Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

[Netbetjenten] Har du set sikkerhedsskiltet?

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 26. Oct 06
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må give Martin T. ret, uanset hvad der ellers er på den side brugeren havner efter at have trykket på jeres sikkerhedsskilt må der ikke stå at siden de kommer fra er checket af jeres netbetjent hvis det ikke passer.

Det giver nøjagtig den modsatte effekt af hvad i gerne vil have på brugeren - hvis det var mig ville jeg studse over det i 2 sekunder og så ville jeg aldrig mere tage jeres netsikker skilt for gode vare, jeg ville aldrig trykke på det igen! Uanset hvor genial jeres ide er ville jeg aldrig opdage det fordi det første indtryk var at i ikke havde jeres egen sikkerhed på plads og det er jo synd for jeres ide. Kunne i ikke i det mindste kigge på refferen og checke om det henvisende site passer til jeres landingpage

Og så en anden ting, hvis i gerne vil virke seriøse, og det synes jeg konceptet fordre, så tag for guds skyld de reklamer af jeres side. Det giver et helt forkert billede af jeres forretning, som bruger vil jeg ikke forvente at en seriøs tjeneste som opkræver abonnement ikke kan få det til at løbe rundt uden annoncer.

En sidste ting - Det er altid godt med konkurrence, men der er nok en god grund til at e-handels mærket koster 9 gange så meget som jeres sikkerhedsskilt, for den pris kan man betale løn til dem der vil noget med deres ideer i firmaet men også til juristerne der fortolker love, regler m.v. i er sikkert effektive, men løber i 9 gange hurtigere end dem hos ehandelsmærket.

disclaimer: Jeg har ikke en dyt forstand på ehandelsmærker, ville bare give lidt konstruktiv kritik.

Mvh Ken

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kekro&Co.:

Det er jo bare et eksempel - ikke en generelisering.
Jeg kan da også lave et eksempel, f.eks. med dyner.

2 dyner hedder det samme i Danmark og Dubai. 
"Stof dyne med dun" og de laves begge 2 af  samme producent.

Den i Danmark har mange dun - fordi det er koldt i Danmark.
(Den er beregnet til det danske marked og de danske distributører - Import)

I Dubai er halvdelen af dunen pillet ud, fordi det er vamt i dubai og producenten kan sparer på produktionen. Resultatet er den samme varer, med lidt ringere funktion til en billigere indkøbspris.
(Denne dyne er beregnet til det dubaiske marked og deres distributører - Import)

Men lige så snart en dansk virksomhed køber dynen, der er beregnet til det dubaiske marked - så er det parallelimport! Fordi hvis de havde henvendt sig til producenten, så havde de henvist til den oprindelige salgskanel: Den danske distributør.

- Det skal forhandleren Ikke nødvendigvis oplyse om, Medmindre at varen har nedsat funktion, som i dette eksempel.

I dit eksempel er vi enige... Men lad os lave et eksempel, så du kan se hvor slemt det egentlig er, som det står skrevet på jeres side pt.

Lille LiseLotte HullaHullaHopring Hansen kommer ind på jeres side. Hun læser teksten, og da I udgiver jer for at være en troværdig kilde, så stoler hun blindt på det hun læser. Hun tænker ik ydeligere over sagen, men sluger teksten råt.
Dagen efter snakker hun med en oppe i skole, lad os kalde ham Jan BonBon Thomsen. Hun fortæller i lidt pral, ja hun har lært noget nyt og vil gerne lige blære sig lidt, hvordan parallelimport foregår, og hvilke regler der er gældende...
Jan kender reglerne, og begynder straks at sige, at det er forkert, og dit og dat. Bagefter finder han en side på nettet, som viser at han har ret...

Hvor troværdig tror du jeres side er overfor LiseLotte og Jan + deres venner og bekendte derefter? De vil ik tage den seriøst OVERHOVEDET.

Så pointen er ret simpel. Taler du generelt om parallelimport, så skal teksten være generel, og dække alle brancher, samt være objektiv.
Vil du komme med et eksempel, så gør det klart og meget tydeligt, at det er et eksempel, og at det derfor kun gælder for den nævnte branche... Det er jeres troværdighed der er på spil. Jo flere fejl eller misforståelser, des mindre troværdig vil siden blive opfattet som...

