sans over at jeg ikke ANER hvad jeg laver - stort set  - men med al den hjælp der er at hente her og i andre netværk når bare man er åben og selv giver hvor man kan, så har jeg simpelthen så stor tiltro til at jeg kan klare hvad som helst, at INTET kan vælte mig af pinden. Jeg vil endda sige at selv hvis jeg ender med et bragende underskud (hvilket naturligvis ikke sker!), så vil det have været det hele værd fordi det bare er vidunderligt at leve en drøm ud!

Tja, det var vist ordene. Jeg sidder bare her i min sofa og smiler over hele krydderen ved tanken om at se en meget stor stak færdige bøger på fredag, så bær over med min sentimentalitet... Og lad mig så lige sige TAK til jer der har hjulpet mig både med inspiration og med diverse opgaver til gode Aminopriser. (Helt bogstaveligt kan et godt netværk virkelig betale sig. )

~
Anja
Forlaget Uforklarbar

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 23:11
Hej Anja

Et stort tillykke, det lyder fantastisk. Var et smut forbi din hjemmeside, det ser spændende ud og en flot side. Held og lykke med dit projekt.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:48
  Det er virkelig fedt at du deler din glæde med os andre. Det er altid godt og energigivende at læse om andres glæder og success .
Fuck janteloven - hvis man ikke er åben over for at glæde sig på andres vegne og lære af deres positive (og negative) oplevelser, så kommer man sku ikke så langt som iværksætter. Godt gået Anja

Så bliver du jo simpelthen nødttil at komme til Amino-bar d. 24, så vi kan fejre udgivelsen .

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:15
Kære Anja!

Stort tillykke! Og godt gået. Nu har der ellers igen været en masse om, at kvinder ikke tør springe ud i iværksætteriet. Men det kommer jo også an på at stille de rigtige mål for sig selv...

Held og lykke fremover!

KH: Bettina

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 09:55
Hej Anja

Et stort tillykke - det er altid modigt at leve sin drøm ud...........

Held og lykke med bogen.

Mange hilsner

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:01
Også et stort tillykke herfra - håber bogen bliver taget godt imod ... og dejligt at se din hjemmeside også er kommet op og kører. Et godt stykke arbejde der er lavet der ... *host* *host*

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 10:29
Tak skal I have.

Dato: 09-11-2006 10:00:49 Forfatter: cygnet og dejligt at se din hjemmeside også er kommet op og kører. Et godt stykke arbejde der er lavet der ... *host* *host*

Det synes jeg også!  Og jeg får meget positiv respons på den. (Det skal i øvrigt lige siges at det foreløbig er en statisk udgave indtil vi får CMS''et op at køre - mennnn jeg kunne jo ikke vente med at få den lagt på ).

Anja

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 10:43
Skønt at du har det sådan, altid godt at høre historier om at ''turde'' tage springet, og gøre det man brænder for.

Vind i sejlene til dit forlag herfra

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:55
Tillykke!

Jeg kan kun forestille mig, hvordan det må være at nå så langt - er stadig på kravlestadiet på en del områder... Men Superfedt at høre en lille solstråle her på en regnvåd Novemberdag...

- Lena

Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:04
Kære Anja.

Tillykke med dit forlag og sikke et fedt navn, du har givet det.

Jeg er selv lige startet her d. 1.9., og svinger mellem at være fuldstændig skrækslagen og fantastisk stolt, og totalt forvisset om, at ´mit firma bli´r en bragende succes.

Jeg bli´r nysgerrig efter at vide, hvad det er for bøger, du producerer.

Og hvorfor spø´r jeg om det? Jo, fordi jeg har nogle mini-bøger på bedding, som en del af mit koncept, der hedder "Ærligt talt - fra tabu til tale."

jeg henvender mig til private & foreninger med overskriften "Mening & Mennesker - om sammenhæng i arbejde og privatliv.", og til virksomheder, skoler og institutioner med titlen "Mening og Mission i samarbejde, ledelse og kommunikation".

Bøgerne er ikke færdige endnu, for jeg er stadig usikker på, hvordan formen skal være. Men de skal jo produceres på et tidspunkt i det nye år.

Så hvis du har lyst, vil jeg meget gerne høre mere om dit forlag.

De allerbedste hilsner

Mette Alleslev

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)