Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I'm in Network Marketing and I'm proud of it

Side 4 ud af 18 (177 indlæg)
Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelFriis.com:

Kender i en side hvor alt bliver vist og fortalt ?

Hej Mikkel

Se nedenunder. Er der nogle informationer, du synes, der mangler, så lad mig få det at vide.

M.v.h.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:53

Korntved:

Du ser ud til at være meget aktiv debattør på amino - og jeg har bemærket at du også "bevæger" dig meget i MLM diskussioner, en ting som undrer mig, er at de fleste indlæg med din "signatur" - virker meget negativ ladede. Håber ikke det er din livsfilosofi.

Jeg er nu aldrig negativ overhovedet, men det er jo lidt svært at stille et spørgsmål f.eks i denne debat, og så fra en MLM vinkel se den som positiv. For så snart man spørger ind til MLM firmaer og deres metoder, så bliver man altid stemplet som negativ og sortseer... Ellers er denne ene tråd vel et godt eksempel ;D

Tilmeldt 14. Sep 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:59

Hej!

Selvfølgelig skal en hjemmeside være informativ, men jeg tror det egentlige generalle problem er forskellen i opfattelse mellem dem der er i mlm og dem der spørges. For mlm i sig selv er uskyldig nok. Dem der er med kommer med et tilbud på en  god indtjeningsmulighed, men ofte opfattes det af modparten som en slags overgreb, uanset hvor kort og pænt det bliver nævnt. Modparten har jo en indirekte erkendelse af at det drejer sig om en ændret livsstil hvor der nu skal spørges en masse hvilket betyder afslag på afslag. Ingen kan lide at blive afvist og det er der det egentlige problem ligger.

Venlig hilsen

Hans Peter

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 15:50

Hej alle sammen.

Jeg synes i skal lytte lidt Til jahuu.
Network Marketing er simpelt hen bare en anden måde at formidle sine produkter på.
Som han selv skriver betaler du først for din markedsføring når et produkt bliver solgt i form af Bonus til den pågældende sælger. Simpelt.

Men som mange også siger er der meget hemmelighedsfuldt over NOGLE Network marketingsfolk. Nogle er ikke (som jahuu siger) Proud to be in NM. Men de vil gerne have pengene. Så de prøver at skrive kort herinde om et eller andet. Jeg har selv (sammen med min partner) udviklet en hjemmeside som (synes jeg selv) fortæller godt om det hele. Både på .dk /.com /.nl.

Ved ikke helt om jeg skal poste den her, men tror faktisk godt jeg vil have noget feedback på den, om den er for hemmeligheds fuld for jer. (Ved den vil være det for Fashion-seller og nikolaj)

www.xocolovers.dk

Så kig på den og fortæl noget KONSTRUKTIV kritik. Og svarer gerne på alt hvad der skulle være spørgsmål om. Jeg er nemlig stolt af at være i NM ligesom i andre nok er stolte af det i laver.

Med Venlig Hilsen
Thomas Lybek

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 16:00

Thumps up til Jahuu for at lave denne tråd.

Der er nogle skumle NM derude som skaber et ry for hele branchen at vi alle er nogle hemmeligheds fulde nogen. Men os andre som arbejder konstruktivt, og seriøst har ingen problemer med folk som Nikolaj og Fashion-seller. De vil altid være der indtil de sætter sig helt ind i arbejdsformen og evt et firma.

I´m Proud to be a Networker!!!!

Mig og min Partner (Simon) står bag www.xocolovers.dk .com .nl og har lavet den så indholdsrig som muligt. Men hvis vi lagde kompensationsplanen ud ville alle bare tænke hvad !"#¤%&/& er det Big Smile

Derfor kan få få svar på hvilke produkter der er, og for helt nye folk (Hr. og Fru. Danmark) kan man se lidt om hvad NM egentlig er. Jeg synes selv dette er den bedste måde at gøre det på, og hvis man synes omo produktet kan man få en snak om kompensationsplanen så man forstår den og DERFRA tage stilling til om det er noget for en.