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 09:12

Martin T:

pps: Hvordan i alverden er celly.dk blevet godkendt? Siderne "Firmaprofil", "Service og Info" samt "kontak" er tomme, hvilket ogsaa glimrende viser hvorfor det er urealistisk at forvente at kunden sammenligner cvr/kontakt info, paa den side de er paa, og saa sammenligner med jeres info.

Kekro&Co driver selv shoppen.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 10:05

David Mc Nally:

Kekro&Co driver selv shoppen.

Det faktum, viser at projektet er utroværdigt - og spiller plat på at folk kan købe sig til et mærke, hvor ejeren af dette kan hente nogle hurtige penge.

Jeg syntes det er synd, at disse ting, skal forvirre forbrugeren - hvilket bare skaber større tvivl om troværdigheden i alle de mærkningsordninger der nu er efterhånden.

Mvh
Henrik 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:14

Kekro&Co.:

Ydermere koster det Kr. 100,- i døgnet at bruge sikkerhedsskiltet, hvis du ikke er godkendt og dermed misbruger skiltet.

Hvordan er det lige den aftale er skruet sammen med eventuelle misbrugere?

Det kræver da lige en tur i byretten, og der kunne man som misbruger sandsynligvis fint argumentere for ikke at have sat sig ind i jeres betingelser.

Negativ aftalebinding er heldigvis ikke lovligt i Danmark.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:47

Anders Christensen:

Kekro&Co.:

Ydermere koster det Kr. 100,- i døgnet at bruge sikkerhedsskiltet, hvis du ikke er godkendt og dermed misbruger skiltet.

Hvordan er det lige den aftale er skruet sammen med eventuelle misbrugere?

Det kræver da lige en tur i byretten, og der kunne man som misbruger sandsynligvis fint argumentere for ikke at have sat sig ind i jeres betingelser.

Negativ aftalebinding er heldigvis ikke lovligt i Danmark.

Easy $$$$$$$ ;D

Hvis E-mærket har ry for at være en pengemaskine, hva er dette så lige?

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 08:30

Det kan ellers være en god ide i har fået, men jeg synes ligesom andre, at der er mange småting der halter lidt..

Efter min mening er den største fejl, at når man finder en af jeres webshops på siden, kan alle så bare give den stjerner og kommentere? Dvs. webshoppen kan selv gå ind og gøre det, lige så mange gange de vil - eller en konkurrent kan gå ind og give lige så mange dårlige bedømmelser som de vil?
trustpilot skal man jo være oprettet som bruger først, på jeres side ser det ud til at være nok, at man har en maladresse.. dvs man kan bare oprette en masse hotmails.. eller hvordan?

Og i jeres betingelser blive jeg forundret over dette "Et standarddesign fra en standardløsning er ikke seriøst nok og afvises ved tilmelding". Dvs hvis der findes en virksomhed som har eksisteret i mange år, altid har behandlet kunderne godt og passer fint ind i alle andre kriterier - så kan de blive kasseret, hvis i synes deres design er for standardiseret?
Jeg kan ikke rigtigt se hvorfor? og hvem bedømmer om designet er ok? Hvis jeres formål med det, er det jeg tror, ville det så ikke give mere mening at sige, at shoppen skal have eksisteret fx min. 2 år?

Efter min mening, hvis i skal fremstå mere seriøse end andre mærker, skal i ud og besøge den enkelte virksomhed - alle og en hver kan jo skrive til jer at de fx har et varelager, at de er 20 ansatte, osv osv - men hvordan tjekker i at alt er ok, hvis i ikke har set stedet med egne øjne? Går i bare ind på fx cvrdk? Og hvad så hvis det er en ny virksomhed, i ikke kan tjekke på nettet, hvordan tjekker i så?

Og så en sidste ting - det virker meget useriøst på mig, at i har reklamer på siden og at i fx skriver at anbefaler dandomain webshops. Jeg synes, at hvis i vælger at lave en side som denne, skal i være 100 % neutrale, før i kan virke troværdige.

