Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbreve der virker

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes det kunne være interessant at snakke lidt nyhedsbreve. Som det har været nævnt, så er det nok en af de mest effektive salgsredskaber man kan ønske sig. Det er ofte detaljer der afgør om man sælger til 1 % eller 5 % og det er jo en forskel må man sige. Vi er ikke begyndt at måle endnu, men det starter vi snart med og jeg skal nok holde jer opdaterede.
Jeg har lige været en tur i Portugal, hvor vi mødtes med 30 andre shareware virksomheder, lige fra os op til Symantec. En af de ting de lagde stor vægt på var, at man altid skal sende sine nyhedsbreve i dagtimerne og ml. tirsdag og torsdag og aldrig i ferier og weekend. Det skulle give den bedste "conversion rate".
Kender i andre tips evt. farvevalg, fonte eller hvad ved jeg, så kom med dem i denne tråd.

Dbh Martin

Tilmeldt 3. Oct 05
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

HEy

Jeg har erfaret at nyheds breve og invitationer i alt almindelighed, skal for alt i verden være simple.
De skal være korte og præcise i budskabe.
Kort fortalt, det modsatte af Weekendavisen.
 
 
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Et af de ting jeg har lært mht. nyhedsbreve, er at man skal undvære at sælge i dem. Man skal bruge nyhedsbrevet til at skabe gode relationer til kunden, ved at informere om diverse ting, f.eks. kunne SpamFigter's nyhedsbrev indeholde Spamnyheder, gode tips m.m. (Det kunne endda indeholde jokes og lystfiskeritips, det skal bare ikke sælge noget )

Det man så skal huske, er at få modtageren til at besøge firmaets hjemmeside via nyhedsbrevet. Måske noget med at man kan få mere at vide på hjemmesiden...

På hjemmesiden skal man så sælge helt vildt...
Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende emne.

Jeg skal selv til at sende nyhedsbreve ud nemlig, så vil da holde øje med denne tråd.
 
Jeg har valgt at bygge mine nyhedsbreve op i html, så det ser rigtig lækkert ud. En anden ting jeg har valgt, eller regner med at gøre, er og lave dem super simple, som også christian Eberth anbefaler. Jeg kender selv mine egne måder og kigge nyhedsbreve på,- man skimter lige det første af brevet og læser faktisk ikke. dvs. det gælder om at skabe attention evt. med et billede, og så hurtigt som muligt føre trafikken videre til selve hjemmesiden.
 
Jeg tror også det er vigtigt ikke at skrive for meget tekst, medmindre man har noget virkelig vigtigt at fortælle.
 
Hvordan bygger I jeres nyhedsbreve op? 

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Som med så meget andet handler det om at stikke ud og bidde sig fast! Man kan sagtens opstille nogle gode guidelines for hvordan et "standard" nyhedsb rev laves godt, men der står altid en "belønning" klar til dem der tør, at bryde rammerne lidt. Hvis ellers det er godt.

I det sidste stykke tid har jeg været rigtig dårlig til at passe mit eget Nyhedsbrev - der blev sgu for travlt i biksen :) Men da jeg skrev mere aktivt på det, var det f.eks. anderledes end mange andre ved at være så langt! Stik imod alle fornuftige anbefalinger. Mine artikler var lange - værre end weekendavisen - nok lidt mere som Information på en skrive-lysten dag. Og der var som regel 8-10 artikler i hver udsendelse.  Det gav et nyhedsbrev der ofte endte med 20-30 sider udprintet. Omend der sikkert var mange der syntes det var for langt, så var det også lige netop det der gjorde at mange roste det. Man kan ikke gøre alle tilfredse men med mit lange nyhedsbrev gjorde jeg i hvert fald nogle (meget læseliderlige) folk gjort rigtig glade. Skidt så med alle dem der så ikke gad læse det.
 
En anden ting jeg gjorde meget bevidst var at gøre Nyhedsbrevet meget personligt. Det var MIT månedsbrev til dem der gad at lytte (og læse! ) - min personlige opfattelse af tingene omkring mig. Som en klumme - en meget lang en ganske vidst
 
Min pointe er, at det er bedre at lave et Nyhedsbrev som nogle er rigtig glade for frem for et som en masse er ligeglade med.
 
 
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 10/5/2005 11:38:56 PM Forfatter: Mixmeister.dk
Jeg har valgt at bygge mine nyhedsbreve op i html, så det ser rigtig lækkert ud.
 
HTML-nyhedsbreve ser tåbelige ud hos mig, fordi jeg blokkerer for billeder.
Men det er muligvis bare mig, der har den funktion slået til?
 
mvh Hans
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg blokere også billeder.

Men derfor kan man vel stadig bygge et pænt nyhedsbrev op i html, bare uden brug af billeder?
 
farver, placering skriftyper etc.
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvorfor er det man blokerer for billeder? - Er det fordi man har et 56 kflex modem, eller er det fordi man simpelthen ikke kan lide billeder?

Da jeg i sin tid fik det nye Outlook 2003 var det, det første jeg slog til.

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu er det mest fordi man ikke vil at spammere skal se om mailen er åbnet. Hvis billederne bliver vist, så ved spammere at mailadressen er aktiv.
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg tænkte nok der var en logisk forklaring, men ok siden jeg skiftede host til alle mine domæner, har jeg ikke fået noget spam, deres spam filter er sku meget effektivt.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)