Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du lyst at tjæne penge så se her ??

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 29-10-2006 22:12:49 Forfatter: få Hej Tommy 

ja det er dejlgt at man ikke ikke sætter sig ind i det man læser men kommer med negative meddelser for at fremme sig engen, det syntes jeg er ærgelig.

Den webside du henviser til har en katastrofal mangel! Jeg kan bladre diverse salgsgas igennem, men for at komme videre ind til alle de enorme fordele, så skal jeg acceptere de generelle betingelser - men det kan jeg ikke, for jeg kan ikke se dem! Der skulle muligvis være et link, der kunne vise mig dem, men skidtet virker ikke.

Så du står altså tilbage som en person der opfordrer os normalt-begavede (som minimum i hvert fald) mennesker til at acceptere nogle betingelser som vi ikke kan læse?

Glemt det! Det er ikke seriøst og så kan siden se nok så flot ud.

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:57
Hej Alle !!!

Fimaet hedder DUBLI og er ca. 3 år gammelt gik i luften  den 19/10-06 for alvor.

Dubli er en handelsportal som QXL og ebay men bare 1000 gange bedre, her kan du hale med hele verden  og du skal ikke betale for at lægge billeder ind og så kan man ligge sin internet foretnng ind og ligge på Dubli  for 49 EURO og  tilmælder  man sin foretning inden 1 Januar får du 1 år for 49 EURO ellers koster det 49 EURO om måneden.

Her tjæner du bare lidt point på at anbefale stedet til andre og for de point kan man så bruge på forskellige gode køb.

Ja det er bygget op som en MLM foretning hvis man vil købe sig ind i foretningen.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Dato: 29-10-2006 22:12:49
Forfatter:
Hej Tommy 

ja det er dejlgt at man ikke ikke sætter sig ind i det man læser men kommer med negative meddelser for at fremme sig engen, det syntes jeg er ærgelig.

Hilsen få

Jeg har da sat mig ind i det. Du indrømmer jo selv kl. 22:56:34 at det er MLM - saa drop det fis med at spille hellig.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 23:11

Dato: 29-10-2006 22:56:34 Forfatter:
Fimaet hedder DUBLI og er ca. 3 år gammelt gik i luften  den 19/10-06 for alvor.

Dubli.com gik med lige så stor alvor i luften for mere end et år siden. Hvad får dig til at tro, at det går bedre denne gang i forhold til sidste gang?

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:19
Martin; hvad skal der til for at vi får lukket MLM-kategorien én gang for alle? Den er sgu'' efterhånden for belastende for "Indlæg i dag".
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:36
Dato: 29-10-2006 23:19:24 Forfatter: Kim Gam-Jensen Martin; hvad skal der til for at vi får lukket MLM-kategorien én gang for alle? Den er sgu'' efterhånden for belastende for ''Indlæg i dag''.

Mon koden kan ændres så MLM-kategorien beholdes, men nye indlæg i kategorien ikke kommer til at figurere i "Indlæg i dag"?

Ville være rart, hvis folk uden den mindste interesse i MLM (særligt fordi mange inklusiv undertegnede har et stort antiparti overfor MLM) kunne slippe for den slags i oversigten, men der er vel intet i vejen for at kategorien består. Vi andre kan i så fald bare ignorere den.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:41
Jeg er nu bange for at det ved begge løsninger fortsat vil være til gene, da mange af dem der skriver om MLM relaterede ting ofte poster deres ting i de helt forkerte kategorier. Jeg er dog helt enig i at det er ret så belastende at der konstant kommer den slags indlæg

Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 08:57
Godmorgen og sikke en masse mail som jeg har fået på dette indlæg, det som slår mig er at MlM ikke skal være her i denne kategori ja det må i udskylde, men det troede jeg.

Så kan jeg sige at MLM er som en FRANSHISETAGER mogen får succes andre gør ikke, det gælder om at have om at tro på det komsept man arbejder med lige gyldigt hvad man arbejder med.

Jeg hved ikke om i kender Donald Trump, men han er en mand med visioner og han siger GÅR JEG NOGEN SINDE NED MED MIT FIRMA,  REJSER JEG MIG IGEN  MED ET  MLM  FIRMA   og jeg hved at han i dag har et samarbejde med et MLM firma.

DUBLI som jeg  arbejder med  har til dato lagt sit konsept ud med at oversætte til flere sprog så hvis det var et fup firma kunne man da nøjes med at skrive det på Engelsk.

Skulle der være noget som en eller anden syntes lyder lødigt med hensyn til DUBLI så kontakt mig, for så vil jeg gå vidre  til firmaet  som tager  både  posetiv som negativ  kretik  op.

www.dublitrading.com/tp

Hilse få

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:13

"få", hvis du vil have andres respekt, må du starte med at udvise samme respekt for andre. Det er respektløst at vade ind i en forsamling som denne, og som det første man siger forsøge at prakke folk noget på uden at ville være ærlig eller fortælle nærmere om det. Amino er ikke en reklamesøjle men et forum hvor iværksættere kan diskutere forskellige iværksætter-relaterede emner.

Jeg er iøvrigt helt enig med andre her i, at MLM-kategorien godt kunne droppes helt. MLM debatterne bibringer generelt ikke noget possitivt til Amino. De starter stort set alle på samme måde - med en gang "drive by spam" og ender næsten altid i endeløse diskussioner om MLM generelt. Lad det ligge som ligger nu, og luk MLM-debatterne - der har vist været sagt rigeligt om dette emne nu, og jeg har meget svært ved at se hvordan flere MLM-debatter kan hjælpe nogen som helst Aminoer til at blive bedre iværksættere. Det er blot blevet til en gang irreterende støj.

Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 09:30
Ja du må meget undskylde hvis du og andre har moget imod MLM så lad vær at læse om det og lad vær at komentere det, for det må da være bedre at bruge sin tid på noget som man kan lide i stedet for moget som hænger en ud af halsen, for så bliver debatten ikke så ensidig.

Hilsen få

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)