|
Jeg kender til GUAVA og 3C Ads. Begge skulle være nogle rigtige gode virksomheder når man taler om SEO. - Og af hvad jeg ved, også en No Cure No Pay løsning. Selv har jeg haft talt m. en fra 3C Ads, og trods jeg ikke har bestilt SEO endnu, så var det en meget god snak jeg fik. Der findes MANGE af de virksomheder, så tal med nogle af de virksomheder, indhent tilbud, kræv en "rapport" når perioden er slut, og vælg den du har den bedste mave-fornemmelse med. Jeg tror at det var de bedste råd jeg kan give videre. Til din info. Held og lykke med at finde den rette for dig, og jeg håber du får noget ud af det. PS: |
PJEDSTED:Nej bestemt ikke. Det var grunden til at det ikke kom til at koste mig noget.
Penge får man naturligvis først når man har fortjent dem. man skal aldrig betale forud for en opgave.
Betaler du også din håndværker før han går i gang med opgaven?
Ja men hvordan forholder du dig så til, at ingen kan garanterer dig noget i forhold til Google?
Skal de så bare arbejde gratis, og levere en masse godt, men Google vælger bare ik at værdsætte af mange grunde...
Men med den indstilling hopper jeg med på Mikkels vogn, og siger du næppe finder nogen seriøs og brugbar...
Bliv gratis medlem