Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider I kigge på endnu en ny netshop?

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg er for en uge siden gået i luften med en ny børnetøjsbutik på nettet..WWW.SNOOPINGTON.DK

Jeg har allerede haft 1100 unikke besøgende på siden,men har ikke lavet mit første salg endnu..Er det almindeligt eller er der noget galt med min side??

Det kunne være meget interessant med nogle inputs fra alle I erfarne aminoer.

Har I nogle gode ideer eller mener I jeg blot skal slå koldt vand i blodet..Jeg er selvfølgelig godt klar over at ting tager tid, men jeg kan da ikke lade være med at synes at der må være noget galt når der ikke er 1 ud af 1100 der har haft lyst til at foretage et køb..

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:12
Jeg vil lige lade andre om at kommentere, men det undrer mig du ikke har synligt dankort logo nogle steder. Er PBS gået væk fra kravet om at man skal have det, for at få en shop godkendt?

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 22:16

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:31
Hej Lotte

Jeg synes det er en fin butik du har. Jeg tror grunden til at du ikke har solgt noget endnu, er fordi det ikke er så kendte mærker (måske tager jeg fejl - men jeg har ihvertfald aldrig hørt om dem). Måske skulle du skrive lidt mere om de enkelte mærker og hvad det er der gør, at de skiller sig ud frem for så mange andre og hvorfor du har valgt at forhandle netop dem.

Ellers mange gange held & lykke med shoppen.

Mvh. Lone

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 22:35
Hej Uffe

Vi kom selv i tanke om at vi har glemt at vise logoerne .Det er en fejl, som vi i skrivende stund er ved at rette..

Jeg er faktisk ikke helt klar over om det er et krav fra PBS at de skal være synlige.

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 22:36
Hej Dimitri

Linket er hermed rettet

Tak for det

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 22:44
Hej Lone

Tak for din respons.

Jeg synes jeg gør opmærksom på mit valg af mærker i menupunktet "mærker"

Måske er det bare ikke tydeligt nok..Og ja du har ret, det er forholdsvis nye mærker med op til 5 år på bagen lige med undtagelse af rOhde som er et kendt varemærke indenfor designer børnetøj.

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 22:52
Hej Lotte

Nu fandt jeg det. Det var fordi jeg valgte et mærke (rullede ned), da jeg stod over "Mærke", troede ikke man kunne trykke på selve "mærke-knappen", men nu fandt jeg det.

Jeg tror ikke jeg personligt ville købe dyrt designer tøj til mine børn uden de havde prøvet det først. Men det er der jo heldigvis råd for når du får den fysiske butik.

Bare vent, du skal nok få noget salg i butikken. De besøgene, skal nok bare se det lidt an. Lav noget blikfang med nogle gode tilbud og måske fri fragt på alt i opstartsperioden.

Mvh. Lone

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:17
Hej Lotte

Jeg har kigget din shop igennem og fundet at pr. ting der kan gøres lidt bedre. Grundlæggende havde jeg lidt svært ved navigationen, der gik noget før jeg havde set det første produkt. Jeg tror virkeligt det kunne blive mere overskueligt hvis du havde færre topmenu punkter. Måske skulle du havde et ikon ud for hvert punkt.

Billedeskifteren, virker også meget brat, jeg tænkte på et tidspunkt på at klikke på en af varene, men jeg nåede det ikke. Jeg tror det ville være bedre hvis billede udskiftningen skete ved et langsommere fade.

Ved du noget om hvor mange sidervisninger du har for en gennemsnitsbesøgende ?

På den tekniske side så skal du bede din programmør om at slå "ViewState" fra, for de kontroller hvor den ikke bruges (Han/Hun ved hvad det betyder). Dette vil gøre dine sider hurtigere og nedsætte dine trafik omkostninger.

Ellers synes jeg snoppen relativt, kan især godt lide twistet på varervisningen. Sådan en visning skal vores eget system også kunne lave.

Tilmeldt 3. Nov 06
Skrevet kl. 23:51
Hej Peter

Tak for din grundige gennemgang..

Jeg overvejer at gøre shopsiden (når du klikker på ordet shop i den øverste menu) til min forside og sætte links på til de forskellige varegrupper bukser skjorter kjoler osv. Det kune sikkert hjælpe en del på navigationen og man er heller ikke i tvivl om hvad det er butikken sælger, fra det øjeblik man er komet ind på siden.

Jeg er helt enig med dig i at en langsommere fade på billedeskiftet ville være bedre eller måske skulle de tone over i hinanden.

Min mand som programmere mit site rev sig lige i håret da jeg nævnte ordet "View state" så det er han lige ved at kigge på i skrivende stund.

en gennemsnitsbesøgende har lige nu set 7,31 sider

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)