Da jeg meldte mig ind i Amino for lidt over et år siden (tænk, er der virkelig gået et helt år??), var det med en plan om at starte en bogcafe om 3-4 år. Jeg regnede slet ikke med at jeg skulle i gang med noget sådan lige med det samme. Men når man "omgås" iværksættere som jer, kan man bare ikke undgå at blive inspireret, og nu sidder jeg så her og har startet mit eget lille forlag. På fredag får jeg min første egenproducerede bog i hånden, og det bliver bare så STORT!! Jeg er fuldstændig grøn inden for bogbranchen og burde muligvis være skræmt fra vid og sans over at jeg ikke ANER hvad jeg laver - stort set ![]() Tja, det var vist ordene. Jeg sidder bare her i min sofa og smiler over hele krydderen ved tanken om at se en meget stor stak færdige bøger på fredag, så bær over med min sentimentalitet... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ~ Anja Forlaget Uforklarbar |
Hej Anja
Et stort tillykke, det lyder fantastisk. Var et smut forbi din hjemmeside, det ser spændende ud og en flot side. Held og lykke med dit projekt.
Hilsen