Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan tjener man ekstra "lommepenge" på nettet?

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Mette Ferrold:

Hej BPE.

Der er mange måder at tjene ekstra penge/lommepenge på. Har du overvejet Network Marketing branchen? Det lyder som om du er villig til at yde en ekstra indsats og er indforstået med et startgebyr for din egen selvstændige forretning?

Det kræves du er positiv, seriøs og lærevillig.

Han søger efter en månedlig indtægt og ikke en månedlig udgift!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:00

Nicolaj:

Mette Ferrold:

Hej BPE.

Der er mange måder at tjene ekstra penge/lommepenge på. Har du overvejet Network Marketing branchen? Det lyder som om du er villig til at yde en ekstra indsats og er indforstået med et startgebyr for din egen selvstændige forretning?

IdeaHan søger efter en månedlig indtægt og ikke en månedlig udgift!

WinkJ E P S

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nicolaj:
Han søger efter en månedlig indtægt og ikke en månedlig udgift!

Sschh... De voksne snakker! Wink

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:46

Hej

Jeg har set nogen af videoer på Thorborgs  videoblog. Der er en video der hedder "Gå efter guldet" http://thorborg.tv/page/3 - den historie blev jeg meget optaget af.

Jeg meget gerne afprøve noget i samme stil, altså jeg vil gerne lige teste et lille forsøg af.

Jeg tænker lidt at hvis folk vil sælge deres brugte guld til halv pris pga f.eks finaskrisen, så kan det måske også være at man kan få folk til at sælge deres idéer til 50 kroner pr idé.

Dette tilbud er kun gældende for dig. Grunden til at jeg skriver dette her i et åbent er fordi at det måske nok kommer til at lyde lidt for mistænkeligt hvis jeg sender dig en "interen mail".

Jeg forstiller mig at du sender mig en idé pr dag i gennemsnit over de næste 30 dage. Som sagt kvitterer jeg med 50 kroner pr idé - altså kan du tjene 1500 på en måned.

Idéerne behøves ikke at være sådan noget Einstein-videnskab - jeg skal bare kunne se noget fornuftigt i idéen og så vil jeg godkende den og betale dig 50 kroner for det.

En simpel idé kunne f.eks være sådan noget som at omdanne en "pølsevogn" der sælger seks forskellige slags menuer. Biksemad, frikadelle med kartoffelsalat, æggekage med en skive rugbrød og bla bla bla. Sådan en idé ville jeg såmænd gerne betale 50 kroner for.

Du må meget gerne sige til/fra hvis du ikke/har lyst til at deltage i mit lille "eksperiment" - for så vil jeg prøve at finde på en anden på en anden løsning så jeg kan få øvet mig lidt i denne form for "taktisk".

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 08:22
Mette Ferrold:

Hej BPE.

Hej Mette

Det er ikke nødvendigt med startgebyr i alle MLM firmaer.

mvh

Lillian

Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:13

Hej

Du kan via en blog eller din egen hjemmeside blive affiliate for euroClinix.dk, hvor du blandt andet vil tjene 13% provision af alle salg fra kunder, du har henvist. Det vil kræve noget arbejde, og du skal have en skrivelyst for at få en fast indtjening. Kontakt mig eller gå ind på euroClinix.dk og læs mere.

Med venlig hilsen

Linda

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:23

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Høng
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 16:19

Hej BPE

Der er mange måder man kan tjene en ekstra skilling på.

Du kan oprette en webshop og sælge (hvad som helst)
Det kræver dog en investering i webshop/betalingsgateway mv. samt et mindre/større varelager

Jeg tror mange har prøvet det at oprette en webside/blog og så køre affiliates programmer eller Adsense fra Google, for at se om det gav noget.

Det kan give en god skilling hver måned, men det kræver en del arbejde til at starte med, og man skal selv drage sine erfaringer, på hvad virker ovs.

Det store problem med affiliates er at de kun er effektive hvis man kan få mange besøgende ind på websiden, og vel at mærke relateret besøgende.

Det kan du så spørge dig til råds om her på Amino, der er mange der kan hjælpe dig med den del.

Men du kan tjene penge på en sådan løsning, også mere end kun 2-3000 pr. md.

Vi har på Nørdit, affiliates der tjener mere end 5.000 hver måned, men de gør også en indsats for det.

Især fordi man ikke kun tjener 10% hver gang en ny kunde køber en service, men man får 10% hver gang den samme kunde køber en service igen og igen de næste 12 mdr.

Så der er muligheder for at tjene penge i (fritiden), men intet kommer uden en indsats.

It Support - Råd og vejledning i alt indenfor it og elektronik til virksomheder samt billig pc hjælp til private

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:29

Kan du ikke åbne op for PB.

Er selv fra Randers og har lige et pr spørgsmål til dig.

Mvh

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 17:58

Hej BPE,

Hvis du kan et eller andet som andre iværksættere eller aminoer kan benytte sig af, kan du altid oprette dig på amino freelancer

Held og lykke med det :)!

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)