Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs webdesigner søges til større projekt...

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære webdesigner...

Måske er det netop dig, jeg går og leder efter til mit nye projekt.

Jeg søger en kompetent, seriøs og loyal webdesigner, til partner på mit nye projekt.

Selve projektet vil være en informations/nyheds site indenfor en bestemt branche, men med forskellige features samlet på en side, der ikke er set tidligere. Mere information kan gives ved personlig henvendelse - håber du har forståelse for dette.

Jeg har hverken 50.000 kr. eller mere, til at kunne betale for realisering af dette projekt, derfor søger jeg en webdesigner der er villig til at gå ind i projektet med sin tid som investering, før lanceringen af projektet - det jeg så tilbyder fra min side er, tekster, billeder, viden indenfor branchen, vedligeholdelse og løbende opdatering, samt forhandle aftaler på plads med samarbejds partnere, samt annonce salg mv. - samtidig vil jeg stå for annoncering og promotion af selve siden, samt dække de omkostninger der vil komme i denne forbindelse.

Vores mål med denne side er at skabe et nyt univers indenfor branchen, der både henvender sig til B2C og B2B - jeg har gennengået den indledende budget fase og forventer mellem 20-30000 besøgende om måneden indenfor de første 6 måneder, hvilket giver en god basis for god indtjening

Jeg ved der har været flere af sådanne tråde her på Amino, som bliver modtaget lidt med blandede følelser - da ingen normalt vil arbejde gratis, inkl. mig selv - og det har jeg stor respekt for  - derfor vil jeg tilbyde, til den rette person et på forhånd fastsat beløb som et loft (minimum), dvs. hvis 50% af indtjeningen fra siden er under dette loft indenfor de første 24 måneder fra sidens lancering, så betaler jeg differencen som et engangsbeløb efter de 24 måneder - dvs. du kan ikke tabe på dette projekt :) - dog tror jeg næppe dette vil blive aktuelt.

Håber der er nogen der kan se ideen i dette setup, samt være en del af projektet - og ser derfor frem til at høre fra netop dig.

Bendtsen

PS: For at gøre det nemmere for mig selv og vælge den rette person, ser jeg gerne flere referencer inden samarbejdet påbegyndes.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:32

Håber ikke jeg får ørerne i maskinen ved at bumpe denne, men det er jo prime time nu :)

Bendtsen

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 13:35

Bendtsen:
jeg har gennengået den indledende budget fase og forventer mellem 20-30000 besøgende om måneden indenfor de første 6 måneder, hvilket giver en god basis for god indtjening. 

Hvad baserer du besøgstallet på?

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:44

Hej Sutjek

Mit besøgstal er som sådan et estimat, baseret på mange forskellige faktorer. Det vil fremgå mere detaljeret af min projekt beskrivelse, men mener bestemt at besøgstallet er meget realistisk.

Hvis du kunne være interesseret, så er du meget velkommen til at skrive en pb, med dine oplysninger - så sender jeg gerne en projekt beskrivelse til dig, når jeg har den helt færdig.

Bendtsen

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 13:53

Hej Bendtsen,

Nu er jeg ikke som sådan interesseret i dit projekt - bl.a. eftersom den 24 måneders loft-løsning ikke ligefrem taler til mig. Men vil du ikke for andre interesseredes skyld fortælle lidt om selve udviklingen af hjemmesiden - om du har en anden partner til dette, betaler dig frem eller hvorledes.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 13:58

Hej Anders

Ikke fordi jeg vil lyde negativ, da jeg faktisk er meget positiv, især overfor dette projekt, MEN....

Først og fremmest forstår jeg knapt dit spørgsmål? Og for det andet forstår jeg ikke, hvorfor du bruger krudt på at skrive i tråden, hvis du ikke er interesseret?

Vil dog gerne svare på dit spørgsmål anyways, hvis du vil bruge lidt mere tid til at uddybe det :)

Bendtsen

Fra Odense NV
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 260
Skrevet kl. 14:05

Bendtsen:

Hej Anders

Ikke fordi jeg vil lyde negativ, da jeg faktisk er meget positiv, især overfor dette projekt, MEN....

Først og fremmest forstår jeg knapt dit spørgsmål? Og for det andet forstår jeg ikke, hvorfor du bruger krudt på at skrive i tråden, hvis du ikke er interesseret?

Vil dog gerne svare på dit spørgsmål anyways, hvis du vil bruge lidt mere tid til at uddybe det :)

Bendtsen

Ja, det var da også et rigtig positivt svar man fik der Stick out tongue

Mit spørgsmål går på hvad du har af planer til selve udviklingen af hjemmesiden, da det jo er rimelig relevant for din fremtidige grafiske partner.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 14:35

Hej Anders

Det var ikke for at være spydig, blot lidt forundret :)

Well, jeg tror det du spørger om er hvad der skal ske i fremtiden - det jeg forventer er, at siden fra start af vil få alle de funktioner der er behov for på nuværende tidspunkt, og så er det informationen, nyhederne, tilbud samt brugerne der sådan set skal udvikle siden videre ud i fremtiden, selvfølgelig kan man komme til et punkt hvor man finder på nye sjove funktioner mv, som kan implimenteres på siden, men jeg går ikke ud fra at dette bliver aktuelt indenfor de første 24 måneder, og grunden til at jeg tilbyder den løsning jeg gør er, at siden på dette tidspunkt skulle være selvfinansierende, så hvis nye funktioner skal tilføres, vil der være penge til det på dette tidspunkt.

Håber det var svar på dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at spørge igen :)

Bendtsen

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 14:40

Men er det egentlig ikke 2 personer du soeger? En udvikler til at lave de funktoner du skal bruge, og en grafiker til at designe det?

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 14:50

Hej Martin

Det håber jeg ikke :) - lad mig sige det sådan at jeg valgte beskrivelsen "webdesigner" for at dække over begge sider af sagen - det er klart at den udvikler jeg søger også gerne skulle kunne sætte ting op rent grafisk, så håber jeg dette er præciseret.

Dog kan jeg godt se når du skriver dette, at det måske indskrænker antallet af de mulige kandidater...

Bendtsen

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)