Den webside du henviser til har en katastrofal mangel! Jeg kan bladre diverse salgsgas igennem, men for at komme videre ind til alle de enorme fordele, så skal jeg acceptere de generelle betingelser - men det kan jeg ikke, for jeg kan ikke se dem! Der skulle muligvis være et link, der kunne vise mig dem, men skidtet virker ikke. Så du står altså tilbage som en person der opfordrer os normalt-begavede (som minimum i hvert fald) mennesker til at acceptere nogle betingelser som vi ikke kan læse? Glemt det! Det er ikke seriøst og så kan siden se nok så flot ud. |
Har du lyst at tjæne penge så se her ??
Fimaet hedder DUBLI og er ca. 3 år gammelt gik i luften den 19/10-06 for alvor. Dubli er en handelsportal som QXL og ebay men bare 1000 gange bedre, her kan du hale med hele verden og du skal ikke betale for at lægge billeder ind og så kan man ligge sin internet foretnng ind og ligge på Dubli for 49 EURO og tilmælder man sin foretning inden 1 Januar får du 1 år for 49 EURO ellers koster det 49 EURO om måneden. Her tjæner du bare lidt point på at anbefale stedet til andre og for de point kan man så bruge på forskellige gode køb. Ja det er bygget op som en MLM foretning hvis man vil købe sig ind i foretningen. Hilsen få |
Jeg har da sat mig ind i det. Du indrømmer jo selv kl. 22:56:34 at det er MLM - saa drop det fis med at spille hellig. |
Dubli.com gik med lige så stor alvor i luften for mere end et år siden. Hvad får dig til at tro, at det går bedre denne gang i forhold til sidste gang? |
![]() |
Mon koden kan ændres så MLM-kategorien beholdes, men nye indlæg i kategorien ikke kommer til at figurere i "Indlæg i dag"? Ville være rart, hvis folk uden den mindste interesse i MLM (særligt fordi mange inklusiv undertegnede har et stort antiparti overfor MLM) kunne slippe for den slags i oversigten, men der er vel intet i vejen for at kategorien består. Vi andre kan i så fald bare ignorere den. |
|
Så kan jeg sige at MLM er som en FRANSHISETAGER mogen får succes andre gør ikke, det gælder om at have om at tro på det komsept man arbejder med lige gyldigt hvad man arbejder med. Jeg hved ikke om i kender Donald Trump, men han er en mand med visioner og han siger GÅR JEG NOGEN SINDE NED MED MIT FIRMA, REJSER JEG MIG IGEN MED ET MLM FIRMA og jeg hved at han i dag har et samarbejde med et MLM firma. DUBLI som jeg arbejder med har til dato lagt sit konsept ud med at oversætte til flere sprog så hvis det var et fup firma kunne man da nøjes med at skrive det på Engelsk. Skulle der være noget som en eller anden syntes lyder lødigt med hensyn til DUBLI så kontakt mig, for så vil jeg gå vidre til firmaet som tager både posetiv som negativ kretik op. www.dublitrading.com/tp Hilse få |
"få", hvis du vil have andres respekt, må du starte med at udvise samme respekt for andre. Det er respektløst at vade ind i en forsamling som denne, og som det første man siger forsøge at prakke folk noget på uden at ville være ærlig eller fortælle nærmere om det. Amino er ikke en reklamesøjle men et forum hvor iværksættere kan diskutere forskellige iværksætter-relaterede emner. |
Hilsen få |