Det er ikke længere muligt at komme med tilbud da opgaven er besat. |
Giv mig et tilbud på SEO arbejde.
|
jeg kender kun 1 firma der tilbyd garanti ordning det gik også godt indtil google opdaget det og alle deres sider røg udad google , det er sket for et firma og vil ikke skrive hvem da det er imod amino.dk politik ingen kan lave en garanti placering selv "verdens bedste søgeord optimering ekspert" |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvad mener du alternativet er? - jeg var faktisk ikke klar over at der fandtes ret mange andre muligheder og at denne metode var det mest seriøse..
|
xxx
Det er jo netop en rigtig god grund til at man først betaler når opgaven er fuldført. Man betaler jo ikke til noget hvis man ved at sandsynligheden for, at det har en brugbar effekt er meget lille.. Man betaler jo heller ikke håndværkeren før opgaven er udført.
|
xxx
|
Ja det er det jeg mener... man betaler når opgaven og målet er nået. Håndværkeren får ikke penge for et helt hus hvis man kun får et halvt. Det er vel også det jeg skriver?
|
xxx
Det er vel os grunden til, at du fandt det forkerte firma sidst... Hvem arbejdre gratis? |
Nej bestemt ikke. Det var grunden til at det ikke kom til at koste mig noget. Penge får man naturligvis først når man har fortjent dem. man skal aldrig betale forud for en opgave. Betaler du også din håndværker før han går i gang med opgaven?
|
xxx
|