PS.. når nu jeres webshop skal skrive cvrnummer, telefonnummer, antal ansatte, etableringsår osv.. hvor skriver i det så ikke selv?! Hvis det er det der skal til, før i synes det virker seriøst. (Det står i hvertfald ikke på siden information, hvor man kan finde jeres adresse.)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:01

Gennemlæst mest af din side den trænger vidste til gennemgang af teksten titler beskrivelser , annoncer ,ja det er et det stort arbejde

Forsiden annoncer til andre mener jeg er dårlig stil og du virker usirøse

Kan ikke finde kontaktsiden med CVR nummer og telefon nummer , jeg vil anbefale du ligger disse informationer i bunden

Linker i bunden alle undersider til en information side med navn adr. , gerne med kontaktformularen , så man ikke skal til kopier din e-mail , da alle har outlookexpress på deres computer

Betingelser på siden er ekstrem vigtigt du opfylder alle som en

Der kan gives kommentar til webshops dog uden bruger log in på din side , dette betyder en konkurrent eller hvem som helst kan give karaktere

Betingelse skrevet dette her

1 Virksomheden skal altid, så vidt det er muligt lade tvivlen komme en kunde

dette er en tolkning måde at skrive det på , hvornår lader man tvivlen komme kunden i møde og hvornår kommer man ikke skriv klart og tydelige formuleringer.

Betingelser du har skrevet

2 For at bærer sikkerhedsskiltet er det et krav at din netshop er pæn og brugervenlig

formulering halter her igen , en pæn er det nødvendigvis ikke = med god service , at shoppen ikke let at måske sine egne produkter er ikke noget med forbrugernes sikkerhed i at gøre

3 Et standarddesign fra en standardløsning er ikke seriøst nok og afvises ved tilmelding har igen intet forbruger sikkerhed at gøre om det standard design eller ej

2.1 Forhandleren har tydelige kontaktopslyninger.
Virksomheden skal tydeligt, via en side med teksten 'om os', 'profil', 'kontakt' etc.
oplyse følgende informationer:

- Virksomhedens navn.
- Netshoppens navn.
- Netshoppens url.
- Virksomhedens CVR.
- Telefonnummer.
- Email.
- Etableringsår.
- Konto/reg.nr.
- Antal ansatte.

fleste af disse punkter opfylder du ikke selv

2.9 Se hvad andre kunder syntes om forhandleren - og del din egne oplevelser.

Netshops med sikkerhedsskiltet kan bedømmes og kommenteres. Så har du handlet på en netshop med sikkerhedsskiltet, så skriv din mening om virksomheden.
Forhandleren kan vælge ikke at blive kommenteret, årsagen vil være ukendt

ingen krav vedr. om det er med log in og det folk der købt der skal fremvises , på en eller anden måde bevise , så en jeg kan reelt gå ind og stemme på min egen shop og give mig selv plus stemmer ,

Har bedømmelse karaktere og kontakt tiden Har du haft en god eller dårlig oplevelse med en webshop som har sikkerhedsskiltet?
Så kan du bedømme webshoppenNetsikker.
Uddyb gerne din bedømmelse med en kommentar.betingelser du har skrevet

Bedøm en Netsikker-webshop.

Er du i tvivl om hvordan du står i en sitiation, så er du også meget velkommen til at kontakte os. Så vil Netbetjenten besvarer dit spørgsmål bedst muligt.
Svartid op til 30 dage.

Har enhver kan afgive karakterer her og du overholder ikke dine egene betingelser til webshops at der må max være 48 timers svar tid , derved hvor serøse vil du tage klager og du vil fremstå ekstrem useriøse og hvor kan jeg klage over vis jeg vil klage over webshops ikke overholder reglerne og ønsker hurtigt respons og over dette sikkerheds skiltet fjernet fra webshops .

Konklusion må være at den køber denne ydelse med dette skilt kan misbrugea skilte kan , give kommentar selv , kan selv tolke regler med at komme kunden tvivle til god ,mener derved  få en jurist til at gennemgå siden , den er hel gal og pengene er givet godt ud til en jurist

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)