Jeg er i den situation, at jeg skal havde et nyt site klar til vores CloudSprout projekt helst til mandag. Så jeg har jo hele weekenden :-) Nu skal det siges, at jeg er Ingeniør ikke designer, så det handler ikke om at nå et optimalt resultat, men mere at det bare holder nogenlunde.
Det er et work-progress så links og videoer virker ikke endnu!
Men hvad synes du på en skala fra 1 til 5 hvor 5 er højst og 1 er det værste du har set ? Hvad er dit overordende indtryk ? Holder det ? Hvad kan jeg gøre bedre ?
Jeg må ærligt tilstå at jeg fik store øjne da jeg åbnede siden. Jeg ved ikke om det bare er på min skærm, men jeg føler lidt at elementerne på siden vælter ud i hovedet på mig...
Jeg syntes ellers at designet overordnet set er pænt, tror dog bare at elementerne skal være en smule mindre.
3/5 - Det at det ser ud som om at elementerne bliver kastet ud i hovedet på mig, trækker desværre lidt ned...
Men set ud fra at du ikke er designer, så syntes jeg alligevel at du har gjort et godt stykke arbejde
Jeg ville fjerne den grønne streg der er lige over den brune bokse.
Fjern teksterne under boksene hvor man kan prøve gratis osv.
Fjern sloganet "CloudSprout sætter designere istand til at bygge professionelle
websites/shops med drag ‘n drop og Photoshop-integration" og sæt "spring programmøren over"
Det var vist alt, lig nu håber det kan bruges, synes tingene er unødvændige eller fylder for meget :D
Såfremt produktet er brugt til at fremstille fashionfactory.dk med, så "skyder" du dig selv i foden med at lave et design som du har nu.
Hvis det er så godt, så synes jeg at du skal få nogle proffer til at arbejde med det istedet og ISÆR dit logo, jeg fatter minus af sammenhænget, og heller ikke navnet iøvrigt.
Det jeg reelt prøver at sige er, at det virker til at du har lavet noget rigtgt fedt, men lad andre om designet. Og jeg kender ikke grunden til det skal være klar mandag, men hvis du kan skyde det, så gør det og få et ordentligt design.
Jeg er sikker på der er nogen her på Amino der gerne vil give en hånd med et skin i morgen søndag