Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal fairtime.dk have et logo?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har længe været på udkig efter et godt logo til webshoppen fairtime.dk men ved simpelthen ikke hvordan det skal se ud. Så sidder du med de kreative evner og kan lave et oplæg, så hører jeg gerne fra dig.

Hvis dit oplæg tiltaler mig, så laver vi det færdigt sammen til en aftalt pris (kom gerne med oplæg på det også)

Der er selvfølgelig nogle krav:

1. det skal være enkelt
  2. det skal fungere på både hvid og sort baggrund (brevpapir og webshop)
  3. der er ikke noget slogan
  4. hvis du kommer med et oplæg som indeholder noget med en urskive og to viser, så er du automatisk diskvalificeret

Venlig hilsen
Ole

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:29

Hej Ole

Jeg vil foreslå dig at slå denne opgave op på Amino freelancer her fpr du mange bud og det er helt gratis:)

Held og lykke

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34

Hej Ole

Lyder som en spændende opgave, jeg har ikke selv den store forstand på opbygning af logo så det overlader jeg til mine partnere. Har du tænkt over en cirka pris for opgaven?

Mvh.

PHPTECH v/ Thomas De Oliveira

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 13:36

Hej Ole,

Lige inden vi begynder at lave et oplæg (har lidt tid på kontoret idag), så vil jeg høre om 2495,- eks. moms er over dit budget?

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:46

Nicolai Christensen:
2495,- eks. moms

Det ligger i hvert fald en del over det forventede. Med mindre det helt rigtige logo "kommer forbi", så er vi på en 400-500,- ex moms.

Jeg ved ikke om det er urealistisk, men individuelt tilpassede "stock logos" ligger jo i det prisleje.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 14:08

Fairtime:

Det ligger i hvert fald en del over det forventede. Med mindre det helt rigtige logo "kommer forbi", så er vi på en 400-500,- ex moms.

Jeg ved ikke om det er urealistisk, men individuelt tilpassede "stock logos" ligger jo i det prisleje.

Okay så må jeg nok hellere melde mig ud :) -  men husk det er vigtigt, at du får et logo der er lavet i vector, så du kan sætte det op i den størrelse du skal bruge, uden det pixelere. Samt at du både får det i RGB og CMYK farver, så det både kan bruges til web og tryksager.

Blot et par ting som er super vigtig ved at logo.

God dag!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:13

Fairtime:

Derfor freelancer :)

Allan

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:15

OK, jeg smider opgaven derover og lukker tråden (virtuelt, ihvertfald Smile)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:16

Nicolai Christensen:

husk det er vigtigt, at du får et logo der er lavet i vector, så du kan sætte det op i den størrelse du skal bruge, uden det pixelere. Samt at du både får det i RGB og CMYK farver, så det både kan bruges til web og tryksager.

Blot et par ting som er super vigtig ved at logo.

Tak, Nicolai

vh
Ole

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 14:26
Hej Ole, Vi har lidt luft og kan lave dit logo i morgen til DKK 500,- Afleveres både som vektor/bitmap og CMYK/RGB. Jeg kan ikke sende dig referencer her fra min mobil, men får jeg din mail, så kan sende et eksempel. Skriv til ja@brandsurface.net. Hilsen John
Side 1 ud af 3 (25 indlæg)