Kære webdesigner... Måske er det netop dig, jeg går og leder efter til mit nye projekt. Jeg søger en kompetent, seriøs og loyal webdesigner, til partner på mit nye projekt. Selve projektet vil være en informations/nyheds site indenfor en bestemt branche, men med forskellige features samlet på en side, der ikke er set tidligere. Mere information kan gives ved personlig henvendelse - håber du har forståelse for dette. Jeg har hverken 50.000 kr. eller mere, til at kunne betale for realisering af dette projekt, derfor søger jeg en webdesigner der er villig til at gå ind i projektet med sin tid som investering, før lanceringen af projektet - det jeg så tilbyder fra min side er, tekster, billeder, viden indenfor branchen, vedligeholdelse og løbende opdatering, samt forhandle aftaler på plads med samarbejds partnere, samt annonce salg mv. - samtidig vil jeg stå for annoncering og promotion af selve siden, samt dække de omkostninger der vil komme i denne forbindelse. Vores mål med denne side er at skabe et nyt univers indenfor branchen, der både henvender sig til B2C og B2B - jeg har gennengået den indledende budget fase og forventer mellem 20-30000 besøgende om måneden indenfor de første 6 måneder, hvilket giver en god basis for god indtjening. Jeg ved der har været flere af sådanne tråde her på Amino, som bliver modtaget lidt med blandede følelser - da ingen normalt vil arbejde gratis, inkl. mig selv - og det har jeg stor respekt for - derfor vil jeg tilbyde, til den rette person et på forhånd fastsat beløb som et loft (minimum), dvs. hvis 50% af indtjeningen fra siden er under dette loft indenfor de første 24 måneder fra sidens lancering, så betaler jeg differencen som et engangsbeløb efter de 24 måneder - dvs. du kan ikke tabe på dette projekt :) - dog tror jeg næppe dette vil blive aktuelt. Håber der er nogen der kan se ideen i dette setup, samt være en del af projektet - og ser derfor frem til at høre fra netop dig. Bendtsen
PS: For at gøre det nemmere for mig selv og vælge den rette person, ser jeg gerne flere referencer inden samarbejdet påbegyndes.
|
Håber ikke jeg får ørerne i maskinen ved at bumpe denne, men det er jo prime time nu :)
Bendtsen