Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Yes Fri igen !!! - Norton skrottet - Hvad så nu?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Min laptop begyndte bare "crashe" og lukke ned i en uendelighed, indtil jeg fik en fejlmeddelelse på Norton 360. Dette bevirkede, at jeg forsøgte at afinstallere programmet, hvilket blev noget af en opgave, men det lykkedes i sidste ende.

Resultat en dejlig hurtig maskine uden underlige nedlukninger og fejl i diverse programmer, hvilken lettelse Big SmileBig Smile

Jeg vil meget gerne høre eksperterne her på Amino, hvilket antivirus program skal jeg vælge nu? Absolut ikke Norton [N]

Håber på et fyldestgørende svar Big Smile

De bedste hilsener fra en glad Amino

Fra Kalundborg
Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny.

Bare rolig du er ikke den første med Norten problemer :)

Jeg vil anbefale dig at downloade freeware AntiVirus klienten: AVG Free Edition.
Den fungere udemærket - og så er den gratis :)

Der er dog bedre AntiVirus klienter, men de er selvfølgelig også noget dyrere.

mvh Michael

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Har igennem nu 4-5 år benyttet Avast, både professionelt og privat, og det kan KUN anbefales - det er efter min mening det absolut bedste antivirus på markedet p.t., og jeg er ikke alene om den mening læs evt. de mange uafhængige anmeldelser rundt omkring.

Du kan downloade en free edition til privat brug (home edition): http://www.avast.com/free-antivirus-download og den burde dække dit behov alt rigeligt. Du skal registrere dig og så får du en key, men det er gratis og jeg har aldrig modtaget en eneste reklame mail eller noget fra dem, så du signer ikke op til et nyhedsbrev helvede :)

Mvh.

Lars

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorborg har vist også gang i noget antivirus program, der er en 30 dages gratis trial. Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun støtte op om at Norton er noget lort, det har førhen gjort min computer så ustabil at jeg var nød til at geninstallere Windows.

Jeg ville personligt sige AVG eller Avast som allerede er nævnt.
Dog pas på med at bruge AVG og Spybot Search and destroy på samme computer da det godt kan give problemer, har jeg ladet mig fortælle.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 03:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,


Jeg vil anbefale antivirus systemet fra Microsoft, det er gratis og virker super. Det gør på ingen måde computeren langsommere som fx. norton gør.

 

Du kan læse mere og downloade her http://www.microsoft.com/Security_Essentials/

MVH
Mark

 

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

 

Jeg kan også, som mange andre, anbefale AVG.

Har selv skrottet Norton for længe siden,  det tog simpelthen for meget CPU.

Jeg Kører også spybot-SD og det har jeg ikke oplevet nogle problemer med at køre sammen med AVG.

Desuden har jeg også ad-aware, da jeg tror det er godt med lidt forskellige spyware programmer, det lader til at de kompensere hinanden godt.

MVH

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra Hornsyld
Tilmeldt 13. Oct 09
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny.

Jeg vil også helt klart anbefale at du får AVAST! på din computer. Vi har fire computere hjemme i huset og jeg fjerner ALT hvar der i forvejen er på pc'en af antivirus programmer og installerer AVAST!

God fornøjelse!

Martin

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Avast og Nod32 har jeg haft rigtige gode erfaringer med....:)

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tonny

Stiller mig lige op i køen af rosere til Avast antivirus, kører den på vore 4 computere, bliver dagligt opdateret, ingen problemer eller konflikter i forhold til andre programmer.

De bedste hilsener

Finn

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)