(Undskyld Jahuu for at jeg starter denne diskussion i din tråd, men kan se du har samlet alle sammen ;))

Med Venlig Hilsen
Thomas Lybek

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 16:00

Thumps up til Jahuu for at lave denne tråd.

Der er nogle skumle NM derude som skaber et ry for hele branchen at vi alle er nogle hemmeligheds fulde nogen. Men os andre som arbejder konstruktivt, og seriøst har ingen problemer med folk som Nikolaj og Fashion-seller. De vil altid være der indtil de sætter sig helt ind i arbejdsformen og evt et firma.

I´m Proud to be a Networker!!!!

Mig og min Partner (Simon) står bag www.xocolovers.dk .com .nl og har lavet den så indholdsrig som muligt. Men hvis vi lagde kompensationsplanen ud ville alle bare tænke hvad !"#¤%&/& er det Big Smile

Derfor kan få få svar på hvilke produkter der er, og for helt nye folk (Hr. og Fru. Danmark) kan man se lidt om hvad NM egentlig er. Jeg synes selv dette er den bedste måde at gøre det på, og hvis man synes omo produktet kan man få en snak om kompensationsplanen så man forstår den og DERFRA tage stilling til om det er noget for en.

(Undskyld Jahuu for at jeg starter denne diskussion i din tråd, men kan se du har samlet alle sammen ;))

Med Venlig Hilsen
Thomas Lybek

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01

Hej

Jeg har i forbindelse med linket til xocolovers.dk i en anden tråd, været inde og undersøge lidt om produkterne.

Der forefindes ikke så meget andet, end positive indlæg som følge af den promotion, som kører og har kørt de sidste par år.

Udgangspunktet med den såkaldte sunde chokolade "Xocai" har i hvert fald indtil nu ikke skabt den store bevågenhed, men det skal nu nok komme, alene af forretningsformen.

Så jeg vil på nuværende tidspunkt afholde mig fra negative kommentarer, men følger stadig med i udviklingen heraf.

Hilsen

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 16:01

Lol fik tre gange af vide af amoni at noget gik galt. Glemte at Copy/Paste første gang. Så tre udgaver af det jeg prøver at sige ;)

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Skrevet kl. 16:03

Tak tonny

Og er der en som snart gider at fortælle mig hvordan jeg laver et svar på noget en anden har sagt i en tråd?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 16:03

Thomas Lybek:

Hej alle sammen.

Jeg synes i skal lytte lidt Til jahuu.
Network Marketing er simpelt hen bare en anden måde at formidle sine produkter på.
Som han selv skriver betaler du først for din markedsføring når et produkt bliver solgt i form af Bonus til den pågældende sælger. Simpelt.

Men som mange også siger er der meget hemmelighedsfuldt over NOGLE Network marketingsfolk. Nogle er ikke (som jahuu siger) Proud to be in NM. Men de vil gerne have pengene. Så de prøver at skrive kort herinde om et eller andet. Jeg har selv (sammen med min partner) udviklet en hjemmeside som (synes jeg selv) fortæller godt om det hele. Både på .dk /.com /.nl.

Ved ikke helt om jeg skal poste den her, men tror faktisk godt jeg vil have noget feedback på den, om den er for hemmeligheds fuld for jer. (Ved den vil være det for Fashion-seller og nikolaj)

www.xocolovers.dk

Så kig på den og fortæl noget KONSTRUKTIV kritik. Og svarer gerne på alt hvad der skulle være spørgsmål om. Jeg er nemlig stolt af at være i NM ligesom i andre nok er stolte af det i laver.

Med Venlig Hilsen
Thomas Lybek

Hej Thomas,

Jeg gav dig feedback på hjemmesiden og konceptet i denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/82976.aspx?PageIndex=1. Kort fortalt, så hører Jeres hjemmeside til blandt de pæneste MLM sider jeg har set, men jeg mangler stadig priser på produkterne, samt et svar på hvordan I har udregnet at 120 stykker chokolade er et normalt månedligt forbrug.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 4 ud af 18 (177 indlæg)