Jeg har længe været på udkig efter et godt logo til webshoppenfairtime.dk men ved simpelthen ikke hvordan det skal se ud. Så sidder du med de kreative evner og kan lave et oplæg, så hører jeg gerne fra dig.
Hvis dit oplæg tiltaler mig, så laver vi det færdigt sammen til en aftalt pris (kom gerne med oplæg på det også)
Der er selvfølgelig nogle krav:
det skal være enkelt
det skal fungere på både hvid og sort baggrund (brevpapir og webshop)
Lyder som en spændende opgave, jeg har ikke selv den store forstand på opbygning af logo så det overlader jeg til mine partnere. Har du tænkt over en cirka pris for opgaven?
Det ligger i hvert fald en del over det forventede. Med mindre det helt rigtige logo "kommer forbi", så er vi på en 400-500,- ex moms.
Jeg ved ikke om det er urealistisk, men individuelt tilpassede "stock logos" ligger jo i det prisleje.
Okay så må jeg nok hellere melde mig ud :) - men husk det er vigtigt, at du får et logo der er lavet i vector, så du kan sætte det op i den størrelse du skal bruge, uden det pixelere. Samt at du både får det i RGB og CMYK farver, så det både kan bruges til web og tryksager.
husk det er vigtigt, at du får et logo der er lavet i vector, så du kan sætte det op i den størrelse du skal bruge, uden det pixelere. Samt at du både får det i RGB og CMYK farver, så det både kan bruges til web og tryksager.
Hej Ole,
Vi har lidt luft og kan lave dit logo i morgen til DKK 500,- Afleveres både som vektor/bitmap og CMYK/RGB.
Jeg kan ikke sende dig referencer her fra min mobil, men får jeg din mail, så kan sende et eksempel. Skriv til ja@brandsurface.net.
Hilsen
John