Det mener jeg skam heller ikke. Martin lavede en fejl, og det bliver vi nød til at ''fortælle'' ham, sådan det ikke sker igen.. Men det kan jo så diskuteres hvordan vi fortæller ham det. Og det mener jeg ikke er ved at kalde ham en ''useriøs salgs- og marketing direktør'' Han skal da selvfølgelig lære af sin fejl. Jeg har selv lavet en ''del'' fejl i starten af min amino karriere, men pga. af jer hjælpsomme aminoer har jeg lært af dem! |
Hvad sker der ?
|
Og det skal du da have lov til at mene, men det må bero på at du ikke helt er med på hvilken vægt eller betydning en sådan stillingsbetegnelse har i virkelighedens verden. Der er ingen der er seriøse med ansvar og anvender en sådan stillingsbetegnelse, der skriver som trådstarter gør. Iøvrigt burde det være helt unødvendigt at fortælle en Salgs- og marketingsdirektør hvordan han skal opføre sig i det offentlige rum, så det betyder kun at han er det af visuel årsag, for han kan umuligt være det af reel status. At han så har brug for den titel, det er hans sag.
|
Køb ren argan olie her
Hans måde at formulere sig på, kan vi godt blive enige om i dette tilfælge ikke sælger særlig godt Han har da taget et råd til sig (han er holdt op med at svare på denne tråd) Vi kan blive enige om at det giver et useriøst billede af ''manden'' og virksomheden. |
![]() |
Er så enig, Er virkelig træt af at "finaskrisen" lige pludselig er blevet en undskyldning, for alt! Det er kun slemt fordi folk gøre det til det. Kom så op på hesten og ud og brug nogle penge, så skal det nok gå altsammen!
|
Ja for rentestigninger som følge af inflation er jo den helt rigtige vej Bare for almenhedens skyld, kan du så ikke prøve at forklare hvordan den økonomiske situation i verden kan bagatelliseres på den måde du gør det? Så når regeringen har brugt 155 milliarder 155.000.000.000 midlertidigt som krisehjjælp, så er det bare for sjov? da det kun er så slemt fordi de gør det så slemt? |
Køb ren argan olie her
Det er jeg overhoved ikke enig med dig i Jeg tror ikke '' iværksætter mennesket'' har nogen intension om at gør det slemmere end det er. |
Det skal jeg fortælle min grafiker-veninde. Hun vil helt sikkert glæde sig over, at det ikke er slemt, at hun blev fyret pga finanskrisen, tvunget til at opgive sin lille virksomhed for at få dagpenge og sendt langt mere 100 jobansøgninger. Op på hesten og ud og brug nogle penge så skal det nok gå..... |
Hvor der LÅNES PENGE, der spildes ;D Det må være det nye slogan på hele finanskrisen... Bare lån og forbrug, så går det nok alt sammen... ELLER NOGET! |