Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

På en skala fra 1 til 5 holder det her!

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Med-Aminoer

Jeg er i den situation, at jeg skal havde et nyt site klar til vores CloudSprout projekt helst til mandag. Så jeg har jo hele weekenden :-)
Nu skal det siges, at jeg er Ingeniør ikke designer, så det handler ikke om at nå et optimalt resultat, men mere at det bare holder nogenlunde.

Selve siden kan du se her: http://www.cloudsprout.com/

Det er et work-progress så links og videoer virker ikke endnu!

Men hvad synes du på en skala fra 1 til 5 hvor 5 er højst og 1 er det værste du har set ? Hvad er dit overordende indtryk ? Holder det ? Hvad kan jeg gøre bedre ?

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 22:11

Det der holder :-) 4/5 :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:15

4/5 herfra.

Dog ville jeg nok ændre den boks i midten øverst hvor du har zoomet in på sd@designfrihed.nu teksten.

Zoome lidt ud, synes den tog for meget opmærksomhed i forhold til de andre bokse.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 22:17

Jeg må ærligt tilstå at jeg fik store øjne da jeg åbnede siden. Jeg ved ikke om det bare er på min skærm, men jeg føler lidt at elementerne på siden vælter ud i hovedet på mig...

Jeg syntes ellers at designet overordnet set er pænt, tror dog bare at elementerne skal være en smule mindre.

3/5 - Det at det ser ud som om at elementerne bliver kastet ud i hovedet på mig, trækker desværre lidt ned...

Men set ud fra at du ikke er designer, så syntes jeg alligevel at du har gjort et godt stykke arbejde Smile

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:20

Hej

Set med mine øjne får du 3 herfra, jeg sytes godt man kan se du har gentaget 14 bokse med forskellige emner.

Overordnet er det ret fede farver, syntes bare der skal arbejdes lidt mere med at sætte indholdet op så det ikke bliver så ensformig. 

/allan

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 22:27

For det første er det et rigtigt godt design, mht. til farvevalget osv.

Det eneste som måske kan laves bedre er hvis du "formindsker" siden. Altså jeg føler at det hele ser for stort ud.

Ellers et flot stykke arbejde!

3/4 herfra.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 22:28

Jeg ville fjerne den grønne streg der er lige over den brune bokse.

Fjern teksterne under boksene hvor man kan prøve gratis osv.

Fjern sloganet "CloudSprout sætter designere istand til at bygge professionelle
websites/shops med drag ‘n drop og Photoshop-integration" og sæt "spring programmøren over"

Det var vist alt, lig nu håber det kan bruges, synes tingene er unødvændige eller fylder for meget :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42

Jeg vil give 5 for det imponere  professionel designYes

jeg vil give 1 for linkene ikke virker , alt gik til samme sider priser , kontakt mv.

jeg vil give 3 for der ikke er tekst , vidste indlægget ikke skrevet og kommet anden vej fra havde jeg ikke fattet budskabet

jeg vil give 4 for ideen , du skriver godt i tråden sammenfattet med det der står på siden

jeg vil give 5 for du tør poste indlægget når linkene ikke virker

i alt 3.6 Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:04

Det ser meget godt ud.

4 Yes

Mvh. Thomas De Oliveira

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

1 Sry

Såfremt produktet er brugt til at fremstille fashionfactory.dk med, så "skyder" du dig selv i foden med at lave et design som du har nu.

Hvis det er så godt, så synes jeg at du skal få nogle proffer til at arbejde med det istedet og ISÆR dit logo, jeg fatter minus af sammenhænget, og heller ikke navnet iøvrigt.

Det jeg reelt prøver at sige er, at det virker til at du har lavet noget rigtgt fedt, men lad andre om designet. Og jeg kender ikke grunden til det skal være klar mandag, men hvis du kan skyde det, så gør det og få et ordentligt design.

Jeg er sikker på der er nogen her på Amino der gerne vil give en hånd med et skin i morgen søndag Smile 

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)