Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på designudkast til ny hjemmeside...

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har netop modtaget det første udkast til design af vores nye hjemmeside. Håber I gider at skyde løs, alt feedback kan bruges Smile Design udkast

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:57

Hej Nickolaj

Jeg vil på det kraftigste anbefale dig, at du bruger mere krudt på en søgefunktion? den er slet ikke eksisterende i dag, og derfor lader du det være op til dig selv at bestemme hvad der er mest populært... 

I den sammenhæng synes jeg som udgangspunkt du lader "nyheder" få alt for meget fokus plads.. er du nu også sikker på at dine besøgende er så interesseret i det.. som du selv er?

-Karsten

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:05

Jeg synes, at det ser super godt og ikke mindst overskueligt ud.

Jeg er helt enig i, at der skal være en søgefunktion -- medmindre, at der er en specifik årsag til, at der ikke er det.

Jeg synes ikke, at nyheder optager for meget plads, faktisk på ingen måde. Man skal trods alt klikke sig ind på hvert link for at læse hele teksten.

Og det, der virkelig optager plads, er jeres produkter, helt som det skal være.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 15:32

Hej Thomas. 

Nu skrev jeg heller ikke "plads" men "fokus plads" - og det refferer til den position som selve blokken har... det ligger i top-området, og er kontrastmæssigt et forkuspunkt, pga den hvide baggrund... 

Så når jeg snakker om fokus plads, er det ikke kun cm2 jeg snakker om, det er også placering :)

-Karsten

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 15:40

Synes at dine Kategorier, altså nokia, sony osv. skal være som knapper det andet ser kedeligt og gammeldags ud.

Synes også Menu Knapperne, som Mobiler, bredbånd, taletid gerne må være i en anden farve, da jeg synes det ellers bliver lidt for ens formet. Måske en lys Orange :)

Håber du kan bruge det til noget ;)

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:42

Den sidder sgu´ da lige i øjet. Flot side. Yes

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 16:23

Mit første indtryk er: kedeligt og utidssvarende. Beklager.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 16:25

Hej Nicolaj.

Det ser rigtig godt ud, men heeelt klart en søgefunktion..

Håber i får noget "sorter efter:blabla" på siden :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:29

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uffe Fey:
Mit første indtryk er: kedeligt og utidssvarende. Beklager.

Jeg er helt enig med Uffe. Grundlæggende så er mangler designet, at give en identitet til siden, som det er nu er det bare ligegyldigt. Det virker ikke til at der er elementer der er fremhævet overfor andre, hvilket nok er en fejl. Du må da havde en mening om hvad det vigtigste element på din forside er.

Farvevalget er efter min mening, helt hen i vejret, det virker som om websitet ikke vil ses. Ikke at jeg synes man skal kaste sig ud i et farve orgie, men det der er simpelthen for anonymt.

Teksterne står generelt meget sammentrygget, hvilket nedsætter læsbarheden kraftigt. Derudover understøtter den ikke skim-skim læs princippet.

Efter min mening er det, desværre en ommer!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)