Jeg har brug for at generere noget relevant trafik til en ny side med et IT software produkt der henvender sig til både private og virksomheder.
Jeg har sat Google AdWords kampagne igang, og har ca. 5.000,- ekstra der ikke er øremærket endnu - nogle tips til hvor jeg kan få value-for-money for dem? hvis det da overhovedet kan lade sig gøre.
PS: Jeg har tidligere prøvet at bruge rigtig mange penge på banner annoncering på bla. ComputerWorld's web, og det gav ikke en s...
Leif, når du siger at det ikke gav noget... betyder det så at ingen klikkede ind på din side, eller betød det at de, som kom... ikke blev til kunder... der er virkelig en verden til forskel...
Lige et lille spørgsmål off-topic: Jeg benytter mig altid af den gratis version som kan hentes her. Hvad er forskellen på den version og så den du sælger?
Jeg ville se om der er fora, eller hjemmesider som beskæftiger sig med det område som dit produkt dækker. Nogle gange kan man få en god pris og ramme målgruppen meget præcist.
Jeg definerer "gav ikke noget" som: Jeg betalte 20.000 for en pakke med banner annoncering i 1 måned og display i 6 nyhedsbreve - og fik totalt 6 nye besøgende på min website - dvs. en klibpris på kr. 3.333,33 :)
Hej Lasse, Ja, det er jo samme produkt - men den er bestemt ikke gratis. Her er et uddrag fra licensbetingelserne i programmet - §2
Anyone may use this software during a test period of 40 days. Following this test period of 40 days or less, if you wish to continue to use WinRAR, you must purchase a license.
Men ligesom med meget andet software, er der ikke en teknisk begrænsning i brugen. Tidligere har WinRAR været gratis til non-commercial brug, men det blev ændret for et års tid siden. Der har dog ikke været gjort så meget ved det - så derfor har jeg oprettet siden, og kommer til at bruge en del krudt på at få sat en webshop m.m. op til det i Danmark, Sverige, Norge og Finland.
For tror det bliver svært at sælge det til private, da det tager 1 minut at finde/hente en brugbar version af programmet.
Kan jeres version nogle ekstra ting, som ikke er i det download.dk har og som man kan hente gratis (ved dog ikke om det er en kopi og derfor det er gratis).
Men alt efter om i går efter erhverv eller private, så har det også betydning for steder i skal annoncer.
Hvorfor skulle folk dog også gide at købe det produkt? Der er jo et indbygget filkomprimeringsprogram med når man køber en computer der har installeret et styresystem.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?