Nu er det selvfølgelig det aller første design udkast lavet efter nogen kruseduller jeg havde tegnet på papir og besked om at det gerne måtte være neutralt og gerne med den blå Facebook farve.
Der kommer desuden et flashbanner der ruller med ned i højre side, som vil skabe lidt mere liv.
Allerede da jeg tog derfra idag, da aftalte vi at der skulle skabes noget "liv", evt. til venstre for nyhederne og noget mere farve på menu knapperne. Desuden skal de lave et udkast, hvor de har frit spil uden nogen af de kriterier vi stillede i første omgang.
Kom gerne med mere kritik, jeg tager det hele med til dem i næste uge
Søgefunktionen er hermed besluttet. Vi havde overvejet den i forvejen, men vidste ikke rigtigt, da udvalget kun vil bestå af ca. 150 forskellige mobiltelefoner. Men vi må lave en løsning med at hvis der søges på en mobil der ikke findes, så vises der relaterede mobiler.
Kom gerne med flere input og meget gerne med de kritiske briller på
Du har valgt en farve der ligner en kedelige dag , hvor himmel skinner , halvt overskyet . vælg vidste blå farve den numer 2 i mit eksempel her , det viser mest liv og glæde synes jeg
rød kan jeg godt lide da det viser fest og glæde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for feedback Mikael og ja, der skal noget mere farve på.
Jeg vil også gerne have input på detaljer der kan øge brugervenligheden. F.eks. vil billederne blive større når man kører musen henover, men det kan man ikke se på udkastet, da det bare er et billede. Er der flere smarte løsninger der mangler?