Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske et godt råd, eller et spark den rigtige retning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg hedder Martin.
Jeg tænkt på at måske starte noget op af en art.
Er EKSTREM kreativ, maler, tegner, grafik, musik, kunst i det hele taget... Men når det kommer til forretning har jeg erfaret min før omtalte kreativitet forsvinder fuldstendig. Helt blank.

Måske er der nogen der kunne give mig et godt råd eller et ordentligt los i den rigtige retning til noget selvstendig indtjening.

Er åben for alle ider.!??

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 00:47
Nogle mennesker arbejder bedst under en deadline - andre kan godt lide selv at udstikke retningslinierne og tidsfristerne. Jeg véd ikke hvilken type du er, men noget tyder på, at du ikke bryder dig om deadlines...

En måde at komme i gang på er jo så nok ikke at være ansat - der vil du konstant møde deadlines og pressede perioder, hvor du SKAL være kreativ på kommando.

I det selvstændige erhvervsliv er du i høj grad din egen herre - kun anført af dine krav til økonomisk gevinst samt markedets villighed til at vente indtil du er færdig.

Men hvis du ikke p.t. har brug for en fast indtjening, kunne du starte som freelancer eller med fritidsvirksomhed og så kun tage de jobs, du kan se en idé med. Efterhånden som det bliver mere og mere, så vil din personlige stolthed måske fjerne din blankhed, når du står i en presset situation.

Alternativt, så skal du måske koncentrere dig om projektarbejde - hvor du altså ikke skal levere et færdigt produkt, men rådgive og komme med idéer under processen.

Ved ikke om det var det, du efterspurgte...?

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 01:07
Hvor kommer du fra???

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 01:12
Postnummer 4400 ifølge profilen
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 01:14
Dato: 02-11-2006 01:11:54 Forfatter: Dimitri Hardorff Postnummer 4400 ifølge profilen

ok 1-0

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 02:07
Hej Martin!
ja - det er ikke nemt - men du kunne måske prøve at arbejde lidt med dine emner:
- maler, - hvad maler du er der nogle der køber det af dig?
- tegner, - hvad tegner du er der nogle der køber det af dig?
- musik, hvad gør du med musik spiller du selv? - hvis ja spiller du til selskaber er der nogen der køber din musik?
- grafik, samme spørgsmål hertil - hvad laver du af grafik? - er der nogen der køber det af dig?

Altså tænker på at du på denne måde prøver, at sætte ord på dine aktiviteter og beskrive hvad det er du laver herunder afdække hvilken værdi det kunne have for andre!
Prøv at komme med lidt om ovenstående så kan det være vi sammen kan blive kreative og få dig afklaret!

Hvad arbejder du med nu?

Har du uddannelser hvis ja hvilke?

Selv har jeg gang i virksomhed som du kan se mere om i mit link og måske blive inspireret deraf!

Så Martin kom igang - og få sat lidt ord på - jeg forventer at se dit svar her snarest - for vil gerne "coache" dig hvis du selv vil!

Hilsen 

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 2. Nov 06
Skrevet kl. 08:29
Hej igen
Jeg har ingen udd. Men hopper på handelsskole så snart det er muligt, mener selv det en god start.
Folk siger jeg er en udemerket grafiker og kunstner, der er en par folk der gerne har vill slippe nogle kroner for mie malerier, men syns ik jeg kunne tillade mig, vertfald ik i venne lag.
Det samme med tegninger, meeen de er nu lidt bedre end malerierne.
Mit kunst til mig selv og vennerne er for det meste Dark Art, ik forde jeg ik kan andet men det der falder mig mest naturligt.
Musik, spiller selv, skriver selv, ... lidt i stil med Akira Yamaoka( har bland andet lavet musik til samtlige Silent hill spillene)
Der ud over er jeg ekstremt glad for at tage billeder, men falder lidt til jorden når man kun har sin lille telefon.
Min vente tid til handelsskolen bruger jeg på en produktionsskole i medie afdelingen, plakater små hæfter og sådan.

Men har altid godt kunne tænke mig at kombinere det hele og starte noget selvstendigt.
Eller bare noget selvstendigt af en art.

Tilmeldt 2. Nov 06
Skrevet kl. 08:31
Og en lille ekstre ting, er begyndt af skrive en del, måske bliver det en fin bog endag.
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:06
Hej Martin!

Nåe ja du har da gang i flere aktiviteter - det er nok bedst for dig at få din uddannelse!

Handelsskolen - uddanner jo mest i økonomi og afsætning - så det passer jo meget godt med din plan om iværksætteri. Hvilken uddanelse er det har ønsket?

Hilsen

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)