Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig et tilbud på SEO arbejde.

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 09
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ydermere slet ikke muligt at give en 100% garanti på top 3 placeringer på 3 specifikke ord. Det er et mål man kan arbejde sig hen imod, men jeg tror heller ikke på at der er nogen der vil tage udfordringen op under de betingelser.

Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 12:23

Så er der lavet aftale med en international virksomhed der kan løfte opgaven.

Prisen er 50.000 sek pr. år og de garanterer at 70-80 % af søgeordene på side 1 på google.Udover det vil de forbedre vores adwords og lave en del ændringer i butikken. Betalingen sker kvartalsvis så vi kan holde øje med om de passer deres arbejde.

Jeg synes det er ærgeligt at man skal til udlandet for at finde en der kan løfte opgaven.

xxx

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:29

Du har påunder  2 timer formået at vurdere evt indkomne tilbud... Er imponeret!!!

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 12:32

PJEDSTED:
Jeg synes det er ærgeligt at man skal til udlandet for at finde en der kan løfte opgaven.

Det ved du ikke endnu, om de kan. Indtil videre har du fundet en virksomhed, som kan love en masse. Kan de holde det, kan de løfte opgaven, men indtil da, er det bare at love, og det er jo let nok Wink

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 12:38

Sutjek:

PJEDSTED:

Det ved du ikke endnu, om de kan. Indtil videre har du fundet en virksomhed, som kan love en masse. Kan de holde det, kan de løfte opgaven, men indtil da, er det bare at love, og det er jo let nok Wink

Præcis.. Og det er defor man aldrig skal betale forud. Nu får de chancen og så ser vi.

xxx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:48

PJEDSTED:

Så er der lavet aftale med en international virksomhed der kan løfte opgaven.

Prisen er 50.000 sek pr. år og de garanterer at 70-80 % af søgeordene på side 1 på google.Udover det vil de forbedre vores adwords og lave en del ændringer i butikken. Betalingen sker kvartalsvis så vi kan holde øje med om de passer deres arbejde.

Ingen kan give garantier , for en placering på google , der sker løbende ændringer du, kan desuden gøre noget forkert , derved skal de tage mange forhold med i sin vurdering af prisen

Der er lav konkurrence på dine søgeord , så de når det nok sandsynligvis , derved vis de f.eks. bliver ud lukket fra google , som et dansk – svenske blev , ved ikke om det er samme , med der findes ikke mange på markedet der tilbyder disse garantier ordninger , dengang stod massevis firmaer i et stort problem

Mange af disse firmaer bruger "ulovlig metoder " blackhat mv. hvor de laver undersider med masser tekst som du ikke kan se som bruger med google kan se teksten  og indtil google opdager det har du ingen problemer , når google opdager det ryger du udad indekset , med din hjemmeside

håber du har undersøgt hvilken søgeord optimering måde de bruger ellers kan du ødelægge hele din forretning ved at sige ja, til denne ordning

Med måske opretter folk et nyt firma , vis de har ødelagt virksomheden ,så undersøg det grundigt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 12:59

De bruger onpage optimering, Link strukturering og et andet ord jeg ikke kan huske.

Brug af ulovlige metoder er naturligvis ikke noget vi accepterer.

xxx

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 13:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

PJEDSTED:
Prisen er 50.000 sek pr. år og de garanterer at 70-80 % af søgeordene på side 1 på google.

Fint det tilbud kunne jeg også give dig ... men ak ak vent nu at se om de kan klare det de lover før dine arme kommer i vejret ... de kan komme lige så hurtigt ned igen når de faktisk levere dig en plads som ventet, du betaler og er glad ... problemet opstår så når google opdager der f.eks er brugt ulovlige metoder bam der straffer google dig for du har jo ikke chance for at vide hvilken metoder det firma FAKTISK bruger. Husk der går nogen tid for "seo snyd" opdages her kan du have betalt så surt show.

Dette var bare en af de ting du skulle overveje før du smider penge ud til sådan noget.

/allan

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 14:44

DesignYOU:

PJEDSTED:
Prisen er 50.000 sek pr. år og de garanterer at 70-80 % af søgeordene på side 1 på google.

Fint det tilbud kunne jeg også give dig ... men ak ak vent nu at se om de kan klare det de lover før dine arme kommer i vejret ... de kan komme lige så hurtigt ned igen når de faktisk levere dig en plads som ventet, du betaler og er glad ... problemet opstår så når google opdager der f.eks er brugt ulovlige metoder bam der straffer google dig for du har jo ikke chance for at vide hvilken metoder det firma FAKTISK bruger. Husk der går nogen tid for "seo snyd" opdages her kan du have betalt så surt show.

Dette var bare en af de ting du skulle overveje før du smider penge ud til sådan noget.

/allan

Mine arme er ikke i vejret. Ja, men jeg ved heller ikke om du bruger ulovlige metoder i dit arbejde og så er vi jo lige vidt. Du kan love nok så meget uden at jeg kan bruge det til noget som helst.

Hvis du mener at jeg smider mine penge ud til den virksomhed du ikke kender, så må du jo kunne fortælle hvorfor du er bedre.

xxx

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:45

Hvad for en virksomhed er det :)?

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)