Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der ?

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:

Thomas De Oliveira:

Lagersalg123 - JEN:

Thomas De Oliveira:
Ved i hvad jeg er ved at blive godt træt af??? Folk som ikke kan andet end at snakke negativt om andre - sig det dog for h***** pænt, det andet bliver man bare sur over at høre, det kommer man ingen vegne med.

Nu spørger jeg først Thomas, hvordan skal jeg forstå at du skriver dette med henvisning til citat fra mig?

Fordi det er dig som gør det i denne sammenhænge. Og for at vise hvad jeg mener.

Ja Martin har lavet en fejl, men lad dog være med at se negativt på ham, pga. af en lille fejl.

Som du jo sikkert ved har jeg også lavet fejl med indlæg og folk gjorde det samme ''skriv negativt om mig'' og det hjælper i hvert fald ikke!

Også mener jeg at hvis vi stopper med at skrive mere i denne tråd skriver Martin nok hellere ikke mere.

Hej Thomas

Så er jeg absolut ikke enig med dig No Det er ikke en lille fejl, at man skriver, at folk bare skal lette sig fra sin f... r... og herefter ikke forstår, hvorfor man bliver konfronteret for sine udtalelser.

Iøvrigt synes jeg faktisk, at Lagersalg har været temmelig sober i sine indlæg i denne tråd. Yes Det er fuldt foryjent, at Martin får en over fingrene for starten af denne tråd.

Hilsen

''Nu lavede jeg en fejl i mit indlæg, ville i nok ikke lade være med at skrive negativt om mig??''

Det jeg mener er faktisk meget nemt at forstå ''lad være med at skrive eller tale negativt om andre iværksættere. Og hvorfor tager i det egentlig så personligt (Martins tråd)

Jeg tror ikke meningen på amino er at snakke negativt om folk, så om de har lavet en lille fejl eller en større? Har jeg ret?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01

Hej Thomas

Jeg er enig i, at det ikke er rart at tale negativt om andre, men igen Martin skulle nok have stoppet tråden tidligere, så var det nok ikke kommet så langt.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Thomas:

Det handler vel i bund og grund om at indlægget foruden at være latterligt ligegyldigt, blog-agtigt og meget generaliserende er afsendt af en, der kalder sig for Salgs- og Marketingdirektør i en virksomhed, der beskæftiger sig med at ordne alt bureaukratiet for small businesses.

At det ikke virker særlig professionelt er en ting. At man derefter nægter at tage imod andres råd og kører videre af samme spor, kan godt vække den indre iværksætterbjørn i nogle af de lidt mere hardcore entreprenører herinde :p.

Jeg synes egentlig denne her tråd skal have lov at dø ud (og se mig, Hr. Dobbeltmoral - poster selv). Det er ærgerligt at brænde Green Business House's forhåbentlig gode omdømme af på sådan en petitesse...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:07

Simon Tørring:

@Thomas:

Det handler vel i bund og grund om at indlægget foruden at være latterligt ligegyldigt, blog-agtigt og meget generaliserende er afsendt af en, der kalder sig for Salgs- og Marketingdirektør i en virksomhed, der beskæftiger sig med at ordne alt bureaukratiet for small businesses.

At det ikke virker særlig professionelt er en ting. At man derefter nægter at tage imod andres råd og kører videre af samme spor, kan godt vække den indre iværksætterbjørn i nogle af de lidt mere hardcore entreprenører herinde :p.

Jeg synes egentlig denne her tråd skal have lov at dø ud (og se mig, Hr. Dobbeltmoral - poster selv). Det er ærgerligt at brænde Green Business House's forhåbentlig gode omdømme af på sådan en petitesse...

Flot og velformuleretYes Jeg er helt enig Yes

Så må vi se om denne tråd efterhånden, er kørt træt.

Hilsen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:13

Thomas De Oliveira:
Jeg tror ikke meningen på amino er at snakke negativt om folk, så om de har lavet en lille fejl eller en større? Har jeg ret?

Jo Thomas, det har du ret i. MEN læs nu nedstående igennem og se om du kan forstå det.

Trådstarter prøver på den mest forkvaklede måde at lave damagecontrol EFTER han har fundet ud af han IKKE kan forsvare sit latterlige og nedgørende indlæg, som han faktisk understreger han mener ved at svare som han gør..

DERFOR reagerer sådan en som jeg, for IKKE et eneste sted skriver han UNDSKYLD - så jeg sidder faktisk med den tanke, at han mener det han skrev, men forsøger at redde Green Business House´s omdømme.

Det er lige til en case på CBS omhandlende: How to kill your company image in 5 minutes!

1)

Nu må jeg lige få lidt luft, hvor er jeg bare træt af at høre ordet finaskrise stop så, bare fordi man ikke vælter sig i arbejde og bare kan sidde på sin flade røv og lade arbejdet komme til dig det har aldrig været normalt og kommmer heller aldrig til det, ja gu fanden skal man gøre noget for at finde arbejde og ja hvis i alle gå rundt og tuder kommer i aldrig videre op på hesten tænk nyt så skal man nok klare den

2)

Jeg ville ønske at i gad læse det før i svarer jeg skrev at jeg havde brug for at få lyst og i stedet for at trække folk ned fortæller jeg at det er muligt at drive en virksomhed

3)

Det har jeg skam også vi er gået fra 2 til 12 ansætte på en halvt år, vi har gang vi flere ting som giver pote

4)

Okay fortæl mig lige hvad det har med sagen at gøre ja vi tilbyder folk at overtag deres "kedelige" opgaver så de kan gøre det de er bedst til (ja ved godt det minder lidt om Danske Bank) og ja vi hjælpe folk videre som har det svært med deres økonomi ?

