Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du lyst at tjæne penge så se her ??

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle !!

Skulle du have lyst til at arbejde med en NY internet handelsportal hvor der kan haldles i hele verden så kik lige ind på denne adrasse  www.dublitrading.dk  

Hilsen   få
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 21:07
Taget til efterretning derfor ændring i besked

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:09
Dato: 29-10-2006 21:02:41 Forfatter:Hej Alle !!

Skulle du have lyst til at arbejde med en NY internet handelsportal hvor der kan haldles i hele verden så kik lige ind på denne adrasse  www.dublitrading.dk 

Hilsen  få

endnu en.. hvorfor er det altid folk der skriver deres første indlæg som skal lukke et eller andet ud.. hvad tror de det her er.

Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 21:14
Hej

Det var da et hurtigt svar, men ville det ike være en ide at gå ind og læse havd foretningen drejer sig om inden man udtaler sig ?????

Så ville debatten være saglig ikke ???

Hilsen  få

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:52
Tilbud bedes lagt i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig!" i fremtiden, hvor det nu er blevet flyttet til.

Grunden til at du måske ikke får den mest positive velkomst er formodentlig at du starter med at oprette dit første indlæg med en reklame, og tilmed i den forkerte kategori, fremfor at starte med at hjælpe nogen eller på anden måde deltage i debatten. Det virker som om du blot kommer for at poste noget reklame, og ikke engang har villet bruge tid på at forklare dit koncept kort.

Din side fungerer i øvrigt ikke alt for godt i Firefox.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:58
Det ligner nu mere noget grim MLM - men den slags har vi jo også en kategori til :)

Hjemmesider der er hurtig/dårlig udformet, lover guld og grønne skove, kræver et €500 tilmeldingsgebyr og ikke fortæller noget om produkterne, plejer at være MLM-scams.

Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 22:02
Det var lige nøjagtig mine ord, puh bah
Tilmeldt 29. Oct 06
Skrevet kl. 22:13
Hej Tommy  

ja det er dejlgt at man ikke ikke sætter sig ind i det man læser men kommer med negative meddelser for at fremme sig engen, det syntes jeg er ærgelig.

Hilsen få
Fra København
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 22:20
Hej Få

Jeg tror bare at mlm er ved at være død, jeg tror alle herinde har prøvet det, og der ligger altid en skjult banan, et eller andet sted, hvis dit produkt er så super, så kom da for hel.... frem med hvad det er!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 22:49
Dato: 29-10-2006 21:52:12
Forfatter: Sune Christesen
Tilbud bedes lagt i kategorien ''Jeg har et godt tilbud til dig!'' i fremtiden, hvor det nu er blevet flyttet til.

Dubli Trading hører hjemme i MLM-kategorien. Der er vist heller ingen Amino-rabat?

Og i øvrigt skylder www.dubli.com mig stadig den enorme sum af 10 EUR. ;-)
Side 1 ud af 3 (28 indlæg)