Jeg tror ikke meningen på amino er at snakke negativt om folk, så om de har lavet en lille fejl eller en større? Har jeg ret?
Jo Thomas, det har du ret i. MEN læs nu nedstående igennem og se om du kan forstå det.
Trådstarter prøver på den mest forkvaklede måde at lave damagecontrol EFTER han har fundet ud af han IKKE kan forsvare sit latterlige og nedgørende indlæg, som han faktisk understreger han mener ved at svare som han gør..
DERFOR reagerer sådan en som jeg, for IKKE et eneste sted skriver han UNDSKYLD - så jeg sidder faktisk med den tanke, at han mener det han skrev, men forsøger at redde Green Business House´s omdømme.
Det er lige til en case på CBS omhandlende: How to kill your company image in 5 minutes!
1)
Nu må jeg lige få lidt luft, hvor er jeg bare træt af at høre ordet finaskrise stop så, bare fordi man ikke vælter sig i arbejde og bare kan sidde på sin flade røv og lade arbejdet komme til dig det har aldrig været normalt og kommmer heller aldrig til det, ja gu fanden skal man gøre noget for at finde arbejde og ja hvis i alle gå rundt og tuder kommer i aldrig videre op på hesten tænk nyt så skal man nok klare den
2)
Jeg ville ønske at i gad læse det før i svarer jeg skrev at jeg havde brug for at få lyst og i stedet for at trække folk ned fortæller jeg at det er muligt at drive en virksomhed
3)
Det har jeg skam også vi er gået fra 2 til 12 ansætte på en halvt år, vi har gang vi flere ting som giver pote
4)
Okay fortæl mig lige hvad det har med sagen at gøre ja vi tilbyder folk at overtag deres "kedelige" opgaver så de kan gøre det de er bedst til (ja ved godt det minder lidt om Danske Bank) og ja vi hjælpe folk videre som har det svært med deres økonomi ?
5)
Tonny jeg siger ikke at der ikke er krise men jeg er træt at hele tiden høre om den og at folk har vænnet sig til at man kunne vælte sig i arbejde
Og Peter der er ikke til aminoer
6)
Formålet skulle ha været at få folk til at tænke anderledes og gøre noget for at få deres kunder, så som at bruge tid på amino
7)
Amino er en bl.a en debat side hvor man kan snakke om tingene og det er det jeg mener
8)
Jeg undskylder meget hvis den blev forstået sådan og kan se siden der er så mange der synes det er fejlen ligger hos mig
Det er mener er netop at man skal gøre som aminoer og tænke nyt, nogle aminoer bruger alt deres fritid herinde plus arbejdes tid. og her inden siger folk ikke at de må lukke deres firma fordi de ingen kunder har de kæmper videre og finder nye måder
9)
Det gør vi skam også, vi hjælper virksomheder videre hverdag