5)

Tonny jeg siger ikke at der ikke er krise men jeg er træt at hele tiden høre om den og at folk har vænnet sig til at man kunne vælte sig i arbejde

Og Peter der er ikke til aminoer

6)

Formålet skulle ha været at få folk til at tænke anderledes og gøre noget for at få deres kunder, så som at bruge tid på amino

7)

Amino er en bl.a en debat side hvor man kan snakke om tingene og det er det jeg mener

8)

Jeg undskylder meget hvis den blev forstået sådan og kan se siden der er så mange der synes det er fejlen ligger hos mig

Det er mener er netop at man skal gøre som aminoer og tænke nyt, nogle aminoer bruger alt deres fritid herinde plus arbejdes tid. og her inden siger folk ikke at de må lukke deres firma fordi de ingen kunder har de kæmper videre og finder nye måder

9)

Det gør vi skam også, vi hjælper virksomheder videre hverdag

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:15

Simon Tørring:

Yes

Måtte bare lige af med det sidste indlæg herfra - muligvis hehe

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:28

Hej Lagersalg123 - JEN

Nu læser og tolker du det som du gerne vil. Men tager du lidt højde for den debat der var tidligere omkring krisen, så vil du kunne se en sammenhæng.

Der var du jo en af de meget sortseende, og derfor reager du sikkert også så kraftigt lige nu.

Personligt kan jeg ikke se noget galt i hele denne debat. Men kan så også ske at jeg føler mig distanceret, og ikke en der tager alt for personligt. Ligesom at jeg heller ikke mener at amino er verdens midtpunkt. Der er altså en stor kundegruppe udenfor, og det er så også vigtigt at man lige stikker en finger i jorden, før at man går ind og tror at alle iværksættere er på amino, for ærligt, så er det faktisk kun et fåtal.

Det man også lige skal tænke på, er at mange af os der sidder her, har forskellige baggrunde, dette uddannelses mæssig og den sociale arv, der også gør at man tit formulerer sig forskelligt. Ligeså så reager vi forskelligt på de forskellige indlæg. Og det netop udfra det sted vi står og den måde vi mener tingene skal formuleres på.

Nu vil en person, der har en stærk vilje ikke altid gå ud og undskylde som det første. Men prøve at formulere det hen på hvad man mener. Men da mange her sad med paraderne oppe, og kun så tingene som negativt. Så blev det mere tolket som at man stadig var negativ overfor det.

/Kenneth

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:35

Kenneth:

Nu læser og tolker du det som du gerne vil. Men tager du lidt højde for den debat der var tidligere omkring krisen, så vil du kunne se en sammenhæng.

Der var du jo en af de meget sortseende, og derfor reager du sikkert også så kraftigt lige nu.

Er ikke helt med på hvad du snakker om, men hvis jeg dummer mig, så undskylder jeg altid hvis jeg mener det. Hvis ikke jeg mener at jeg kan undskylde, så kan jeg altid beklage hvis jeg træder andre over tæerne, det ændrer dog ikke på min holdning, men skal ses som imødekommenhed for at andre har andre holdninger.

Opfattelsen af det skrevne ord i overnstående kronologiske orden kan ud fra mine betragtninger ikke diskutteres. Det er det jeg reagerer på, jeg tager ikke stilling til hvad han måske mente eller måske ønskede at give udtryk for, men hvad han faktisk har givet udtryk for. Hvis man som forretningsmand skal tage hensyn til det spekulative i folks udtalelser, så ender man op med at spilde sin tid, efter min overbevisning.

Og andre kan så mene noget andet, og fred være med det.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49

Lagersalg123 - JEN:

Kenneth:

Er ikke helt med på hvad du snakker om, men hvis jeg dummer mig, så undskylder jeg altid hvis jeg mener det. Hvis ikke jeg mener at jeg kan undskylde, så kan jeg altid beklage hvis jeg træder andre over tæerne, det ændrer dog ikke på min holdning, men skal ses som imødekommenhed for at andre har andre holdninger.

Opfattelsen af det skrevne ord i overnstående kronologiske orden kan ud fra mine betragtninger ikke diskutteres. Det er det jeg reagerer på, jeg tager ikke stilling til hvad han måske mente eller måske ønskede at give udtryk for, men hvad han faktisk har givet udtryk for. Hvis man som forretningsmand skal tage hensyn til det spekulative i folks udtalelser, så ender man op med at spilde sin tid, efter min overbevisning.

Og andre kan så mene noget andet, og fred være med det.

Hej igen

Lagersalg, jeg mener absolut ikke, du har noget at beklage eller endda undskylde, hvilket jeg synes, du på fremragende vis, har redegjort for i opsummeringen af trådstarters uheldige indfald.

Som de siger på jysk: "Der er ingen grund til at jokke op i bæ-spanden, men hvis du endeligt har gjort det, så er der ingen grund til at rampe rundt i den". Dette er præcis, hvad trådstarter fik gjort.

Undskyld hvis man bliver bragt lidt i affekt af det indlæg, men tonen var nu heller ikke særlig heldig hos trådstarter.

At begynde og falde over Lagersalg finder jeg lidt overraskende, idet vi trods alt var flere, der var på samme linie. Vi kender alle efterhånden Lagersalg's kontante udmeldinger (man kan lí' det eller ikke), men i denne tråd har han en pointe.

Kunne jeg give stjerner, havde han fået max. fra min side. Ingen tvivl om det. Og til trådstarter kan jeg kun sige, det er en OM'ER, og med det antal visninger, der efterhånder er på denne tråd, så har dit og dit firmas image fået et alvorligt hak.

Hilsen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:13

Og så kan der vist ik koges mere suppe på den sten... Trådstarter har vist redegjort rigeligt for, at der var et par fejlformuleringer mm i starten...

Side 5 ud af 7 (63 indlæg)